Zamknięty przez: LOY 8 Cze 2006, 17:24 |
[MK3] zmiana korka wlewu paliwa na klapke od MK3,5 |
Autor |
Wiadomość |
WRonX
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41 Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 87 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 4 Cze 2006, 14:12 [MK3] zmiana korka wlewu paliwa na klapke od MK3,5
|
|
|
Witam.
Przeszukanie postow zawierajacych slowa "wlew" lub "paliwa" na tym dziale nie dalo rezultatow
Wyczytalem, ze klapki na wlew byly od roku '94 wzwyz. Da sie taka klapke wrzucic do starszej MK3 w malo inwazyjny sposob, czy trzeba caly kawal karoserii wymieniac?
A jesli sie nie da, to czy lakiernik jest w stanie pomalowac plastiki od wlewu, tzn. czy korek z zamkiem jest w pelni rozkladalny?
[ Dodano: Nie Cze 04, 2006 13:13 ]
Podpowiem, ze przez malo inwazyjny sposob rozumiem taki, ktory jesli w ostatecznosci bedzie wymagal spawania (a pewnie bedzie), to raczej wewnatrz, zebym musial pomalowac tylko klapke pod kolor, a nie odmalowywac caly element. |
Ostatnio zmieniony przez LOY 28 Sty 2009, 02:15, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Fred [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Cze 2006, 14:24
|
|
|
kupujesz reperaturke wlewu z klapką dajesz do wspawania i pomalowania i heja banana... |
|
|
|
|
djpleban [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Cze 2006, 17:13
|
|
|
jak już Fredziu powiedział- reperaturka... tylko
sposó o którym myślisz jest awykonalny, bo blacha jest inaczej wyprofilowana.
odp na 2gie pytanie- tak- da się to wszystko rozebrac i polakierowac.
nie pytaj jak- bo tego to ja nie wiem... |
|
|
|
|
WRonX
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41 Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 87 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 4 Cze 2006, 19:09
|
|
|
djpleban napisał/a: | jak już Fredziu powiedział- reperaturka... tylko
sposó o którym myślisz jest awykonalny, bo blacha jest inaczej wyprofilowana. |
Hmm... ale jesli mysle o wrzuceniu (dospawaniu) reperaturki to nie trzeba malowac calej czesci karoserii, tylko klapke i zabezpieczyc srodek przy spawie, tak?
Pytam, bo nie wiem nawet jak taka reperaturka wyglada. Czy cos takiego jak TUTAJ sie wrzuca (wkleja/dospawuje/whatever), a klapke dokupuje sie osobno i spawa wlasnie do reperaturki, czy co?
A jesli nie, to w Motocrafcie, czy innym autoryzowanym powinno byc, czy to czesci raczej nieoficjalne i pozostaje czekac na Allegro? |
|
|
|
|
djpleban [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Cze 2006, 19:19
|
|
|
reperatórka najlepiej powinna byc już z klapką.
ta którą pokazałeś- to ta którą masz teraz
gdzie szukac- najtaniej- szroty oraz- szukaj na allegro ogłoszeń gdzie mają auta na części i kazac wyciąc reperatórkę
co do montarzu- nie da się właśnie tak zrobic, że wspawasz i pryśniesz to dookoła;
trzeba lakierowac całą cwiartkę, z tego co się orientuje...
no chba, że znajdziesz lakiernika magika, który policzy ci sowicie za robotę :lol: |
|
|
|
|
WRonX
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41 Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 87 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 4 Cze 2006, 19:26
|
|
|
Czyli rownie dobrze moglbym cala cwiartke z klapka kupic...
No to kicha, bo mam lakier w srednim stanie i nawet jak zrobie renowacje, to wydaje mi sie, ze nowo pomalowana czesc bedzie sie mocno odcinac... W kazdym razie dzieki za odpowiedzi. |
_________________ http://WRonX.net
[ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ] |
|
|
|
|
andrew [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Cze 2006, 20:03
|
|
|
widze ze sam w koncu ruszyłes głowa tak juz wiesz ze nie pomaluje sie tylko elementu wspawanego tylko trzeba malowac cała połac bo kazdy lakier juz kładziony wczesniej ulega wyblaknieciu i bedzie róznica i dlatego sie maluje element aby zrobic przejscie chyba ze dośc zdrowy masz lakier i mozna tylko zrobic przejscie na elemencie a jak masz mocowac sobie nowy wlewz klapka to najlepiej by było abys ja wyciął ze starym wlewem z fiesciny >być moze bedą inne odległosci mocowan korka ale tego nie jestem pewien ale z tego co przypuszczam to napewno bedą |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 6 Cze 2006, 00:51
|
|
|
andrew napisał/a: | być moze bedą inne odległosci mocowan korka ale tego nie jestem pewien ale z tego co przypuszczam to napewno bedą | Są inne, bo korek jest inaczej ustawiony. Oprócz reperaturki, trzeba jeszcze ten plastik co siedzi w nim korek, i całą rurę do zbiornika. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 8 Cze 2006, 17:24
|
|
|
temat "klapnął" i uważam ze jest wyczerpany ...
zamykam |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
|