Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
17 Gru 2006, 18:34
1.6 CVH 300hp
Autor Wiadomość
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 4 Lut 2006, 13:39   1.6 CVH 300hp

a tutaj starcie z evo VIII w specyfikacji okolo 340koni

http://video.google.com/v...&q=escort+turbo

pamietajcie ze evo ma 4x4 ;]


specyfikacja escorta...

1600 CVH
Farndon H section Steel Rods
Ross Racing Forged Pistons
Low Compression
Omex 710 Engine Management
Cosworth 403 Grey Injectors
2wd Cosworth Fuel Pump
3 Bar MAP Sensor
4x4 Cosworth Throttle body fitted on Modified MFi Inlet Manifold
ALS Valve
FRST Coil Pack
Ford Motorsport Plugs
Ford Motorsport Ignition Leads
Greddy Electronic Boost Controller
Graham Goode Racing Monster K&N Air Filter and Trumpet
GRS Evo 4 Intercooler
GRS Alloy Radiator
Electronic Independantly Controlled Twin Fans
Mocal 19 Row Oil Cooler
Baffled Sump
Modified Oil Pick- Up
APT Custom Made Exhaust Downpipe
3” Mongoose Exhaust System with 4” Roller Out Tail Pipe



Top End;


Fully Worked Head
APT Custom Cam
Double Valve Springs
Solid Lifters
Piper Vernier Pulley Wheel


text po angielsku.
w escorcie rst wyszło 313 koni

ktoś moze na polski przetlumaczyc ?? :D
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 17 Gru 2006, 18:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Lut 2006, 14:11   

Farndon H section Steel Rods - stalowe Korbowody (dziekujemy xr2fun)
Ross Racing Forged Pistons - Ross Racing kute tłoki
Low Compression - niskiej kompresji (odpreżające tłoki)
Omex 710 Engine Management - Omnix 710 sterownik silnika ECU
Cosworth 403 Grey Injectors - Cosworth 403 szare wtryski
2wd Cosworth Fuel Pump - 2wd Cosworth pompa paliwowa (stara sierra).
3 Bar MAP Sensor - Mapsensor o wydajności 3 barów (dokładnie czyta sygnały do 3 barów)
4x4 Cosworth Throttle body fitted on Modified MFi Inlet Manifold - 4x4 Cosworth przepustnica zamontowana na kolektor ssący z mechanicznego wtrysku (xr3i/rst MK3/MK4)
FRST Coil Pack - chyba chodzi o cefke zapłonową z FRST
ALS Valve - zawory ALS
Ford Motorsport Plugs - świece Motorsport
Ford Motorsport Ignition Leads - Kable MS
Greddy Electronic Boost Controller - Greddy Elektroniczny kontroler doładowania
Graham Goode Racing Monster K&N Air Filter and Trumpet - Graham Goode Racing Monster filtr powietrza K&N i trąbka (pewnie chodzi o zasys powietrza)
GRS Evo 4 Intercooler - GRST Evo intercooler
GRS Alloy Radiator - GRS ALLOY chłodnica
Electronic Independantly Controlled Twin Fans - 2 wentylatory elektryczne, sterowane niezależnie
Mocal 19 Row Oil Cooler - Mocal 19 rzędowa chłodnica oleju

Baffled Sump - .... Miska olejowa (nie wiem co to Baffled)
Modified Oil Pick- Up - zmodyfikowany olejowy smok może (pick-kilof)
APT Custom Made Exhaust Downpipe - APT seryjny downpipe wydechu (pierwszy odcinek coś jak portki w N/A)
3” Mongoose Exhaust System with 4” Roller Out Tail Pipe - 3 calowy wydech Mongoose z 4 calową końcówką

Fully Worked Head - kompletnie zrobiona głowica (chodzi o kanały, komore spalani itd)
APT Custom Cam - APT seryjny wałek
Double Valve Springs - podwujne sprężyny zaworowe
Solid Lifters - mechaniczne popychacze
Piper Vernier Pulley Wheel -Pipercams rególowane koło rozrządu



PS: skąd wiesz że ten escort z filmu ma 340KM?? Daj linke czy cóś bo widziałem ten film już.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
Ostatnio zmieniony przez PumaRST 4 Lut 2006, 14:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
_-MoKrY-_ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 211
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 4 Lut 2006, 14:17   

ehh, ubiegłes mnie też konczylem swoje wypociny z tlumaczenia i na wszelki wypadek odswierzylem, no i prosze juz jest :)
tego pierwszego też nie zakumałem,
_________________
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 4 Lut 2006, 14:19   

Stalowe korbowody - można za tą kwotę kupić auto!
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Lut 2006, 14:20   

no to jest odpowiedź ;) dziekujemy. natomiast faktycznie za takiego moda można kupić fajne auto ale w angli to inne realia.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 4 Lut 2006, 14:26   

to z forum www.streetracing.pl
pisało ze evo w specyfikacji 340 koni 4x4, a escort 313 HP
 
 
djpleban
[Usunięty]

Wysłany: 4 Lut 2006, 17:10   

8| :yyy: 8| :yyy: 8| :yyy:
O W DUPĘ........
Już widzę miny dresów w M3 jak by moja Fiestka miała tyle mocy... i jak bym takiego na światłach odstawił........ :twisted: :twisted: :twisted:
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 4 Lut 2006, 17:53   

mowiąc takimi kategoriami to nie byloby duzo aut w polsce ktore by objechały fieste z +300km ;]
 
 
Bad_Boy__Zabrze 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adrian
Wiek: 38
Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 81
Skąd: Zabrze
Wysłany: 5 Lut 2006, 21:53   

troche z innej polki widzial ktos ile on zamykal na liczniku nim sie skonczyl ?? :)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Lut 2006, 21:59   

160 mil, czyli około 260KM/H
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lut 2006, 22:07   

jeszce zmieniał bieg gdy konczył sie licznik :)

na 1/4 by przegrał, ale na odcinku kilometrowym to sami widzimy co z evo :)
 
 
Bad_Boy__Zabrze 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adrian
Wiek: 38
Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 81
Skąd: Zabrze
Wysłany: 5 Lut 2006, 22:34   

na 1/4 by przegral bo troche spalil poczatek. ale mimo wszystko z ta supra by mial problem :| http://video.google.com/v...11&q=1%2F4+mile
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Lut 2006, 07:06   

Bad_Boy__Zabrze napisał/a:
na 1/4 by przegral bo troche spalil poczatek. ale mimo wszystko z ta supra by mial problem :| http://video.google.com/v...11&q=1%2F4+mile

po pierwsze opjemnosc silnika robi swoje a do tego mozliwosci rozbudowy takiej jednostkim na dodatek zauwaz ze koles zapitala na torze dla dragsterow na Slickach...A nasza Supra na zwyklej plycie lotniska i slickach kreci bez problemu ET=11.73 ET+RT=12.05 aha ta Supra z linku miala by problem ze Skyline-m
w serii 0-100-4.02 0-200-9.25 0-300-19.55 na zwyklych ulicznych oponach...
_________________

 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 6 Lut 2006, 07:10   

skoro to co piszesz ze skyline ma 0-200 w 9.25 a do 300 w 19.55 to supra by wygrałą jak wali 260km/h w 10 sek...
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Lut 2006, 07:24   

Gebal napisał/a:
skoro to co piszesz ze skyline ma 0-200 w 9.25 a do 300 w 19.55 to supra by wygrałą jak wali 260km/h w 10 sek...

To teraz zdejmij z toyoty slicki... ;) ciekawy efekt byl by... bo Skyline GTR-R34 jest na standartowym silniku RB26 i najzyklejszych oponach, no i naped 4x4... a supra RWD i na zwyklym ogumieniu :he: moze tylko popatrzec jak skaj znika jej sprzed noska...
_________________

 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 6 Lut 2006, 07:27   

no poklociłbym sie ale skoro tak twierdzisz to spoko ;]
wierze ;]

ale nie patrzmy tymi kategoriami bo co supra ma do skylina :D
tyle co maluch do fiesty :)
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Lut 2006, 07:35   

Gebal napisał/a:
ale nie patrzmy tymi kategoriami bo co supra ma do skylina :D
tyle co maluch do fiesty :)

Wlasnie ze Supra ma silnik 3.0 Turbo 24V lub 3.0Bi-Turbo 24V a Slyline 2.5Turbo i 2.6Turbo...
Jakies pytanka... :devil:
Odnosnie Escorta... nie wiadomo jak ma zestopniowana skrzynie i dla tego mogl wyjsc tak start...
_________________

 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 6 Lut 2006, 08:24   

Kurde a wracajac do tematu to mam jedna prosbe. Mimo mojej wielkiej sympatii do Escortow a jeszcze wiekszej do fiest, nie robcie prosze profanacji porownujac je z EVO, podpalajac sie ogladajac takie filmiki. Przeciez widzicie ze ten escort doszedl lancera tam dzie zwyczajnie konczy sie mu V-max, czyli w okolicach 250km/h. Do tej predkosci lancek odchodził tak jakby essi szedl na 3 garach hieheiheieh. Jesli chca porownywac to niech dlubna i lancka i puszcza go w okolice 280km/h. Bo zupelnie pomijam kwestie hamowania czy zakretow. Jesli do pokonania byloby okraenie toru to pewnie roznica wynosilaby z pol minut :D :D:D No dobra troche przesadzilem ale pewnie bylem blisko.
Co do porownania innych skylineow i supr sie nie wypowiadam bo temat wyscigow na 400m jest mi obcy. Chcialem tylko napisac odnosnie tego nadforda ;) Pewnie wywolam burze, ale prosze sie na mnie nie wkurzac tylko podawac konkretne argumenty obalajace to co napisalem.
Pozdro
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Lut 2006, 09:53   

Qzyn nie do kończa z tą predkością bo Escort zaczoł sie napędzać przy okolicach 200KM/H i około 210 sie zrównał z tym EVO. Jeszcze na końcu 4 biegu. Tak czy inaczej escort ma 313KM a Evo prawie 400Km i też jest dłubniete. Spraw jest dość prosta, powyżej 200KM/H napęd na 4x4 zaczoł robić na tyle duże opory że mocne FWD był wstanie go odjechać.

Aczkolwiek w każdej formie wyścigów oprócz ze stania od maxymalnej predkości EVO wygra bo różnica technologiczna miedzy oboma autami jest kosmiczna.

Niemniej jednak to co pokazuje ten staruszek zasługuje na szacuneczek :D

Zobaczcie sobie filmiki na tej stronie a wszczególności polecam 2 fiesty:
1) 4x4 cosworth
2) Zetec Turbo jadący 170mil/H

http://www.fordsport.org....mazingFords.htm
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
GienekWichura 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 309
Skąd: Puck
Wysłany: 11 Lut 2006, 19:50   

Z tego co kiedyś wyczytałem na stronce Marca Norrisa to z CVH
jest on w stanie wyciągnąć 350 koni mechanicznych. Tzw. Stage 7
CHyba nikt inny tego nie zrobił.

mark norris motorsport
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Różnice w silniku 1,4 FUF(J,G) CVH 2V i 1,4 F6E CVH CFI
pawloplus Mechanika 4 23 Lut 2008, 17:42
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów Różnice 1.6 CVH 104 KM vs 1.6 CVH 110 KM
squadak Tuning mechaniczny 2 6 Maj 2005, 11:39
Gość
Brak nowych postów [MK3] Przeróbka 1.4 cvh na 1.6 cvh efi
czyli co pasuje a co nie
majdanos Tuning mechaniczny 5 15 Lut 2011, 20:38
MARIUSZ.B
Brak nowych postów [MK3] głowica z 1.6 CVH do 1.4 CVH.
Peedro Tuning mechaniczny 2 8 Cze 2009, 20:14
Peedro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.