| [MK3] Wymiana płynu hamulcowego, odpowietrzanie układu | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Rangers76 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Wrz 2006,  23:11   [MK3] Wymiana płynu hamulcowego, odpowietrzanie układu | 
 |  
               | 
 |  
               | Cześć 
 Jak wymienia się płyn hamulcowy i jak odpowietrza się układ w MK3?
 
 Pozdro 4 All
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 28 Lut 2010,  18:19, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Wrz 2006,  06:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | wyciągasz strzykawka wszystko ze zbiorniczka do sucha zalewasz świeżym płynem . Wołasz kogoś do pomocy . ta osoba wciska 3 razy pedał i go trzyma . Ty w tym czasie odkręcasz odpowietrznik . Wylatuje plyn wpada pedał . Zakrecasz 2 osoba puszcza pedał . i tak 3-4 razy .  Zaczynasz od prawego tyłu potem lewy tył potem prawy przód i lewy przód . I finisz . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KacpeRS [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Wrz 2006,  06:31 | 
 |  
               | 
 |  
               | a jaki płyn chamulcowy wybrać? będe wsadzał chamulce od xr i zastanawiam się co wlać żeby nie było kichy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Wrz 2006,  06:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | minimum DOT4 lub wyzej |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rangers76 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Wrz 2006,  11:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | OK Tylko gdzie znajdują się odpowietrzniki trzeba zdejmować koła i bębny z tyłu. A z przodu ?
 
 Sorki ale nigdy jeszcze tego nie robiłem a auto sprowadzane i nie wiem ile lat ma płyn.
 
 Wielkie Dzięki
 
 Pozdro 4 All
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Wrz 2006,  19:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | z przodu jeśli masz orginalne felgi nie trzeba . jeśli jakieś szerokie to trzeba. Ale powiem jedno albo kanał albo wszystkie 4 koła won . Z tyłu masz odopwitrzniki które moga sie urwać  . To mowie odrazu  przód odkręca sie bez problemowo zazwyczaj . Z przodu odpowietrzniki sa na krawędzi zacisku.  Z tylu znajdziesz je po przewodach hamulcowych bo beda obok . Odrazu mowie dobry klucz oczkowy najlepiej 6 kątny . Inacze to walka w której nie ty jesteś góra . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Wrz 2006,  21:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | dlatego odpwietrzniki tyl odkręcam raczej co 0,5 roku.. zalej jakimś odrdzewiaczem bo jak pisał dioda - nerwy zjesz na odpowietrznikach i bardzo dobry klucz.. oczkowy |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rangers76 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Wrz 2006,  22:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wielkie Dzięki Będę walczył
 Pozdro 4 All
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.