Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:17 |
Co to za zależność wciśnięcie stopu a praca silnika ? |
Autor |
Wiadomość |
oxter
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 49 Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 31 Skąd: ***Katowice***
|
Wysłany: 15 Sie 2006, 16:38 Co to za zależność wciśnięcie stopu a praca silnika ?
|
|
|
o co tu chodzi silnik pracuje na luzie równo , naciskam hamulec chwilke potrzymam wciśnieny -silnik zaczyna nierówno pracować puszczam hamulec i wszystko wraca do normy.Jak temu zaradzić ? |
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 16 Sie 2006, 12:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Arkadius
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34 Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 637 Skąd: Sępólno Kraj.
|
Wysłany: 15 Sie 2006, 19:02
|
|
|
spadek napięcia = słabsza iskra? ale na moje to nie tkwi problem w mocy iskry tylko w krokowcu powinien troszkę zwiększyć obroty. Masz obrotek?? |
_________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 15 Sie 2006, 19:24
|
|
|
tak ma być - to jest dowód na sprawne i szczelne serwo hamulcowe |
_________________
|
|
|
|
|
oxter
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 49 Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 31 Skąd: ***Katowice***
|
Wysłany: 15 Sie 2006, 20:08
|
|
|
Obrotka nie mam bo sie jeszcze go nie dorobiłem - poszukiwania trwają!Jak go przetrzymałem trochę dłużej to mi się nawet kontrolka ładowania zapaliła- może to altek nie wydala? U mnie krokowiec ? Hmm wydawało mi się ze tylko auta z wtryskiem go mają a u mnie gaźnik wiec nie ma tak to jest? Poprawcie mnie jak się mylę.
To znaczy że to tak wszyscy mają Łokmen? TTKM ? Troszke to irytujące ... |
_________________ Fiesta 93 1.1 CL Granat |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Sie 2006, 21:04
|
|
|
tak wszyscy tak maja. masz poprostu za niskie obroty biegu jałowego i w momencie kiedy wciskasz hamulec silnik dostaje dodatkowa porcje powietrza a co za tym idzie zubarza sie mieszanka i spadaja obroty . |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 16 Sie 2006, 06:56
|
|
|
Ja tak nie mam, ale miałem, i wymiana przewodu od serwa załatwiła sprawę |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
oxter
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 49 Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 31 Skąd: ***Katowice***
|
Wysłany: 16 Sie 2006, 11:38
|
|
|
a drogie to to? Może też podejmę próbę |
_________________ Fiesta 93 1.1 CL Granat |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 16 Sie 2006, 14:26
|
|
|
oxter napisał/a: | a drogie to to? Może też podejmę próbę | Kosmicznie! Ja za ten wężyk zapłacilem aż 2,40 w sklepie motoryzacyjnym Musi pasować średnicą i być zbrojony, żeby się nieb zaginal i go nie wciągało. Kupujesz z "metra' doslownie za grosze. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.