Centralny zamek.. |
Autor |
Wiadomość |
stefan86
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 11 Cze 2006 Posty: 34 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 10 Cze 2007, 23:28
|
|
|
Grunt, że już sprawa jest jasna
Co do immobilisera..
jackrzec napisał/a: | niestety z innej fiesty immo nie szło zaprogramować. |
bo aby zaprogramować immobiliser w używanym kluczyku to już trzeba go wpierw rozkodować (rozprogramować) - jeśli tego nie zrobisz to nie pozwoli on się zaprogramować w innym samochodzie.
więcej tu:
http://img515.imageshack....zykafordoh1.jpg
A jeśli już masz "surowy"/rozkodowany kluczyk to od razu postępuje się tak:
http://img520.imageshack....zykafordft0.jpg |
_________________ www.MotoAlbum.pl - pokaż czym jeździsz! |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 10 Cze 2007, 23:43
|
|
|
Znam ten opis, ale jak na allegro kupisz kluczyki i stacyjkę, to możesz zapomnie o rozkodowaniu - trzeba by to było zrobić jeszcze w starym aucie. Bo w tym nowym to już pozamiatane |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
stefan86
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 11 Cze 2006 Posty: 34 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 10 Cze 2007, 23:51
|
|
|
jackrzec napisał/a: | Znam ten opis, ale jak na allegro kupisz kluczyki i stacyjkę, to możesz zapomnie o rozkodowaniu - trzeba by to było zrobić jeszcze w starym aucie. Bo w tym nowym to już pozamiatane |
Dokładnie. |
_________________ www.MotoAlbum.pl - pokaż czym jeździsz! |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 13:08
|
|
|
stefan86, czyli jak z mondeo bym kupil sobie kluczyk z przyciskami, to moglbym go uruchomic pod moja fieste? co poza kluczykiem bym potrzebowal? radiowke ma mondeo, czy podczerwien?
[ Dodano: Pon Cze 11, 2007 12:10 ]
gdybym np kupil cos takiego byloby duzo problemu z adaptacja tego?
http://www.allegro.pl/ite..._max_c_max.html
[ Dodano: Pon Cze 11, 2007 12:12 ]
albo cus takiego:
http://www.allegro.pl/ite...alny_zamek.html |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
stefan86
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 11 Cze 2006 Posty: 34 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 20:44
|
|
|
Jeśli w Twoim samochodzie masz instalację CZ na pilota ale nie masz pilota (został zgubiony, zniszczony.. no nie ważne - grunt, że kiedyś był) i uda Ci się znaleźć IDENTYCZNEGO pilota jaki powinieneś mieć to bez problemu uda Ci się go zaprogramować w swoim samochodzie. Jeśli masz CZ na podczerwień to z "nowym" kluczykiem postępuj identycznie jak napisałem w tym topicu. A jeśli radiowy (te obydwa co podałeś linki to są radiowe) to postępuj tak aby je zaprogramować:
Kod: | -wkładamy kluczy do stacyjki
-przekręcamy na pozycję 2 (zapłon)i zaraz potem na 0 (wyłączone) i tak wciągu 3 sekund robimy 4 razy. Dioda kontrolna (koło zegara) zacznie świecić na stałe.
-teraz w ciągu 20 sekund musimy naciśnąć któryś przycisk na pilocie, wtedy dioda mrugnie.
-terez już tylko czekamy aż skończy sie te 20sekund, lub poprostu przekręcamy kluczyk na 2(zapłon) i wyłączamy. Centralny zamek powinien działać jak dawnie. |
Co do mondeo to zależnie od rocznika były "pakowane" w nie piloty na podczerwień - identyczne jak w fiestach. Oraz radiowe - ten drugi link co dałeś.
Z Twojego postu wynika iż albo masz centralny ale w standardzie bez pilota albo w ogóle nie masz CZ. W takim razie domyślam się iż rozważasz przerzucenie całej instalacji CZ z np. mondeo do fiesty tak?
Powiem Ci iż to już jest grubsza robota i chyba lepiej bedzie kupić radiowy sterownik na allegro za te max 80 zł (jeśli oczywiście masz centralkę ale w standardzie bez pilota) albo po prostu również z allegro cały zdalny centralny zamek (jeśli w ogólnie nie masz CZ)
Wyjdzie to o wiele mniej roboty, taniej a i piloty radiowe mają o wiele lepszy zasięg. No i te z allegro oferują dodatkowe kanały dzięki którym będziesz mógł zrobić sobie domykanie szyb (jeśłi masz elektryczne) albo otwieranie tylnej klapy z pilota. |
_________________ www.MotoAlbum.pl - pokaż czym jeździsz! |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 18:52
|
|
|
czyli ten pierwszy to podczerwien a drugi to radioweczka?
ogolnie to szukam zajecia juz na wakacje, i wole teraz zaczerpac odpowiednich informacji a potem juz tylko dzialac.
mam centralny i narazie tylko ale wszystko z czasem. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
stefan86
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 11 Cze 2006 Posty: 34 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 13 Cze 2007, 23:02
|
|
|
odyniec napisał/a: | czyli ten pierwszy to podczerwien a drugi to radioweczka? |
o co pytasz?
Jeśli chodzi o te linki co dałeś to tak jak już pisałem - obydwa to radiowe. |
_________________ www.MotoAlbum.pl - pokaż czym jeździsz! |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 14 Cze 2007, 15:19
|
|
|
aha oba radiówki...
wiec ile roboty byłoby aby t radiówkę z jakąś reszta układu radiowego np z allegro zgrać? |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
stefan86
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 11 Cze 2006 Posty: 34 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 14 Cze 2007, 16:42
|
|
|
Nie za bardzo rozumię co i z czym chesz zgrac.
Napisz jak aktualnie wyglada Twój CZ:
- czy go w ogóle masz
- jak tak to czy to wersja z pilotem
- jak tak to jakim. |
_________________ www.MotoAlbum.pl - pokaż czym jeździsz! |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 14 Cze 2007, 17:51
|
|
|
mam centralny zamek, oryginal forda. wiec tylko ze soba polaczone silowniki, wymieniajace informacje za pomoca kabli sterujacych.
chcialbym zgrac pilota jaki widac na powyzszych aukcjach aby otiweral mi drzwi w samochodzie i sluzyl zarazem jako kluczyk. skoro to sa radiowki, wiec i antene od radiowki potrzebuje, ale niewiem dokladnie zbyt jak to zgryść.
pozdro |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
stefan86
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 11 Cze 2006 Posty: 34 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 14 Cze 2007, 21:48
|
|
|
Cytat: | chcialbym zgrac pilota jaki widac na powyzszych aukcjach aby otiweral mi drzwi w samochodzie i sluzyl zarazem jako kluczyk. |
Te dwa kluczyko-piloty do których zapodałeś linki do aukcji obsłużą jednie oryginalne fordowskie radiowe sterowniki centralki. Ty nie masz w ogóle sterownika centralnego, już nie mówiąc nawet o wyposażeniu w zdalne sterowanie a wiec jakbyś tak bardzo upierał się aby mieć pilota w kluczyku to musiał być przełożyć całą instalację (sterownik) centralnego zamka oferującą zdalne sterownie z jakiegoś forda do swojej fiesty. Co więcej wymagasz aby z tego nowego kluczyko-pilota odpalać również samochód a wiec musiał być również zaopatrzyć się w stacyjkę od tego forda z którego brałbyś centralny zamek i co gorsza musiał byś również wziąć jego cały układ immobiliser'a. A jeśli w razie wyczerpania baterii w pilocie chciałbyś mieć możliwość otwierania samochodu ręcznie za pomocą tego kluczyka to musisz od tego innego forda również wziąć zamki (chociaz wkładki). Tak wiec to naprawdę gruba robota.. wręcz nie warta zachodu bo..
Jak już pisałem lepiej zakupić prywaciarski sterownik na allegro za max 8 dyszek i takie coś zainkludować w fieście no a.. do dodatkowego breloczka (którego widzę bardzo nie chcesz mieć) raz, dwa się przyzwyczaisz |
_________________ www.MotoAlbum.pl - pokaż czym jeździsz! |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 14 Cze 2007, 23:24
|
|
|
odyniec napisał/a: | mam centralny zamek, oryginal forda. wiec tylko ze soba polaczone silowniki, wymieniajace informacje za pomoca kabli sterujacych.
chcialbym zgrac pilota jaki widac na powyzszych aukcjach aby otiweral mi drzwi w samochodzie i sluzyl zarazem jako kluczyk. skoro to sa radiowki, wiec i antene od radiowki potrzebuje, ale niewiem dokladnie zbyt jak to zgryść.
pozdro |
Po obronie ci wytlumacze jesli bedziesz chcial albo wziac ten uklad co juz rok lezy i czeka na montaz u ciebie z alarmem |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 20 Cze 2007, 18:40
|
|
|
a więc... byłem w ASO dziś.
całość (sam kluczyk z przyciskami) to koszt rzędzu 200zł... oczywiście jam jest student wiec
za to można dokupić końcówkę surową, czyli zamkow ani stacyjki zmieniac nie trzeba, bo ona po przejsciu w rece speca od kluczy jest w stanie rozwiazac ten problem. od foki taki bajer (sama koncowka to zeszlifowania - tzw. surowa) to koszt rzedu... (uwaga) 20zl.
jak jest ze zestrojeniem immo - molgby mi ktos powiedziec? |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Cze 2007, 22:32
|
|
|
no a ile ma kosztować grot ?? bo tak to sie profesjonalnie nazywa |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 20 Cze 2007, 23:08
|
|
|
odyniec napisał/a: | jak jest ze zestrojeniem immo - molgby mi ktos powiedziec? | Jak masz klucz "matkę" ten czerwony, to żaden problem, jeśli nie masz "matki", to musisz mieć dwa normalne. Przy pomocy "matki" robisz to tak:wkładasz czerwony klucz do stacyjki i włączasz zapłon, kiedy zaświeci się dioda od immo wyłączasz zapłon i wyjmujesz kluczyk ze stacyjki, czekasz aż zaświeci się znowu dioda w zegarku, czekasz aż zgaśnie i od tego momentu masz 10 sekund na włożenie nowego kluczyka i włączenie zapłonu, jak zapali się dioda od immo tzn że wszystko poszło ok. Wyłączasz zapłon i już masz gotowy kluczyk. A jak z dwoma normalnymi, to poszukaj na forum escorta, bo gdzieś tam czytałem |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 21 Cze 2007, 06:59
|
|
|
eee a jak mam zegarek bez diody z immo? :/
Krzysiek przecie pisalem: grot (czyli tak koncowka gotowa do obróbki: 20zł. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 21 Cze 2007, 07:25
|
|
|
To może nie masz immo? Skąd wiesz że jest? Albo zegarek ktoś zmienił. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 21 Cze 2007, 07:47
|
|
|
odyniec napisał/a: | eee a jak mam zegarek bez diody z immo? :/
Krzysiek przecie pisalem: grot (czyli tak koncowka gotowa do obróbki: 20zł. |
Czy ty myslisz? przeciez ci go zakladalem bo nie miales zegarka w samochodzie bo go ktos wyrwał :yyy: |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 21 Cze 2007, 07:52
|
|
|
kazi napisał/a: | Czy ty myslisz? przeciez ci go zakladalem bo nie miales zegarka w samochodzie bo go ktos wyrwał :yyy: | |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 21 Cze 2007, 12:35
|
|
|
kazi napisał/a: | Czy ty myslisz? przeciez ci go zakladalem bo nie miales zegarka w samochodzie bo go ktos wyrwał :yyy: |
mysle i to szybciej niz ty...
sytuacja jest taka... byl kiedys moze zegarek... jak kupilem autko byla tam zaslepka w jego miejscu. wiec na szrocie dorwalem zegarek i go zamontowalem... ale.
stare wersje ('89-'93) maja zegarek na 4 piny, a nowsze ('94-'96) maja na 5 pinow... i w tym zegarku jest dioda z immo...
ja mam stary zergarek, immo mam.
wiec jak temu zaradzic? |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
|