Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cvh, mk3, odpalanie, rs turbo

[MK3] Swap RS Turbo
Autor Wiadomość
Krzysiek 22 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: RST
Silnik: Inny
Imię: Krzysiek
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 25
Skąd: Kielce
Wysłany: 30 Lis 2010, 12:01   

Więc może doradzisz mi gdzie mogę takiej elektroniki szukać? Map sensora itp.
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 30 Lis 2010, 13:38   

ANGLIA, może ktoś w PL ma i bedzie chciał sprzedać ale nie sądze żebyś oryginalną i zarazem seryjną kupił poniżej 800zł mówie o Wiązce, ecu, czujniku z kolektora ssącego, Mapsensorze, CO potencjometrze.

Musisz szukać, ja jakieś 7 lat temu jak robiłęm pierwsze RST z xr2i elektyroniki szukąłem roki w tedy już był problem z nią, później pociołem 2 RST na części i jeszcze z 2 różni ludzie w PL. Generalnie teraz to już Biały Kruk który nie bedzie tańszy.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Krzysiek 22 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: RST
Silnik: Inny
Imię: Krzysiek
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 25
Skąd: Kielce
Wysłany: 30 Lis 2010, 16:58   

Myślałem, że łatwiej będzie dokończyć ten projekt ;-(
Porozmawiajmy o tym pakiecie żółwia jeszcze...
W jakim stanie są te silniki? To są RST?
Turbiny są sprawne czy do regeneracji?
Do kompletu elektryki są wtryski? Wiązka różni się od seryjnej z EFI?
I coś więcej na temat tego kitu kenta
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 30 Lis 2010, 19:51   

pomyslał i się zastanawia.

Kit to według producenta +12K wałek + sprężynki zaworowe

elektronika kompletna z wtryskami ,

silniki to jeden złożony, kiedyś remontowany przeze mnie z zrobioną głowica na większe kanały spasowany cały dawno temu wypluł na hamowni 170KM przy 0,8 bara na T3 z ERST, oczywiście oba RST co do drugiego to dół w stanie dobrym nie wymagającym remontu ale nie jestem pewny czy kiedyś nie zabralem z niego głowicy do mojego drugiego RST.

Jedna T2 OK, druga lekko kopciła.

wiązki zawsze są rózne od EFI niezależnie czy wsadzisz 0FAB czy 0FAC elektronike.

A i jednak skrzynia cała, w stanie dobrym, druga też w stanie dobrym ale chyba rozebrana jak dobrze pamiętam.

Dalsze pytania dawaj na PW jesli masz.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.