Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 13:54
[MK2] Jakiś swap ?
Autor Wiadomość
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 17 Maj 2010, 19:26   

Krawiec napisał/a:
eeeee... chcesz modzic 1.0 ?


a co w tym złego ? :twisted:
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Maj 2010, 19:30   

szczepan522, a to widział: http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C13119620 ?
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 17 Maj 2010, 19:34   

Krawiec napisał/a:
eeeee... chcesz modzic 1.0 ?

Ty myślisz, że musi być pojemność aby auto jechało?
Mam pomodzone 1,0 i sporo mocniejsze auta dostają po d............pie. :joint:
 
 
ombre888 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 35
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 39
Skąd: ok Tarnowa
Wysłany: 17 Maj 2010, 23:12   

Moim zdaniem nr silnika nie intersuje diagnosty. Co za tym idzie silnik w samochodzie osobowym nie ma tabliczki znamionowej ani żadnych innych danych wytloczonych na silniku. Ewentualnie w dowodzie pisze tylko o środku napędowym silnika tak że pewno to podlega weryfikacji. No ale jak w rajdach jest nie mam pojęcia. Nigdy nie miałem z tym nic wspólnego. Napewno pojemnoś ma znaczenie bo w końcu sa klasy pojemnościowe. Jak już mówiłem nie siedze w tym ale mam znajomego wic. mistrza polski w klasie 1600 i moge zaczerpnąc info

[ Dodano: Pon Maj 17, 2010 23:20 ]
sorki ford ma wytłoczoną pojemnosc przynajmniej ohv i cvh
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 18 Maj 2010, 06:41   

MARIUSZ.B, widziałem widziałem :fox: i jest już "SPRZEDANY! SPRZEDANY! SPRZEDANY! SPRZEDANY!"

xr2fun, no dokładnie też o tym pomyślałem :yes:

ombre888, ja dzisiaj jeszcze z ciekawości zadzwonię do urzędu komunikacji...
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 18 Maj 2010, 10:30   

xr2fun, slyszalem o 1.0 które ma 300 koni ale ile wyciagniesz z 1.0 fordowskiego ? 80-90 ? sztuka dla sztuki...
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
ombre888 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 35
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 39
Skąd: ok Tarnowa
Wysłany: 18 Maj 2010, 16:41   

Jeżeli był byś zainteresowany to będę miał całego Oriona na części. Silnik 1.6 na efi tylko że zagazowany. Tylko oczywiście wałek w stanie średnim. Samochód jest mi znany ponieważ posiada go moja kuzynka i znam jego historie od kiedy przyjechał do Polski. Niestety nie jest to wersja xr-owska.
_________________
Escort MK3 xr3i 85r.
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 18 Maj 2010, 17:37   

ombre888 napisał/a:
tylko że zagazowany
i to niestety go dyskwalifikuje... ale dzięki !! Jóź mam kilka na oku :) ale muszę jeszcze troszkę poczekać i zdecydować czy modzić 1,0 i zyskać przyrost mocy w granicach 20% ale w znanym mi silniku i w bardzo dobrym stanie technicznym koszt w granicach 1500zł czy kupić silnik niewiadomego pochodzenia w nie wiadomo jakim stanie technicznym :yyy: załatwiać przegląd + przerejestrowanie + OC hmm mam ciężki orzech do zgryzienia :ups:
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Maj 2010, 18:02   

bierz graty od Mary i rób 1.0 turbo :devil:
 
 
ombre888 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 35
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 39
Skąd: ok Tarnowa
Wysłany: 18 Maj 2010, 18:40   

To juz twoja broszka.Weź pod uwage ze mocy zawsze mało. A 1.6 mozesz wysoko modzić (chłopaki drą pod 200 kucy). Tylko że zależy jaki charakter ma mieć twoj wóz? Grzebać 1.0? Napewno kosztem spalania. Pewno podobnym do cvh czyli koło dyszki. A napewno coś stracisz na żywotności. A z ta legalizacją to sprawe przemyśl czy warto to robić. Policja ci pod maske nie patrzy, a diagnosta wątpie aby sie yorgnął. Nie chlubnie sie chwaląc, w dwóch samochodach miałem gaz własnego montażu, z schowanym kurkiem. I raz diagnosta nawet maske otworzył. "A gas jest -- eee panie a skąd" i tyle gadania przy podbijaniu. No ale diagnosta diagnoście nie równy, można zawsze trafic na fordziarza i dupa chlup
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 18 Maj 2010, 19:09   

Krawiec napisał/a:
xr2fun, slyszalem o 1.0 które ma 300 koni ale ile wyciagniesz z 1.0 fordowskiego ? 80-90 ? sztuka dla sztuki...

Tak w granicach 60-75kM.
Sztuką to jest objechać mocne auta litrówką :2xf:
Jeżdzisz ćwiartkę, przyjedź chodź raz na tor swoim turbo i zobaczysz, że moc to nie wszystko.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Maj 2010, 20:05   

xr2fun napisał/a:
moc to nie wszystko
:yes: Już przerabialiśmy dziwne zmiany typu słabszy silnik zamiast mocniejszego i 4 skrzynia zamiast 5,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 18 Maj 2010, 20:56   

Mk2 z silnikiem 1.0/1.1 jest porównywalnie ciężka co żółwiowa Wanna z silnikiem 1.6 CVH.

Przy czym to nadal będzie tylko mk2 z silnikiem dajmy na to nawet ok 65KM czyli w klasie 1 dalej wszystkie maluchy Cię objadą nie wspominając o Miniakach :yes:

Choć nie ukrywam, że mógłby to być ciekawy widok i badanie niezbadanego przez nas :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.