Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Gaśnie na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
kubuniek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 41
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 25
Skąd: Żary/Wrocław
Wysłany: 3 Kwi 2006, 16:53   [MK3] Gaśnie na wolnych obrotach

Witam. Gasło mi nieźle auto na wolnych obrotach. Miało to miejsce po tym jak brakło paliwa w aucie. Wymiena filtru a przy okazji uszczelki pod głowicą:-). Teraz robiłem kolejną rzecz. Otóż zainteresowałem się czujnikiem położenia przepustnicy, ponieważ auto nadal gaśnie. nie jest to tak intensywne jak wcześniej ale nadal. Jak nacisnę mocniej gaz i szybko puszczę to auto albo gaśnie albo najczęściej dławi się dławi i chodzi nadal. Odkręciłem CPP i zmierzyłem oporność. Waha się od 1,2kOhm do 5,4kOhm. Czyli raczej dobry. Tylko, że strasznie izolacja była skruszona. zdjąłem całą i ładnie zaizolowałem. No i pojechałem sprawdzić. Niby jest lepiej ale nadal to samo. Dodatkowo pod obudową filtru powietrza są dołączone 2 gumowe przewody. Niestety ten co idzie od dołu jest urwany a sam przewó zaślepiony. Czy to ma jakiś wpływ? do czego jest ten przewód? Może jakiś podciśnieniowy? Jak go odślepię to obroty idą do góry że auto samo jedzie :-(I czy powinienem zainteresować się silniczkiem krokowym? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Lut 2010, 23:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Michael 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 41
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 54
Wysłany: 3 Kwi 2006, 21:47   

wg mnie to polecilbym funkcje SZUKAJ a haslo to SILNIK KROKOWY.
Nie bede sie rozpisywac bo duuuuuzo juz o tym jest napisane i wszystko fajnie wyjasnione razem ze zdjeciami
_________________


 
 
 
kubuniek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 41
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 25
Skąd: Żary/Wrocław
Wysłany: 4 Kwi 2006, 02:33   

A co z drugą częścią mojego pytania? " Dodatkowo pod obudową filtru powietrza są dołączone 2 gumowe przewody. Niestety ten co idzie od dołu jest urwany a sam przewó zaślepiony. Czy to ma jakiś wpływ? do czego jest ten przewód? Może jakiś podciśnieniowy? Jak go odślepię to obroty idą do góry że auto samo jedzie". Może ktoś odpowiedzieć?
 
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Kwi 2006, 09:04   

kubuniek napisał/a:
do czego jest ten przewód? Może jakiś podciśnieniowy? Jak go odślepię to obroty idą do góry że auto samo jedzie". Może ktoś odpowiedzieć?


Z tego co mi mechanik mowil jak mialem 1.1 (a to podobny silnik) to jest to wlasnie przewod podcisnieniowy i raczej powinien byc podlaczony, a nie zaslepiony. Najlepiej jak sie spotkasz z jakas inna 1.3 (np. spot) i zobaczysz jak to tam jest rozwiazane.
 
 
 
kubuniek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 41
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 25
Skąd: Żary/Wrocław
Wysłany: 4 Kwi 2006, 16:26   

Koledzy pragnę was poinformować, że udało mi się dzisiaj naprawić moje autko. Stwierdzam, iż bardzo duży wpływ na pracę silnika ma przewód podciśnieniowy który mocowany jest od dołu obudowy filtra powietrza. Przy okazji ponaprawiałem czujnik położenia przepustnicy i autko chodzi tak jak dawniej a ja jestem HAPPY. Dziś jeszcze zabiorę się za bielenie zegarów a jak będzie cieplusio i bez deszczu to za rdzę a troszke się jej nazbierało u naszych zagranicznych sąsiadów:-). Pozdrawiam.

[ Dodano: Sro Kwi 05, 2006 20:47 ]
Hmm. jkaś kiszka mi się jednak wkradła. Otóż było ok na postoju. Jednak jak pojechałem się przejechać to coś mi się wydaje że obroy są wyższe a na pewno są. Sprawdzam przewó podciśnieniowy i okazuje się że nie ma żadnych przedmuchów. Wyłączyłem na noc baterię jutro zresetuję kompa. Jak mówicie pomoże coś?
 
 
 
Michael 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 41
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 54
Wysłany: 3 Maj 2006, 11:58   

kubuniek, zobacz jeszcze raz ten przewod, przedmuchaj go dokladnie, zloz do kupy i tak jak pisales zrob reset kompa bo teraz nalezalo by go przyuczyc po podlaczeniu tego przewodu.

a co to znaczy za wysokie? kiedy za wysokie? za wolno schodzi z wysokich? bieg jalowy przy postoju za wysoko? napisz.
_________________


 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 3 Maj 2006, 20:18   

Sylwek napisał/a:
Witam Was.Kumplowi gasnie fiesta 1.1 97 rok.Nie wie gdzie jest silnik krokowy i ten czujnik przepustnicy .Mozecie napisać?.


Po1: Czy w 97r Mk4 był silnik 1.1 8|
Po2: Jeśli to jednak Mk3 to opcja "szukaj" wszystko Ci powie. Są zdjęcia.....itd.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.