Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:17
Co to za zależność wciśnięcie stopu a praca silnika ?
Autor Wiadomość
oxter 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 49
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 31
Skąd: ***Katowice***
Wysłany: 15 Sie 2006, 16:38   Co to za zależność wciśnięcie stopu a praca silnika ?

o co tu chodzi silnik pracuje na luzie równo , naciskam hamulec chwilke potrzymam wciśnieny -silnik zaczyna nierówno pracować puszczam hamulec i wszystko wraca do normy.Jak temu zaradzić ?
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 16 Sie 2006, 12:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 15 Sie 2006, 19:02   

spadek napięcia = słabsza iskra? ale na moje to nie tkwi problem w mocy iskry tylko w krokowcu powinien troszkę zwiększyć obroty. Masz obrotek??
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 15 Sie 2006, 19:24   

tak ma być - to jest dowód na sprawne i szczelne serwo hamulcowe
_________________
 
 
 
oxter 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 49
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 31
Skąd: ***Katowice***
Wysłany: 15 Sie 2006, 20:08   

Obrotka nie mam bo sie jeszcze go nie dorobiłem - poszukiwania trwają!Jak go przetrzymałem trochę dłużej to mi się nawet kontrolka ładowania zapaliła- może to altek nie wydala? U mnie krokowiec ? Hmm wydawało mi się ze tylko auta z wtryskiem go mają a u mnie gaźnik wiec nie ma tak to jest? Poprawcie mnie jak się mylę.
To znaczy że to tak wszyscy mają Łokmen? TTKM ? Troszke to irytujące ...
_________________
Fiesta 93 1.1 CL Granat
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Sie 2006, 21:04   

tak wszyscy tak maja. masz poprostu za niskie obroty biegu jałowego i w momencie kiedy wciskasz hamulec silnik dostaje dodatkowa porcje powietrza a co za tym idzie zubarza sie mieszanka i spadaja obroty .
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Sie 2006, 06:56   

Ja tak nie mam, ale miałem, i wymiana przewodu od serwa załatwiła sprawę :)
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
oxter 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 49
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 31
Skąd: ***Katowice***
Wysłany: 16 Sie 2006, 11:38   

a drogie to to? Może też podejmę próbę :)
_________________
Fiesta 93 1.1 CL Granat
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Sie 2006, 14:26   

oxter napisał/a:
a drogie to to? Może też podejmę próbę :)
Kosmicznie! Ja za ten wężyk zapłacilem aż 2,40 w sklepie motoryzacyjnym :) Musi pasować średnicą i być zbrojony, żeby się nieb zaginal i go nie wciągało. Kupujesz z "metra' doslownie za grosze.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK3] Brak świateł pozycyjnych, stopu po zgaszeniu silnika.
Sagan Elektryka 9 26 Gru 2011, 20:26
szynszyl
Brak nowych postów Praca silnika
Boguszyce Mechanika ogólna 1 11 Kwi 2019, 12:20
murgrabia
Brak nowych postów Zła praca silnika
Asimo Mechanika silnika 4 16 Mar 2019, 14:40
frankez
Brak nowych postów Nierówna praca silnika 1.25 (75 KM)
sebaseba Mechanika silnika 8 20 Mar 2016, 13:39
Parzych
Brak nowych postów Praca silnika 1,4 benzyna.
Matibdg Mechanika silnika 0 25 Maj 2020, 16:01
Matibdg


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.