Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 13:54 |
[MK2] Jakiś swap ? |
Autor |
Wiadomość |
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 17 Maj 2010, 19:26
|
|
|
Krawiec napisał/a: | eeeee... chcesz modzic 1.0 ? |
a co w tym złego ? |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 17 Maj 2010, 19:34
|
|
|
Krawiec napisał/a: | eeeee... chcesz modzic 1.0 ? |
Ty myślisz, że musi być pojemność aby auto jechało?
Mam pomodzone 1,0 i sporo mocniejsze auta dostają po d............pie. |
|
|
|
|
ombre888
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 35 Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 39 Skąd: ok Tarnowa
|
Wysłany: 17 Maj 2010, 23:12
|
|
|
Moim zdaniem nr silnika nie intersuje diagnosty. Co za tym idzie silnik w samochodzie osobowym nie ma tabliczki znamionowej ani żadnych innych danych wytloczonych na silniku. Ewentualnie w dowodzie pisze tylko o środku napędowym silnika tak że pewno to podlega weryfikacji. No ale jak w rajdach jest nie mam pojęcia. Nigdy nie miałem z tym nic wspólnego. Napewno pojemnoś ma znaczenie bo w końcu sa klasy pojemnościowe. Jak już mówiłem nie siedze w tym ale mam znajomego wic. mistrza polski w klasie 1600 i moge zaczerpnąc info
[ Dodano: Pon Maj 17, 2010 23:20 ]
sorki ford ma wytłoczoną pojemnosc przynajmniej ohv i cvh |
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 06:41
|
|
|
MARIUSZ.B, widziałem widziałem i jest już "SPRZEDANY! SPRZEDANY! SPRZEDANY! SPRZEDANY!"
xr2fun, no dokładnie też o tym pomyślałem
ombre888, ja dzisiaj jeszcze z ciekawości zadzwonię do urzędu komunikacji... |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 10:30
|
|
|
xr2fun, slyszalem o 1.0 które ma 300 koni ale ile wyciagniesz z 1.0 fordowskiego ? 80-90 ? sztuka dla sztuki... |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
ombre888
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 35 Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 39 Skąd: ok Tarnowa
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 16:41
|
|
|
Jeżeli był byś zainteresowany to będę miał całego Oriona na części. Silnik 1.6 na efi tylko że zagazowany. Tylko oczywiście wałek w stanie średnim. Samochód jest mi znany ponieważ posiada go moja kuzynka i znam jego historie od kiedy przyjechał do Polski. Niestety nie jest to wersja xr-owska. |
_________________ Escort MK3 xr3i 85r. |
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 17:37
|
|
|
ombre888 napisał/a: | tylko że zagazowany | i to niestety go dyskwalifikuje... ale dzięki !! Jóź mam kilka na oku ale muszę jeszcze troszkę poczekać i zdecydować czy modzić 1,0 i zyskać przyrost mocy w granicach 20% ale w znanym mi silniku i w bardzo dobrym stanie technicznym koszt w granicach 1500zł czy kupić silnik niewiadomego pochodzenia w nie wiadomo jakim stanie technicznym :yyy: załatwiać przegląd + przerejestrowanie + OC hmm mam ciężki orzech do zgryzienia |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 18:02
|
|
|
bierz graty od Mary i rób 1.0 turbo |
|
|
|
|
ombre888
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 35 Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 39 Skąd: ok Tarnowa
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 18:40
|
|
|
To juz twoja broszka.Weź pod uwage ze mocy zawsze mało. A 1.6 mozesz wysoko modzić (chłopaki drą pod 200 kucy). Tylko że zależy jaki charakter ma mieć twoj wóz? Grzebać 1.0? Napewno kosztem spalania. Pewno podobnym do cvh czyli koło dyszki. A napewno coś stracisz na żywotności. A z ta legalizacją to sprawe przemyśl czy warto to robić. Policja ci pod maske nie patrzy, a diagnosta wątpie aby sie yorgnął. Nie chlubnie sie chwaląc, w dwóch samochodach miałem gaz własnego montażu, z schowanym kurkiem. I raz diagnosta nawet maske otworzył. "A gas jest -- eee panie a skąd" i tyle gadania przy podbijaniu. No ale diagnosta diagnoście nie równy, można zawsze trafic na fordziarza i dupa chlup |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 19:09
|
|
|
Krawiec napisał/a: | xr2fun, slyszalem o 1.0 które ma 300 koni ale ile wyciagniesz z 1.0 fordowskiego ? 80-90 ? sztuka dla sztuki... |
Tak w granicach 60-75kM.
Sztuką to jest objechać mocne auta litrówką
Jeżdzisz ćwiartkę, przyjedź chodź raz na tor swoim turbo i zobaczysz, że moc to nie wszystko. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 20:05
|
|
|
xr2fun napisał/a: | moc to nie wszystko | Już przerabialiśmy dziwne zmiany typu słabszy silnik zamiast mocniejszego i 4 skrzynia zamiast 5,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 20:56
|
|
|
Mk2 z silnikiem 1.0/1.1 jest porównywalnie ciężka co żółwiowa Wanna z silnikiem 1.6 CVH.
Przy czym to nadal będzie tylko mk2 z silnikiem dajmy na to nawet ok 65KM czyli w klasie 1 dalej wszystkie maluchy Cię objadą nie wspominając o Miniakach
Choć nie ukrywam, że mógłby to być ciekawy widok i badanie niezbadanego przez nas |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
|