Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:55 |
po mk2 Rally przyszła pora na mk3 Rally |
Autor |
Wiadomość |
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 00:19 po mk2 Rally przyszła pora na mk3 Rally
|
|
|
skoro wszyscy chwalą sie swoimi rajdowymi fiestami ...mamy prawdziwy wysyp rajdowek w FKP...to ja tez napisze coś nowego
kilka miesiecy temu zakupiłem XRke mk3... tak ona wyglądała
poszukiwnaia sie opłacały bo trafielm na egzemplarz bardzo dobrze zachowany...
na pierwszy ogien poszły tapicerki, maty itp...
następnie zmieniłem kierownice na bardziej rajdową (wieksze odsadzenie) oraz tymczasowy fotel...
...jeszcze nie dokończona rozpórka...
potem długo, długo nic (wyjazd za granice) ąz wkońcu Fiestka doczekała sie nowych foteli i pasów (pasy pilota jeszcze nei zamontowane)...
a oto serce fiestki... JESZCZE nie dotkniete moją ręka
auto obecnie stoi na 14calowych felgach...
zawieszenie to sprzężyny prawdopodobnie Eibach (zielone) i jakieś amorki... na zamontowanie czekają regulowane Bilsteiny
wiecej narazie nie bede pisał ... bo już ide spać
postaram sie stopniowo przedstawiać ekolejne modyfikacje i przeróbki |
Ostatnio zmieniony przez adi08 30 Gru 2007, 18:26, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 00:34
|
|
|
No prosze, to ta fiesta z Jeleniej? Widac ze ładny egzemplarz Czekamy na dalszy etap prac kolejnek rajdowki
adi08 napisał/a: | zawieszenie to sprzężyny prawdopodobnie Eibach (zielone) |
Jak zielone to raczej Weitec. |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 07:06
|
|
|
po 1) fajnie że po wycieczce do dalekiej Japoni wróciłeś do nas
po 2) jak przypominam sobie mk2 ralli to wiem że mk3 też bedzie piękna
wiesz ile wyjołes z wnetrza z wagi??
życze udanej pracy nad autem
BTW: A swiją droga licze ze na przyszłorocznym zlocie FKP wszyscy ci rajdowcy sie pokażą na zywo |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 08:04
|
|
|
No szok, mogłoby się wydawać, że prawie wszyscy rajdowcy przesiądą się nam na Hondy a tu ZONK hehe
I bardzo fajnie
Jeśli będzie tak jak mówi Puma, to trzeba będzie zrobić dla naszych ścigantów klasę Profi ;-)
Powodzenia Adi |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 08:38
|
|
|
Ładnie, tylko się zastanwiam... nad rozpórka z tyłu... IMHO będzie zbyt wiotka, przez to zagięcie blach mocujących. Moim zdaniem poprzeczka powinna rozpierać kielichy możliwie jak nawyżej, na poziomie śrub mocujących, a nie poniżej... |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 09:53
|
|
|
SpiderMAN napisał/a: | Ładnie, tylko się zastanwiam... nad rozpórka z tyłu... IMHO będzie zbyt wiotka, przez to zagięcie blach mocujących. Moim zdaniem poprzeczka powinna rozpierać kielichy możliwie jak nawyżej, na poziomie śrub mocujących, a nie poniżej... |
bez obawy...nic sie nie powygina...jakbyś zobaczył ją na żyto przyznałbyś mi racje
a to że jes pare cm poniżej śrób nic nie zmienia bo ona ma przecież "rozpychać" kielichy i usztywniać bude
[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 09:55 ]
PumaRST napisał/a: | po 1) fajnie że po wycieczce do dalekiej Japoni wróciłeś do nas
po 2) jak przypominam sobie mk2 ralli to wiem że mk3 też bedzie piękna |
1) również sie ciesze
2) będzie bezie...ale to jeszcze potrwa ...
[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 09:56 ]
Cytat: | No prosze, to ta fiesta z Jeleniej? |
dokładnie ta |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 12:58
|
|
|
No teraz to chlopaki ladnie robic swoje Radjowki i na zlocie chetnie zobacze zmagania wszystkich na torze... bo kazda z nich ma inna specyfikacje pod wzgledem zawieszenia i itp. a moze byc wesolo przegladales moze w jakim stanie jest podloga i elementy nosne ?? bo jakos ostatnio jestem przewrazliwiony na wszelkiego typu rodzaju uszczerbki w blachach
czekam na ciag dalszy |
_________________
|
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 14:00
|
|
|
no buda ladnie wyglada, ruda ja nie je, przynajmniej nie widac od wewnatrz nigdzie
rowniez czekam na postepy w pracach |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 14:58
|
|
|
ruda jeszcze nie zdąrzyła sie dobrać do budy...zdjecie przedstawia dokladnie taką podłoge jaką zastałem po wyjęciu wykładzin, wygłuszeń itp... KOMPLETNIE NIC PRZY BUDZIE NIE ROBIŁEM |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 15:02
|
|
|
w takim razie brakuje Ci mat wygluszajacych w bagazniku przy okazji zaslanialy te widoczne kratki |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 15:13
|
|
|
dokładnie ... bo przeciez napisałem że po wyjeciu wykładzin, wygłuszeń itp.
to o czym mówisz było na całej podłodze ale 1 dzień pracy i już nie ma ...hehehe... a auto straciło kilka kilo na wadze
[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 15:23 ]
Fordon napisał/a: | No teraz to chlopaki ladnie robic swoje Radjowki i na zlocie chetnie zobacze zmagania wszystkich na torze... bo kazda z nich ma inna specyfikacje pod wzgledem zawieszenia i itp. a moze byc wesolo |
jestem jak najbardziej ZA
[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 15:25 ]
Fordon napisał/a: | przegladales moze w jakim stanie jest podloga i elementy nosne ?? bo jakos ostatnio jestem przewrazliwiony na wszelkiego typu rodzaju uszczerbki w blachach |
przeglądałem i śmiało moge powiedziec że nie mam sie czego obawiać |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 15:34
|
|
|
adi08 napisał/a: | dokładnie ... bo przeciez napisałem że po wyjeciu wykładzin, wygłuszeń itp.
to o czym mówisz było na całej podłodze ale 1 dzień pracy i już nie ma ...hehehe... a auto straciło kilka kilo na wadze
|
i miales pod spodem podloge w kolorze czarnym czy malowales?
ja u siebie nie sciagalem tego ale z przodu pod nogami pasazera kawalki odpadly i pod spodem bylo bialo |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 16:29
|
|
|
squadak napisał/a: | adi08 napisał/a: | dokładnie ... bo przeciez napisałem że po wyjeciu wykładzin, wygłuszeń itp.
to o czym mówisz było na całej podłodze ale 1 dzień pracy i już nie ma ...hehehe... a auto straciło kilka kilo na wadze
|
i miales pod spodem podloge w kolorze czarnym czy malowales?
ja u siebie nie sciagalem tego ale z przodu pod nogami pasazera kawalki odpadly i pod spodem bylo bialo |
ja miałem czarny lakier... sam też sie zdziwiłem bo w mk2 po zeskrobaniu tych mas pokazał sie szary kolor (auto było białe)... tak czy owak wnętrze będzie prędzej czy później całe malowane->jestem pedantem |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 20:25
|
|
|
Fajny Ryś w tle Czekam na dalsze relacje |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 22:09
|
|
|
xr2fun napisał/a: | Fajny Ryś w tle Czekam na dalsze relacje |
ooo...to mnie zaskoczyłeś... faktycznie mam odrestaurowanego Rysia i Komara a Zastawa 750 powoli już nabiera dawnej świetności |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 13 Wrz 2007, 10:55
|
|
|
ładna jest bestia teraz sie zaczyna semestr więc będzie kupa czasu Adi na zabawę |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
pablo_zio
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 10 Lut 2005 Posty: 86 Skąd: Libiąż
|
Wysłany: 17 Wrz 2007, 07:21
|
|
|
no no kolega mnie zadziwil..... myslalem ze banany, kokosy i inne owoce tropikalnych krajow zawrocily mu w glowie i po mk3 rally zostana tylko marzenia , brawa Adi oplacalo sie szukac tyle czasu powodzenia w skladaniu furki i w przyszlych startach |
_________________ Model: Skoda Superb; Nadwozie: sedan; Silnik: 1,9 TDi
Śląska frakcja zaprasza
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Wrz 2007, 21:17
|
|
|
dzięki za miłe słowa
Dzisiaj przeprowadziłem pierwszy test drogowy i ... hmm... odnosze wrażenie że silnik jest jakby "przytkany". Moje odczucia mogą być troche "zwichrowane" ponieważ cały czas porównuje obecną XRke do dawnej mk2 a jak wiadomo była ona "troche" dłubnięta
Tak więc po dzisiejszych testach wyciągam odpowiednie wnioski i zabieram sie do dalszej pracy...
Już niedługo kolejne info o kolejnych modyfikacjach...części już czekają
PS. Ma ktoś może przebieg charakterystyki zewnętrznej silnika 1.6i CVH ? Byłoby mi to bardzo pomocne !!! |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 17 Wrz 2007, 21:20
|
|
|
adi przerób to na gaźnik proste rozwiązania są najlepsze ;]
Pozdro |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Wrz 2007, 22:02
|
|
|
Może i gaźnik jest mniej skomplikowany (choć wiwele osób pewnie by się z tym stwierdzeniem niezgodziło) to pozostane przy wtrysku z kilku powodów:
1) w różnych gaźnikach już dłuuugooo grzebałem
2) chce poznać coś nowego -> bardzo interesuje mnie mapowanie itp
3) zasilanie wtryskiem jest jednak o wiele bardziej precyzyjne (pewnie też się ktoś znajdzie kto polemizowałby nad tym stwierdzeniem) |
|
|
|
|
|