| Przesunięty przez: molu 25 Sty 2009,  20:49
 | Przygasajace oswietlenie | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | semek711   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 15 Maj 2006
 Posty: 230
 Skąd: xxx
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lis 2006,  22:37   Przygasajace oswietlenie |   
 |  
               | 
 |  
               | Podaczas rozkrecenia radia na pelen gwizdek przygasa mi oswietlenie licznikow w rytm muzyki. Niezaleznie od tego czy jest to na zapalonym silniku czy na zgaszonym. To samo dzieje sie ze swiatlami dlugimi czy tez krotkimi lecz to ma miejsce tylko przy zgaszonym silnkiku. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lis 2006,  23:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Cienkie kable na zasilaniu. Jakbyś podłączył sprzęt bezpośrednio do aku odpowiednio grubym przewodem, to by tego nie było (chyba ze masz potężny wzmak i głośniki). |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcus_87   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Calypso
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 22 Sie 2005
 Posty: 464
 Skąd: Lublin
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | semek711   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 15 Maj 2006
 Posty: 230
 Skąd: xxx
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lis 2006,  09:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kable do wzmaka mam po 12mm2 co wydaje mi sie absolutnie odpowiednie. Radio mam podlonczone pod instalcje ta ktora byla. Nic nie zmienialem. Za to wzmak ma '+' z aku a '-' z karoserii. Sprzetu nie mam poteznego. Wzmak to Magnat Classic 100, chodzi caly czas na mostku i sie grzeje, ale dorobilem mu wiatraczek wiec go chlodzi. Ten Magnat napedza Magnata 300/600W 30cm |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | djpleban [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lis 2006,  15:48 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | semek711 napisał/a: |  	  | Kable do wzmaka mam po 12mm2 | 
 to mocno standardowe
 pociągnij przewód ok 20mm2
 poza tym zastanowiłbym się nad kondensatorem...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | semek711   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 15 Maj 2006
 Posty: 230
 Skąd: xxx
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lis 2006,  17:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | czytalem gdziesz ze 12mm2 do mojego wzmaka w zupelnosci wystracz. ile on moze pobierac z 30A pewnie na maksa |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bongo   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: C
 Silnik: 1.1/55KM
 Imię: Mateusz
 Wiek: 39
 Dołączył: 18 Maj 2005
 Posty: 467
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lis 2006,  20:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja mam 10 mm2 i tez przygasa a wzmak blaupunkt gta 270 praca w mostku i skrzynia blaupunkt gtb 300 (250 / 750 ) jedynie kondensator by pomogl mi sie zdaje bo te przygasanie to od duzych spadków napięcia |  
				| _________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
 FULL CZESCI MK3
 Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
 Fiesta mk3 2.0 Zetec +
 C-Max mk1 2.0 TDCI +
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kratek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Michał
 Wiek: 42
 Dołączył: 14 Sie 2005
 Posty: 146
 Skąd: wielkopolska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lis 2006,  22:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | moim zdaniem trzeba wyposazyc sie w dobry aku....przewody przewodami a moze aku jest do D...i stad przyczyna 
 mam suba pioneera o mocy 1000/400 i nic nie przygasa w ogole na pokladnie auta sa 2 mocne wzmaki napedzają wszystkie glosniki - pobór mocy jest solidny i nic nie przygasa, tyle ze mam diesla i aku 76Ah 680A :mad:
 
 pozdro
   |  
				| _________________ ..:::Projekt Futura:::.
 ..:::Diesel TEAM:::...
 ..:::Fabka TDI:::.....
 ..::WIELKOPOLSKI SQUAD FKP::..
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lis 2006,  23:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | zamontujcie kondensator, to przestanie przygasać. |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kamil   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: C
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kami
 Wiek: 41
 Dołączył: 02 Cze 2006
 Posty: 182
 Skąd: Grójec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lis 2006,  09:17 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kratek napisał/a: |  	  | moim zdaniem trzeba wyposazyc sie w dobry aku....przewody przewodami a moze aku jest do D...i stad przyczyna | 
 mylisz sie...
 ja już dwa aku zajeździłem ma sprzęcie i właśnie kończy sie trzeci i musze zbierać na następny...
 jeżeli masz odpowiednio grube przewody będzie dopiero wtedy przygasało gdy aku bedzie juz na skraju wyczerpania az w końcu przestanie grać...
 już sporo razy to przerobiłem i coś wiem na ten temat....
 moja rada-jezeli chcesz zeby było dobrze zainwestuj w kondensator.....
 |  
				| _________________ ..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
 ..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..
 
   WAWA Team
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | semek711   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 15 Maj 2006
 Posty: 230
 Skąd: xxx
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lis 2006,  09:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | dobra to przy zgaszonym silniku, ale przy zapalonym? alternator spokojnie dalby rade uciagnac ten pobor mocy. 	  | kratek napisał/a: |  	  | a moze aku jest do D...i stad przyczyna | 
 
 wedlug mnie, tak jak powiedzialjackrzec, trza zainwestowac kondensator i prawdopodobnie bedzie po bolu.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | molu   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 693
 Skąd: Gorzów Wlkp.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lis 2006,  10:42 |   
 |  
               | 
 |  
               |   Kondensator ? chyba zart - do 100 wat (przy dobrym wietrze  ;-) )
 
 pozdro
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | semek711   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 15 Maj 2006
 Posty: 230
 Skąd: xxx
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lis 2006,  13:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | w takim raziemolu, co proponujesz? 	  | molu napisał/a: |  	  | Kondensator ? chyba zart - do 100 wat | 
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bongo   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: C
 Silnik: 1.1/55KM
 Imię: Mateusz
 Wiek: 39
 Dołączył: 18 Maj 2005
 Posty: 467
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lis 2006,  21:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja mam aku 45 Ah...wiadome ze przy Dieslu nie przygasa  duze aku i wiekszy alternator cos mi sie zdaje...a ja jak poslucham ze srednia moca z 2 godziny to pcham auto...poprostu kondensator gromadzi energie i podczas naglego duzego poboru pradu oddaje ja...a jak jest maly pobor to znow sie laduje |  
				| _________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
 FULL CZESCI MK3
 Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
 Fiesta mk3 2.0 Zetec +
 C-Max mk1 2.0 TDCI +
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | cinot [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lis 2006,  21:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja proponujęporządne kable 25 mm nie jakieś12 mm druty, w swej fiescie mialem 2 wzmacniacze o łączej mocy 640 watt, sumaryczna moc głośników wynosiła 720 watt ( 2 wzmaki infinity+magnat, subwoofer helix deep blue, glosniki przednie infinity 165 mm odseparowany zestaw 165 ze zwrotnicami, w tylnej półce 2,25 cm JBl czyli zestaw prądożerny jak cholera) i NIc mi nigdy nie przygasało, pare osób ze śląska mogła osłuchaci odczućten zestaw   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | AeRJot [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lis 2006,  22:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | i tu sie zgdzie z przedmówca ...kable 25mm, 2 x GTA2 o łacznej max 640 165mm odseparowany przód, 6x9 tył (wszystko JBL) sub to magnat 2 cewkowy i ... zero przygaszania .... w starej fiescie na standardowych kalbach 10%  co teraz i ... radio disco .... |  
				| Ostatnio zmieniony przez AeRJot 8 Lis 2006,  23:00, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | semek711   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 15 Maj 2006
 Posty: 230
 Skąd: xxx
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lis 2006,  22:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | w takim razie najpierw inwestycja pojdzie w grubsze kable. Podejrzewam ze to jest glowna przyczyna |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lis 2006,  07:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pisałem o tym na samym początku... 	  | semek711 napisał/a: |  	  | w takim razie najpierw inwestycja pojdzie w grubsze kable. Podejrzewam ze to jest glowna przyczyna | 
 |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | semek711   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 15 Maj 2006
 Posty: 230
 Skąd: xxx
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lis 2006,  07:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | ale temat sie rozwina wiec postanowilem posluchac instrukcji takze od innych uzytkownikow 	  | jackrzec napisał/a: |  	  | Pisałem o tym na samym początku... | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |