Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:55
Modyfikacje fiesty Mafios'a
Autor Wiadomość
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Lis 2005, 07:43   Modyfikacje fiesty Mafios'a

za 2 h wjezdzam na garaz i wkladam 1.8 wkoncu i bedzie mnie przez kilka dzionkow ale gdy powroce to objade gimbusa ziomka łokmena :-)
_________________
RS TURBO
Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Lip 2006, 09:13, w całości zmieniany 3 razy  
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Lis 2005, 00:24   

1 dzien swapa :

wyjety 1.1
zdemontowana elektryka 1.1
wlozona elektryka 1.8
wsadzony silnik 1.8 stoi w ramie o wlasnych silach
zalozone poloski skrzynie i etc.

jutro kolejny dzien :-)

moge wam powiedziec ze belka pod skrzynia od 1.1 nie pasuje do 1.8 ;-)
bo sa wieksze podszuki pod skrzynia

[ Dodano: Pon Lis 07, 2005 1:51 am ]
dzien drugi swap zakonczony auto odpalilo a tutaj\

stuka cos w silniku po krotkiej ekspertyzie wychodzil ze walki odwrocone sie o 180 stopni
przy okazji rozjebal sie rozrusznik
cos z czujnikiem temperatury
i nie dziala obrotek wie ktos jak to podlaczyc w 1.8 ?

ale ogolnie auto ryczy jak trzeba mam nadzieje ze to nic powaznego w z tym silnikiem bo i pali rowno i stukanie takie jakby ktos w miske olejowa czyms aluminiowym walil :/
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Lis 2005, 22:34   i po swapie :-)

pochwale sie :) przelozylem wkoncu silnik wszystko gra i buczy i w silniku juz nic nie stuka ryczy jak glupia a rwie kapcie jak tornado :-)

tylko powiedzcie jak w tym 1.8 jak ustawic prawidlowo rozrzad gdzie sa znaki bo u mnie jest samozaplon qrna :/

jutro zapoda zdjecia
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Lis 2005, 22:57   

no wlasnie po swapie wyjechalem z garazu urawaly sie kable od alternatora i siadla elektryka po czym odkrecil sie korek w misce i wylecial olej gdy zapalila sie kontrolka od razu zgasilem silnik wkrecilem nowy korek zalalem nowym olejem qrna ;/ noi gra i buczy :D
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Lis 2005, 23:24   

wrazenia sa takie jakbys sobie kupil nowe auto z mocnym motorem :-)
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Lis 2005, 09:30   

zdjecia :





_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Rycho 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 49
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 203
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 8 Lis 2005, 10:54   

Rozrząd w zetecu ustawiasz nie na znaki tylko na płaskownik i znaki :)
Musisz zdjąć pokrywę zaworów, na końcu wałków rozrządu (po stronie od filtra powietrza) znajdziesz nacięcia. Trzeba w nie włożyć płaskownik i w ten sposób blokujesz wałki. Wał korbowy ustawiasz tak, żeby nacięcie na kole pasowym znalazło się naprzeciw takiej jakby kreski na misce olejowej, albo zdejmujesz małe koło rozrządu i ustawiasz klinem pionowo do góry.

Rycho
_________________
JetCar XR2

I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Lis 2005, 10:57   

tak tez robilem ... ale nie do konca da sie to dobrze ustawic :/ wczoraj kolega Łokmen przyslal mi ksiazke jak to zrobic i troche inaczej tam jest

pytanie 2 gdzie podlaczyc ten kabelek pradowy od wskazowki na desce rodzielczej od temp bo termostat z wetylatorem chodzi a wsaznika od deski nie wiem gdzie podlaczyc :(
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Rycho 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 49
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 203
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 8 Lis 2005, 15:21   

Mafios napisał/a:
tak tez robilem ... ale nie do konca da sie to dobrze ustawic :/ wczoraj kolega Łokmen przyslal mi ksiazke jak to zrobic i troche inaczej tam jest


Ok nie wiem jak jest w tej książce, ale ja w swoim 1,8 105KM (czyli identycznym jak Twój pod każdym względem) w ten sposób ustawiałem rozrząd już kilka razy. Cokolwiek w tej książce napisali to po naciągnięciu paska rozrządu przed ostatecznym odpaleniem przekręć wał kilka razy żeby sprawdzić, czy się zawory z tłokami nie spotykają.

[quote="Mafios"]pytanie 2 gdzie podlaczyc ten kabelek pradowy od wskazowki na desce rodzielczej od temp bo termostat z wetylatorem chodzi a wsaznika od deski nie wiem gdzie podlaczyc :([/quote

W obudowie termostatu masz dwa czujniki. Jeden to czujnik temperatury współpracujący z kompem a drugi jest odpowiedzialny za wskazania na desce rozdzielczej. Ten od kompa jest chyba wyżej a ten od deski jest trochę niżej (dojście baaardzo trodnione, przynajmniej dla moich grabi)

Rycho
_________________
JetCar XR2

I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Lis 2005, 15:32   

przy chodnicy jest podpiecie wtyczki od kompa zeby mogla wlaczac wetylator ale w okolicy tej nie znalazlem innego podlaczenia masz mozliwosc zrobienia mi zdjecia ?
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Rycho 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 49
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 203
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 9 Lis 2005, 09:59   

Postaram się ale nie obiecuję. Auto w tej chwili stoi u blacharza, coś marudził o wyciąganiu silnika, więc jak będzie na wierzchu to na pewno cyknę fotę.

Rycho

.:edit:. Problem zdjęciem rozwiązany. Dzięki linkowi wyszperanemu przez chary zdjęcia za swapa na 1,8 na piątym zdjęciu od dołu masz fotkę termostatu i widoczne dwa czujniki. Ten u góry jest do kompa, ten na dole jest do zegarów.
_________________
JetCar XR2

I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę
Ostatnio zmieniony przez Rycho 9 Lis 2005, 11:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Lis 2005, 12:01   

i xr3i i ... zostala lekko uglebiona

ale na wiosne bedzie bardziej :D okazalo sie ze moj rozbitek mial fajne sprezynki i od razu efekt widac :D

_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Lis 2005, 08:39   1.8

od swapa zrobilem autkiem juz prawie 5500 km nie zawiodlo mnie jeszcze przy wolnej jezdzie potrafi spalic 6,5-7l na 100 km przy hardcorowym jezdzeniu nawet i 15 na 100km chyba moge powiedziec ze silnik jest ok po tylu kilometrach ale wciaz nie mam wskazowki temp :( nie wiem pod co mam podpiac przewod :( nie wiem gdzie jest ta cholerna czujka na wiosne w planach jest zrobienie tylnego pasa bo go zjada i odswiezenie lakieru , ciemne szyby lacznie z przodem noi przeroba na 130 kucy :-) bo musze w ZG objechac gimbusa łokmena :D
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Lis 2005, 22:43   

juz wyjasniam zginily zaczepy gwintowane i odpadly :(

_________________
RS TURBO
Ostatnio zmieniony przez Mafios 23 Lis 2005, 23:00, w całości zmieniany 1 raz  
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Gru 2005, 00:16   

moc odzyskana ale zjebal sie alternator i powiem wam ze coraz bardziej mam jej dosc
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Gru 2005, 13:16   

sam nie wierzylem ze nowe kable do swiec i nowy filtr paliwa tyle mocy mi odzyska :)
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
GienekWichura 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 309
Skąd: Puck
Wysłany: 6 Gru 2005, 06:50   

Nie odczujesz różnicy po zmianie wałków i przepustnicy.
Będziesz miał wcześniej otwarty zawór a z przepustnicy
więcej powietrza czyli w komorze spalania zassie większą
dawkę powietrza ale komp poda ci w tym samym momencie
paliwo i poda go identycznie tyle ile było przedtem ponieważ
jest tak zaprogramowany. Komputer od 1,8 RQC posiada
wcześniejszy moment wtrysku i dłuższe otwarcie wtryskiwaczy.
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Gru 2005, 07:13   

a od escorta pasuje ?


dzis moja zona przejela kierownice xr3i i ... ;) i stewierdzila ze fajnie sie to prowadzi i kupuje sobie fieste :jupi: :jupi: :jupi:

aha zapomnialem wam pokazac tak wygladala moja fiesta rok temu :

_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Sty 2006, 11:42   

z uwagi na to ze jeszcze nie wiem czy bede z wami przez najblizsze 9 miesiecy wszystko sie okaze na dniach ( zandarmeria ) postanowilem zmienic w swojej fiescinie walki rozrzadu na te od 130 konnej niech ma na ostatnia chwile oczywiscie po zmianie walkow nic nie odczulem ale nie ma co sie dziwic jeszcze 2 rzeczy trzeba zalozyc aby otowrzyla sie furtka do nieba bram ale mam z nia jeszcze problem ... nie bierze grama oleju chodz dostaje po dupie az gwizdze ale raz ma buta ze kola chce wyrwac a raz jest mulasta :( ostatnio tez przez te zaspy sprzeglo dostalo po dupie troche sie przypalilo ale to chyba raczej nie ono skoro raz frunie a raz muli
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Marcus 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 40
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Sty 2006, 16:49   

Mafios a jakie koszta poniosłeś przy takim swapie??
_________________
Wszystko o mnie:

www.mar-cus.cba.pl - wejdź i doradź
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Internetowe sklepy z częściami do Fiesty
Gość Serwisy / Mechanicy / Sklepy 14 7 Paź 2018, 10:52
Parzych
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Modyfikacje Fiesty Kolina
TEMAT DO ZAMKNIECIA
Kolin Archiwum 194 10 Sie 2007, 18:09
Kolin
Brak nowych postów Modyfikacje mojej fiesty MK3
Gość Tuning stylistyczny 22 1 Mar 2007, 22:24
Bit1
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK3] Modyfikacje kolejnej fiesty Mafios'a
Mafios Archiwum 444 18 Gru 2008, 16:18
Mafios
Brak nowych postów [MK3] RS Turbo Mafiosa
XR2i swap RS Turbo
Mafios Projekty FKP 1428 19 Kwi 2019, 09:34
BuMeL


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.