zatarta turbina... |
Autor |
Wiadomość |
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Maj 2006, 17:34 zatarta turbina...
|
|
|
witam.
mam do kupienia kolektor + turbine (t3) "zatartą" i mam takie pytanie.
czy taką zatartą turbine (wirnik zatarty tylko muszle dobre i wirnik kompresora) trzeba regenerować czy można wymienić części i bedzie działać ??
nie znam sie na turbo to pisze o rade
i czy kolektor i uszczelka pod głowice od escorta rst bedzie pasować do seryjnej xrki ??
pozdrawiam |
|
|
|
|
djpleban [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Maj 2006, 17:53
|
|
|
z tego co ja wiem to wartoby zregenerowac...
ale ogólnie to chyba będzie pytanie do naszego klubowego fachowca od turbo- Pumy |
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Maj 2006, 18:41
|
|
|
regenerować nie ma sensu.
$ w błoto, a i tak w najbliższym czasie sie popsuje... |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11 Maj 2006, 19:33
|
|
|
to jak niemasz teraz kasy to i tym bardziej na auto z turbiną bo to prosi o jedzonko po pierwsze zabieg uturbiania to duzy koszt niemysl ze zamkniesz sie tylko przy zakupie tego kolektora i turbiny... jak juz kiedys z Marcelem Radka bratem rozmawiałem 4tyś zł (mowa tu o 2.0) w kieszeni i można mieć już turbodoładowanie kompletne, oczywiście podstawowa wersja... zestrojenie kosztowne jest, ale frajda z rajdy gwarantowana
Wstrzymaj się z tym jeśli niemasz kasy bo paliwa będzie 2 razy więcej piło... |
|
|
|
|
djpleban [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Maj 2006, 19:37
|
|
|
Piesek 2 razy więcej to może nie, ale Twoje przesłanie is clear
no i z tym dostrajaniem jest kupa pierdzielenia
sam myślałem o uturbieniu mojego zeteca (choc byłby to pewnie nienajleprzy pomysł) ale wystraszyły mnie koszta...
jak narazie w tym tygodniu wydałem troszkę $ na kolejne gadgety stylizacyjne, ale nie powiem co |
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Maj 2006, 21:31
|
|
|
a kto mowi ze nie mam kasy.
zabieg uturbiania juz jest rozpoczęty. teraz mam tylko pytanie i pewnie nie ostatnie...
prosze tylko o odpowiedz, a nie o kazanie na temat pieniędzy. ]
jakbym niewiedział ile to kosztuje, to bym sie w to nie bawił... |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 11 Maj 2006, 21:37
|
|
|
Gebal, turbiny sie regeneruje (około 1tyś) i w tedy pochodzą jeszcze drugie tyle (no cyba ze nie umiejetnie sie z nią bedziesz obchodził) , ale jesli nie chcesz regenerowanej to szykuj jakieś 3000-4000 zł na nową. Bo nie znajdziesz turbiny z lat 1986-1990 w idealnym stanie, to jest nie możliwe!!!
Kolektor od Escorta Turbo pasuje do głowicy z xr2i
djpleban napisał/a: | sam myślałem o uturbieniu mojego zeteca (choc byłby to pewnie nienajleprzy pomysł) |
Bardzo dobry silnik pod Turbo, a elektronika łatwiejsza do wystrojenia niż w wersjach z silnikiem CVH. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Maj 2006, 21:48
|
|
|
a uszczelka pod glowice od rst ?? |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 11 Maj 2006, 21:57
|
|
|
Gebal napisał/a: | a uszczelka pod glowice od rst ?? |
co z nią??
czy pasuje??
Tak pasuje!! |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
djpleban [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Maj 2006, 22:30
|
|
|
PUMA napisał/a: | Bardzo dobry silnik pod Turbo, a elektronika łatwiejsza do wystrojenia niż w wersjach z silnikiem CVH. |
może kiedyś... jak pieniążki będą...
i pytanie czy jak będzie tyle pieniążków- czy będzie jeszcze fiesta...
btw, Puma; masz jakiś link może do stronki gdzie czegoś więcej się dowiem o Zetec Turbo? poczytałbym sobie, a niewiele tego znalazłem; może coś ciekawego wygrzebałeś |
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
|
|
|
|
KureckiGTT
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 02 Wrz 2005 Posty: 32 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 12 Maj 2006, 14:26
|
|
|
zatarta turbine mozna sobie w buty włozyc jest nic nie warta |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 13 Maj 2006, 06:37
|
|
|
Gebal ze tak zapytam z ciekawosci...
1. Co bedzie wchodzilo w sklad osprzetu do uturbienia (wypisz wszystkie elementy)?
2. Co poza silnikem bedziesz poprawia lub wzmacnial??
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Maj 2006, 11:38
|
|
|
Brawo Fordon, znowu ktoś myśli ze amator bierze sie za uturbianie silnika.
Moze i tak jest, ale jakbym byl niepoparty wiedzą znajomych, rodziny i człowieka ktory to robił, to bym sie za to nie brał!!
Myślisz ze zjadles wszystkie rozumy i bedziesz teraz mnie odpytywał jak w szkole ??
chyba nie rozumiesz za bardzo...
[ Dodano: Sob Maj 13, 2006 10:40 ]
mam dość tej niechęci. niechcecie slyszeć o problemach to nie bede pisał.
zrobie to i nikt nawet nie uslyszy o mojej fiescie... |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13 Maj 2006, 12:04
|
|
|
wiesz co ci powiem Gebal, Konrad jest to osoba która zna się na rzeczy i wie o czym mówi i grzecznie się ciebie spytał ale widac ze jestes malo bystry i zaczeles pisac jakies glupie farmazony. I powiem jeszcze lepiej nierobisz tutaj łaski piszac o swojej fiescie, bo zal dupe mnie sciska czytajas czasami wypowiedzi takie ze robie cos dla kogos na pokaz, robie to dla siebie i tylko dla siebie, a nie zeby suczki na miescie wyrwac czy przyszpanowac kolega... myslisz ze pozjadales wszystkie rozumy, to jestes w bledzie, czytac twoje wypowiedzi jestes typowym amatorem niemajacym bladego pojecia na temat uturbianiu (tak jak i ja ) a jedziesz to po kolegach z klubu ktorzy chca ci pomuc wiec zastanow sie najpier co piszesz, po pierwsze primo widze ze nalezysz do takich osob ze ma 1000zł w kieszeni i wszystko moze to cie uswiadomie po krutce ze za 1000zl to kupisz najwyzej turbine w bdb stanie koniec kropka. I znajac zycie sprzedasz za 3 miesiace fieste po stwierdzisz ze ma za mala "ciumek". Chłopie masz 18 lat a gadasz jakbys niewiem skonczyl niewiadomo jakie szkoly, niewiadomo jakie praktyki mial i niewiadomo co jeszcze. I zaznacze forum jest po to zeby ludzia pomagac a nie jechac po ludziach, wiec niewiem w czym problem robisz, sorka ze tak pisze, ale nielubie jak ktos takie cos odpierdziela... ass ganja |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 13 Maj 2006, 12:06
|
|
|
Gebal napisał/a: | Brawo Fordon, znowu ktoś myśli ze amator bierze sie za uturbianie silnika.
Moze i tak jest, ale jakbym byl niepoparty wiedzą znajomych, rodziny i człowieka ktory to robił, to bym sie za to nie brał!!
Myślisz ze zjadles wszystkie rozumy i bedziesz teraz mnie odpytywał jak w szkole ??
chyba nie rozumiesz za bardzo...
mam dość tej niechęci. niechcecie slyszeć o problemach to nie bede pisał.
zrobie to i nikt nawet nie uslyszy o mojej fiescie... |
A teraz sie obraź i nie odzywaj do nikogo!!!
Zadał całkiem normalne pytanie, pewnie z checią podwiedzi jakiejś gdybyś coś pominoł a ty sie zachowujesz jak 12 letnia dziwczynka której zbarano kredki w szkole!!! |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 13 Maj 2006, 14:35
|
|
|
Gebal napisał/a: | Brawo Fordon, znowu ktoś myśli ze amator bierze sie za uturbianie silnika.
Moze i tak jest, ale jakbym byl niepoparty wiedzą znajomych, rodziny i człowieka ktory to robił, to bym sie za to nie brał!!
Myślisz ze zjadles wszystkie rozumy i bedziesz teraz mnie odpytywał jak w szkole ??
chyba nie rozumiesz za bardzo...
[ Dodano: Sob Maj 13, 2006 10:40 ]
mam dość tej niechęci. niechcecie slyszeć o problemach to nie bede pisał.
zrobie to i nikt nawet nie uslyszy o mojej fiescie... |
Skoro odbierasz normalne pytania jako jakis ata czy cos to sie mylisz... do tego cos mis sie dobrze panieta ze to XR2i jezdzi na LPG a kazdy wie po co zaklada sie LPG... wiec teraz bedzie Fiesta Turbo LPG nie no stary daj se spokuj bo ja wiem ze zawod syn fajna rzecz ale zeby do tego stopnia dostac w glowe |
_________________
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 13 Maj 2006, 16:01
|
|
|
Fordon napisał/a: | ..... wiec teraz bedzie Fiesta Turbo LPG ...... |
A czemu nie?? To akurat jest jak najbardziej możliwe. Pytocze naszą R5 2,0T LPG a jest poza zasiegiem jakiej kolwiek Fiesty na tym forum!!! LPG nie przeszkadza a jesli auto ma byc do użytku codziennego to nawet jestem za. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
marcel20
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2004 Posty: 215 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 13 Maj 2006, 16:28
|
|
|
PUMA napisał/a: | A czemu nie?? To akurat jest jak najbardziej możliwe. Pytocze naszą R5 2,0T LPG a jest poza zasiegiem jakiej kolwiek Fiesty na tym forum!!! LPG nie przeszkadza a jesli auto ma byc do użytku codziennego to nawet jestem za. |
Mówisz oczywiście o wtrysku LPG, bo inczaje kiepsko to widze |
|
|
|
|
|