|
Przesunięty przez: trzeci 7 Kwi 2019, 13:38 |
silnik Ecoboost hybrid |
Autor |
Wiadomość |
Maciej87
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2017 Posty: 27 Skąd: Nieważne
|
Wysłany: 5 Paź 2020, 23:39
|
|
|
msky napisał/a: | Maciej87 napisał/a: |
Fiesta z podniesioną mocą do 155 KM i 216 Nm. |
To musi być cud...
Jak ja sprawdzałem to maks to 149-150 KM.
Dlatego mam wgrany oryginalny soft od 140 KM...
U kogo robiłeś?
Informował o ryzyku ingerencji mechanicznej w chipa? |
msky droga do teściów i powrót:
a poniżej droga tylko do teściów w innym terminie:
Chiptuning robiłem w lutym 2020 w TuneForce Poznań:
Fiesta żony nie ma GPF'a więc 155 KM nie było zaskoczeniem (hamowana i strojona na paliwie, na którym jeździ od momentu 1 tankowania tj. Verva Pb98). Co do ryzyka z tą operacją to chyba każdy, kto na takie coś się decyduje zdaje sobie sprawę, że podzespoły dostają bardziej w kość niż przy serii, ale myślę, że kiedy moc wykorzystuje się głównie do wyprzedzania a nie do ciągłego piłowania auta aż do czerwonego pola to nie ma się, czego bać. Pożyjemy zobaczymy
BTW. Może to głupie, ale zaczynam się zastanawiać czy aby silnik Fiesty dotarł się dopiero przy 15 000 km, bo mniej więcej od tego przebiegu Fiesta zaczęła palić max 5,5 l/100km. Żeby zrobić w trasie 6l to naprawdę muszę się postarać. |
|
|
|
|
qualin
Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: Inna
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 02 Sty 2020 Posty: 26 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 6 Paź 2020, 20:47
|
|
|
Następny co używa słowa hejter nie znając jego znaczenia. Ja nie wierzę w takie cuda. Wiele lat temu ścigałem się na 1/4 mili, miałem dlubane auta i generalnie zajmowałem się także testowaniem samochodów. Nie ma takiej opcji, żeby fabrycznym autem, na fabrycznych gratach urwać 2s z czasu przyspieszenia. Wy myślicie, że producenci te dane biora z czapki albo mierzą stoperem i można samemu uzyskać o tyle lepszy czas? Bez jaj. Auto musiałoby mieć sporego gratisa w postaci 30-40KM żeby takie czasy wykręcać. Domowymi sposobami to można sobie tylko teoretycznie sprawdzić przyspieszenie, bo nie sądzę, że sprawdzacie na homologowanym sprzęcie z certyfikacją. Proponuję zrobić pomiar na wąskich 4 kołach dojazdowych to urwiecie kolejną sekundę i nie będzie sensu kupować Fiesty ST xD
Poza tym w testach Pumy 1.0 mhev 155 KM wychodzi przyspieszenie ok 10s, a producent podaję 9, a wy mówicie, że fiesta o podobnej masie robi o 2s mniej niż producent podaje xD |
|
|
|
|
McLfan
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 199 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
Wojtek Wawa
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 180 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Sty 2021, 11:30
|
|
|
Dokladnie przyszedlem tutaj dac ten filmik, ale juz Mclfan mnie ubiegl o caly tydzien.
Piekny dzik z tej Fiesty hybrid, gdybym dzis kupowal to wzialbym na 100% wlasnie ten silnik. Nie ma zadnych wad ST, mozna go wyposazyc we wszystkie opcje, do tego jest mniej twardy, a silnik przepieknie ciagnie od dolu do gory. I ta cena, niesamowita okazja.
Szkoda jednak, ze trzeba bylo czekac na Autowizje, choc na forum pomiar byl obiecany pol roku temu
Na lepkiej i lekkiej gumie i szorstkim asfalcie, odpowiednio strzelajac ze sprzegla mozna zejsc pewnie w okolice 7 s. Niesamowity kozak! |
_________________ Fiesta mk8 100KM Race Red
|
|
|
|
|
PrzemKo80
Model: Ford Fiesta Mk7`15
Wersja: Trend
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Dołączył: 11 Mar 2017 Posty: 124 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|