Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Remont generalny silnika i blacharki
Autor Wiadomość
Drako
[Usunięty]

Wysłany: 9 Mar 2010, 09:42   

Dobra jeszcze jedno pytanie, tylko prosze nie krzyczcie na mnie :)
Czy wymiana wszystkich uszczelek, pierscieni, panewek, uszczelniaczy, popychaczy, planowanie glowicy, kompletny rozrzad, filtry, tloki, bez szlifu na bloku i korbowodzie to syzyfowa praca wedlug was? czy taki "remont" pozwoli mojej fiescie powozic mi tylek przez kolejne 2 lata?

Kolejne pytanie, dlaczego po przejechaniu 1 km zalacza mi sie wentylator? Wymienialem przed kraksa termostat i oba czujniki temp. To dosc dziwne ze auto az tak sie nagrzewa po doslownie kilkuset metrach :9: nie wkurzaloby mnie to az tak bardzo gdyby nie fakt ze ten wentylator tak gloosno chodzi ;-(

I ostatnie pytanie, ale to juz bedzie zenada :)
Co to sa te zimmeringi(czy jakos tak) gdzie to jest i czy tez to wymienic podczas tego mojego malego "remontu" ?

Dziekuje i pozdrawiam
 
 
kazio-n 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 38
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 170
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 9 Mar 2010, 10:16   

Simmering - uszczelniacze. Są to okrągłe " gumowe" elementy. Proszę dla porównania:
http://www.allegro.pl/ite...mering_kpl.html
_________________
 
 
 
Drako
[Usunięty]

Wysłany: 9 Mar 2010, 17:29   

cena dzisiejszych zakupow ok 600zl, reakcja mechanika po sciagnieciu pokrywy zaworow : bezcenne! :hahaha:
Normalnie czarny budyń! Masakra! Ale damy rade. Kumpel wlasnie z nim walczy.

Podczas jazdy ode mnie do niego miala straszne obroty, to pierwsza przejazdzka po wypadku i po calej zimie stania pod chmurka. Podczas zmiany biegu z 3 na 4 auto wylo jak nie wiem co :yyy: jak stanelismy to dopiero po 20 sekundach obroty zeszly do normalnych.
I moje pytanie, wiem ze krokowiec, dobra ale on tylko reguluje obroty na benzynie, ale kolo niego mam az 3 takie wtyczki i nie mam pojecia od czego one wszystkie sa...
jutro sciagne silniczek krokowy, rozkrece i przeczyszcze, dodatkowo zaloze nowa izolacje na te przewody od tych wtyczek bo chyba od nowosci nikt nic z tym nie robil ;-(

Czy mozecie mi powiedziec od czego tyle tych kabelkow i wtyczek w okolicach silniczka krokowego? Jutro postaram sie podeslac jakies foto


Pozdrawiam
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 9 Mar 2010, 17:31   

cpp ci szwankuje...i jest kolo krokowca
musze sprawdzic ale chyba mam dobry na sprzedaz
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Drako
[Usunięty]

Wysłany: 9 Mar 2010, 18:01   

za co dokladnie odpowiedzialne jest cpp? Przypomne ze moja Fiesta jest na gaz, a problem z obrotami wystepuje i na gazie i na benzynie niestety.

i co to za 3 wtyczki czarne kolo tego krokowca <???>
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 9 Mar 2010, 18:24   

Drako napisał/a:
za co dokladnie odpowiedzialne jest cpp?
mamy na forum szukajkę która zaprowadzi Cię do nieprzebranych pokładów informacji na ten temat...

Drako napisał/a:
i co to za 3 wtyczki czarne kolo tego krokowca
krokowiec, CPP, wtryskiwacz
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 9 Mar 2010, 18:40   

Cytat:
Czy wymiana wszystkich uszczelek, pierscieni, panewek, uszczelniaczy, popychaczy, planowanie glowicy, kompletny rozrzad, filtry, tloki, bez szlifu na bloku i korbowodzie to syzyfowa praca wedlug was? czy taki "remont" pozwoli mojej fiescie powozic mi tylek przez kolejne 2 lata?


Bez szlifów to nawet nie zabieraj się za remont silnika. Jak chcesz pojeździć jeszcze 2 lata to nic nie rób tyle się raczej do kula.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
Drako
[Usunięty]

Wysłany: 9 Mar 2010, 20:22   

bidżej napisał/a:
Drako napisał/a:
za co dokladnie odpowiedzialne jest cpp?
mamy na forum szukajkę która zaprowadzi Cię do nieprzebranych pokładów informacji na ten temat...

OK, przepraszam juz szukam :) :)

Drako napisał/a:
i co to za 3 wtyczki czarne kolo tego krokowca
krokowiec, CPP, wtryskiwacz


Dziekuje notw

Szlify beda, ale na glowicy tylko ;P Oczywiscie blok zostanie wyczyszczony, pojdzie w ruch rozpuszczalnik i szmata, ale bez szlifow. Jutro jade z glowica prawdopodobnie do planowania... Jak sie zaczelo to trzeba skonczyc :joint:

pozdr
 
 
kazio-n 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 38
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 170
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 9 Mar 2010, 20:27   

Nowy tłok i pierścienie to odwlecze nieuniknione. Po jakiś 1x xxx znowu powrócą luzy - prawidłowo ( mechanikiem nie jestem, ale wiedzę małą mam ) to szlif powinno się wykonać i tłoczki wraz z pierścieniami nadwymiarowe.
_________________
 
 
 
Drako
[Usunięty]

Wysłany: 9 Mar 2010, 20:35   

a wlasnie, odnosnie pierscieni... Chcialem dzisiaj kupic komplet ale sprzedawca mnie zaskoczyl i zdziwil wielce pytaniem: "jakie wymiary tych pierscieni?" :yyy:
jest kilka typow tych pierscionkow do fiesty MK3 1.3 93r. szczerze nie mialem o tym pojecia, ale wiedzialem ze ma byc nominal, jednak to tez nie pomoglo...]

Teraz mi powiedzcie czy kupic idealnie na wymiar czy delikatnie wieksze(szersze) ?
 
 
kazio-n 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 38
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 170
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 9 Mar 2010, 20:39   

Szersze to Ci nie podejdą.
_________________
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 9 Mar 2010, 22:17   

Tez sie nie znam az tak ale mozna kupic tloki nadwymairowe tak jak ja mialem robione plus dostsowanie rozmiaru cylindra pod nowy tlok czy jak sie to tam zwie to i pierscionki tez
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 10 Mar 2010, 20:46   

To co ty robisz to nie remont silnika tylko chowanie gówna pod dywan.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
Drako
[Usunięty]

Wysłany: 19 Mar 2010, 15:35   

Remont skonczony! :D
Powiem tak: zrobilem te wszystkie rzeczy o ktorych pisalem, bardzo duzo nowych czesci i... autko smiga na benzynie az milo :)
Po przejechaniu 500km, regulacja luzow zaworow, kurde jak ja sie ucieszylem kiedy odpalilem silnik :D Teraz juz wiem ze nie wszystkie Fiesty musza tak glosno chodzic stukac pukac , moja chodzi teraz ciszej niz Punto ojca z czego jestem bardzo dumny bo zawsze mi dogadywal :D
Auto nabralo mocy, jak przyjemnie wyprzedza sie jakies nowe Audi czy BMW z silnikiem 2.0 hehe :D :D :rotfl:
Niestety zadnej fotorelacji z remontu nie mam, ale zrobilem tak jak radziliscie i zrobilem szlif bloku silnika(czekalem 3 dni:( )
Do zrobienia jeszcze:
regeneracja rozrusznika bo sie zawiesza, musze jechac na regulacje gazu, a takze ten cholerny wiatrak chlodnicy... temperatura ladnie trzyma, MAX dochodzi do polowy skali a wiatrak sie zalancza co chwile :( musze jeszcze ten czujnik wymienic co nim steruje, ale nie moglem dostac w sklepie :( ale czy to napewno jego sprawka?

Generalnie z remontu jestem bardzo zadowolony. Koszt: okolo 2800zl, bez robocizny, kumpel wzial za wszystko 400zl plus litra i krate na koniec :)

Teraz jeszcze blacharka, ale tez nie moge nigdzie dostac zderzaka przedniego...

Pozdrawiam :)
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 19 Mar 2010, 16:45   

Drako, suche fakty. Fotki kolego, fotki...pokaż swoją pracę. Daj kosztorys. Pochwal się ! Swoją furą :V:
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19 Mar 2010, 18:25   

Drako napisał/a:
Auto nabralo mocy, jak przyjemnie wyprzedza sie jakies nowe Audi czy BMW z silnikiem 2.0 hehe


:yyy:
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Mar 2010, 18:41   

Drako napisał/a:
Generalnie z remontu jestem bardzo zadowolony. Koszt: okolo 2800zl, bez robocizny, kumpel wzial za wszystko 400zl plus litra i krate na koniec

Za tyle to teraz można fiestę w dobrym stanie, teraz to będziesz musiał nią jeździć co najmniej dziesięć lat :)
Ale spoko Twoja fura zrobiłeś jak uważałeś oby Ci służyła długo.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19 Mar 2010, 23:05   

Tyle kasy w MK3 chyba sie nie opłaca, może gdyby to była MK4 to inna baja. Teraz przynajmniej wiesz na czym siedzisz <8> .
 
 
 
stahoojedyn 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 41
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 314
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 19 Mar 2010, 23:48   

pablon napisał/a:
Tyle kasy w MK3 chyba sie nie opłaca

tyle kasy ?
biorac pod uwage to ze wiekszosc zeczy musialem robic u mechanika bo sam nie mialem sposobnosci to jest zaledwie moze 1/3 moze 1/4 tego co wzucilem w swoja a i tak jest wiele do roboty, aczkolwiek coraz mniej :rotfl:
_________________
siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD :!:
:D
http://inprl.pl/relikt/2986/
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 20 Mar 2010, 04:19   

nie gnebcie chlopaka, ze wyrzucil kase bo teraz przynajmniej wie czym jezdzi. Jedni laduja tysiace w stare auta i sie ciesza, a inni wydaja wiecej na nowsze auto...co wcale nie oznacza, ze lepsze... Przynajmniej niema teraz mysli typu "dojade ta moja stara fiesta na zlot...czy cos sie wysra po drodze" :)
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.