Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 14:51 |
Fiesta mk1 xr2.0 |
Autor |
Wiadomość |
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Gru 2010, 19:09
|
|
|
Laskosz napisał/a: | to załóż rozrusznik planetarny i powinno banglać |
To jest najlepsze i pewne rozwiązanie . Rozrusznik ok 1kW z przekładnią i musi latać /. A co do twojego rozrusznika to może już mu brakować jednej szczotki i tak się będzie zachowywał . Sam to przerabiałem aż potopiłem przewód + między rozrusznikiem a aku . miałem tak że przy -2C czasami było po 2 godzinach auto nie do odpalenia
Ja obstawiałem akumulator bo rozrusznik robiłem 3 miesiące wcześniej . jak się potem okazało założyłem wadliwy szczotkotrzymacz i obudowa jednej plusowej szczotki pękła i się rozkruszyła .
A co do łącznika między rurą CO a pompą to norma też mi pękła przy -15 st C pod domem
Polecam FSO tam usterki pojawiają się bez uprzedzenia Po 2 latach z 125p jestem już pokorny |
|
|
|
|
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 20 Gru 2010, 20:34
|
|
|
Takie jeszcze foto mi się nasunęło, ale była fajna Foto ze zlotu zabytków w Chudowie:
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Gru 2010, 22:03
|
|
|
a no fajnie wyglądała
ale rdza to ją jadła na wskroś |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Gru 2010, 22:05
|
|
|
ale to była iks erka każdy posiadasz 1,1 patrzył z zazdrością |
|
|
|
|
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 20 Gru 2010, 22:12
|
|
|
Ta buda nie ma progów, mocowań zawieszenia ale i tak zniosła wiele. Z zewnątrz może tragedii nie widać ale to pozory. Dzielne autko, tu nocny wypad nad jezioro:
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Gru 2010, 23:16
|
|
|
tutaj dużo nie widać |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Pele
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20 Gru 2010, 23:19
|
|
|
Van81, bo Mk1 najlepiej wychodzą na zdjęciach w nocy ... gdy ich nie widać |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Gru 2010, 23:33
|
|
|
Pele napisał/a: | Van81, bo Mk1 najlepiej wychodzą na zdjęciach w nocy ... gdy ich nie widać | bardzo śmieszne |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2 Sty 2011, 19:05
|
|
|
Żeby nie było, że porzuciłem fiestę czy coś, sylwester w tatrach przeżyła coś około 500 km podróży w 3y osoby na pokładzie. Pogoniona po górach, zero awarii, pełen lans i wypas.
|
|
|
|
|
Gurney89
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2 Sty 2011, 20:42
|
|
|
Pierwsza fota najlepsza !!! |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
|
MikeB4
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 226 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 3 Sty 2011, 17:11
|
|
|
Fiesta nadal odpala ciężko - na 900 % nie jest to wina akumulatora chociaż taki o większej pojemności i w miarę nowy pozwala na więcej. Gdy się zagrzeje - przejedzie pare km to juz odpala od strzału więc przyczyna leży gdzie indziej.... być może pokonuje ją gęstość zimnego oleju, być może stan zimnego rozrusznika bo przewody od aku w dalszych kierunkach były sprawdzane.... Na ciepło kręci jak wściekła a po paru dniach postoju kręci z 1/10 mocy ledwo obracając silnikiem mimo dwóch sprawnych aku spiętych kablami.... Ma ktoś jakies pomysły oprócz wymiany rozrusznika , który ma problem tylko na zimnym silniku po 1-3 dniach postoju (po 8 godzinach postoju w zimnie też kręci w miarę fajnie) ...
Pozatym to dzielna bestia ... I dodano jej ostatnio dobry szczegół ... |
_________________ Ford never die, they just get harder to find.
|
|
|
|
|
Sabaku Kyuu
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 76 Skąd: Tymbark | KLI
|
Wysłany: 3 Sty 2011, 17:13
|
|
|
pierwsze ujęcie .. artystycznie ;D |
_________________
|
|
|
|
|
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 3 Sty 2011, 19:21
|
|
|
Hm nie chciałeś mi wierzyć to sam się przekonałeś ; ) Jak wypije/wypluje przez wydech obecny olej to zaleję coś rzadszego i zobaczymy co będzie ; ) Byle do wiosny.
Z dobrych szczegółów to podłączyłem radio, umyłem przed świętami i trochę posprzątałem ;p
Reszta to była konieczność ; )
Swoją drogą mina kierowców wyprzedzanych na górskich serpentynach przez starą fiestę bezcenna ; P
[ Dodano: Sob Sty 22, 2011 12:53 ]
Za radą Intela wymieniłem rozrusznik na taki z przekładnią planetarną z fiesty mk 3. Póki co kręci elegancko i odpala bez problemu, poczekamy aż przyjdzie konkretny mróz ale jestem dobrej myśli.
[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 20:49 ]
Przejechane kilometry idą w tysiące, kosztowało mnie to sporo nerwów bo ciągle trzeba coś poprawić, pokręcić żeby jechała. Dzisiaj przyjechały od Mikołaja_r nowe tarcze, klocki oraz łożyska.
[ Dodano: Sro Kwi 13, 2011 00:03 ]
Żeby nie było, że się nic nie dzieje.
Takie tam wiosenne upalanie.
Nieźle zasuwa:
I daje radość (czasem)
|
|
|
|
|
MikeB4
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 226 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 13 Kwi 2011, 01:13
|
|
|
Zabawa na torze była przednia ..... moja Fiesta jest za brzydka żeby jej robić zdjęcia więc pewnie nie masz nic jak stały razem .... |
_________________ Ford never die, they just get harder to find.
|
|
|
|
|
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 15 Kwi 2011, 15:09
|
|
|
i elegancko :0 Z tym rozrusznikiem wydaje mi sie ze chyba najlepsza opcja gesty olej swoją drogą też daje po dupie ale .... teraz bedzie tylko lepiej u mnie niestety nie doczekała sie takiego usprawnienia . |
_________________ Fiesta Ruless
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925 |
|
|
|
|
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 13 Cze 2011, 23:40
|
|
|
Takie tam :
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 14 Cze 2011, 21:30
|
|
|
gorzej pod maską z porządkiem niż u mnie
pomysł na łape altka prosze obfotografować bo mnie sie podobie i sie sprzyda dalej
ciekaw jestem jak CI to jeździ |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 14 Cze 2011, 22:03
|
|
|
No u mnie jest jeszcze instalacja gazowa ogólnie strasznie ciasno pod maską ze względu na chłodnicę z escorta, pompa i serwo z xrki są większe niż w zwykłej. Cały ten bałagan będzie systematycznie porządkowany tak żeby było ładnie i czysto pod maską. Póki co trwają testy ale o dziwo wszystko spełnia swoją funkcję.
Takie umiejscowienie zostało podyktowane alternatorem z escorta, wejściem pompy wody oraz mocowaniem drążków zawieszenia z xrki, zwyczajnie nie mieści się tam już nic i alternator musiał powędrować do góry, trzeba będzie to rozwiązanie nieco poprawić ale generalnie jest ok.
Jak jedzie ? Hm jestem zadowolony, jak testy drogowe pokażą co trzeba poprawić fiesta trafi na hamownię i będzie wiadomo co tam tak naprawdę jest ; ) |
Ostatnio zmieniony przez Maćko 14 Cze 2011, 22:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 14 Cze 2011, 22:07
|
|
|
co do altka ja mam niżej normalnie na dolnej łapie i nie byłoe problemów |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 14 Cze 2011, 22:16
|
|
|
Jaką masz łyżwę pod silnik ? mocowania drążków z xrki ? U mnie nijak zmieścić się nie chciał ; ) |
|
|
|
|
|