Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
9 Cze 2008, 00:28
Nie Fiesta ale na ZETEC-u :) Projekt Tiger...
Autor Wiadomość
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 29 Kwi 2008, 22:48   

Dzieki Darg za odświeżenie tematu ;)

No i w końcu coś ruszyło. Po długim zastoju mogliśmy nareszcie odebrac rame i inne srutututu: czesci ukladu hamulcowego (np przewody itp), przewody ukladu chlodniczego, zbiornik paliwa i pare drobnostek. Do konca tygodnia mamy obiecane wachacze i mocowania silnika, tak ze bedzie mozna ruszyc na ostro z pracami :) Ostatecznie bedzie to Tiger Avon - czyli lzejsza odmiana tigera z rama firmy Avon. Ma wszystkie wachacze lekkie, rurowe i nie wykorzystuje sieerrowskich. Cala konstrukcja powinna wazyc ok 560kg czyli ok 100kg mniej od bazowego modelu. A teraz pare fotek na szybko z garazu:

Rama:





Ogromny zbiornik paliwa :D :D



No i nasz stan psychiczny po 19 godzinnej wycieczce po te graty ;)

_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 30 Kwi 2008, 06:17   

bez gogli w roadsterze nunu

przenoszę żeby się nie zapodziało pomiędzy stożkami do 1.1 i swapowaniem podświetlanych tłumików .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 30 Kwi 2008, 06:48   

Dzieki za przeniesienie :) A co do gogli to widzisz ze Jarkowi juz tyle do oczu nalecialo ze musial twarz zaslonic hehe. No i kurde przez pomylke zalozylismy kierownice od tira - popatrz na ta srednice :V: No ale powoli bedziemy go leczyc z chorob wieku dzieciecego hehe.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 30 Kwi 2008, 11:27   

skad macie rame? sami zrobiliscie czy kupiliscie gotową?
czy mozecie pisac jakie są tego koszty, jest to bardzo fajna rzecz do zrobienia i warto by poznac kosztorys.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 30 Kwi 2008, 11:50   

Koszt naszego tigera to do 40 tysiecy ale jest to projekt zaawansowany juz troszke i bez oszczedzania. Mozna taniej... Rama przyjechala z anglii a my caly zestaw kupujemy u Pana Cielucha z Poznania - on sprzedaje zestawy do montazu jak i cale kit cary. Sam bym takiej ramy jeszcze nie dal rady zrobic ;)
Cennik zestawow jest na stronie cielucha - podam ja wieczorkiem.

[ Dodano: Czw Cze 05, 2008 06:45 ]
Pierwsza czesc paneli juz przynitowana, wstepnie zlozone tylne wachacze, przypasowany tylny most, silnik skrecony ze skrzynia (trzeba bylo troszke przerobic blache oslaniajaca sprzeglo) no i wisi sobie mniej wiecej na miejscu ;)







Prace postepuja tak powoli nie dlatego ze nam sie nie chce ale dlatego ze wspolpraca z polskim dostawca czesci (tiger racing cieluch) jest bardzo trudna. rzeczy ktore byly rzekomo wyslane po tygodniu niby do nich wrocily bo wpisali zly adres. Rzeczy ktore mielismy dostac po 4 dniach dostajemy po ponad 3 tygodniach niekompletne itd itd.
Takze teraz wiem ze po nastepnego tigera na pewno jedziemy do angoli.
Zdecydowanie nie polecam firmy tc z poznania !!!
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Cze 2008, 06:51   

no cóż, współpraca z polskimi firmami taka jak zawsze i wszędzie :sad:

ważne że prace idą do przodu.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 5 Cze 2008, 07:03   

tempo macie chyba i tak dobre...


kolega robi kit cara od 0 na silniku 2.0 z bmw e36 i całość już mu zajmuje 1,5roku a kit jeszcze nie jeździ... no ale rama była robiona własnoręcznie robiona od 0...
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 5 Cze 2008, 08:20   

Acha - no to tak zapaleni nie jestesmy i na razie brakowalo by nam sprzetu zeby to zrobic porzadnie ;) A co do tempa to majac podzespoly i dumajac tylko pojedyncze porblemy to szlo by to duzo szybciej.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 5 Cze 2008, 09:30   

nie wie mcyz nie doczytalem ale do czego ma sluzyc to autko :>
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Cze 2008, 09:56   

Daras84 napisał/a:
nie wie mcyz nie doczytalem ale do czego ma sluzyc to autko :>


For Fun :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 5 Cze 2008, 11:01   

qzyn, mozesz wpisywac koszty? moze w pierwszym poscie na 1 stronie. moze byc dobrym przewodnikiem po budowie kitcara.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 5 Cze 2008, 13:22   

Daras - for fun and for sale :D
A co do kosztow to ciezko to na prawde ugryzc. To nasz pierwszy Kit car wiec ponosimy rozne koszty ktorych nie bedzie przy drugim aucie - narzedzia, kompresor, szafka, zuraw do silnikow itd itd itd.
Po drugie koszty zestawow znajdziesz na stronce w/w pana cielucha ( wpisz w googlach tc racing i wyskoczy jego strona).
Rzeczy ktorych niema w zestawach kosztuja bardzo roznie: kierownice mozesz kupic za 80zl, my kupilismy za 450, tak samo felgi, opony, zegary, silnik itd itd itd
Tak wiec jesli oczekujesz ze podam ci tutaj koszt budowy takiego kita to nie ma szans - powiem tak: od 30tys w nieskonczonosc ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 5 Cze 2008, 13:49   

Qzyn napisał/a:
Acha - no to tak zapaleni nie jestesmy i na razie brakowalo by nam sprzetu zeby to zrobic porzadnie ;) A co do tempa to majac podzespoly i dumajac tylko pojedyncze porblemy to szlo by to duzo szybciej.


stary tam gdzie ten kit-car powstaje jest tyle miejsca że ledwo sam się tam mieści... sprzętu też zbytnio nie ma jakiegoś specjalnego, a po drugie mamy po 19 lat i chyba niezbyt dużo doświadczenia w robieniu takich kostrukcji


ale wasz projekt już widze że osiągnie dużo lepszy efekt końcowy :-)
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 5 Cze 2008, 15:44   

Arkadius brutalna prawda - gdzie jest kasa tam latwiej o efekt. Jakbym mial sam go skladac to ze wzgledu na finanse wygladalby strasznie marnie :/
A co do ramy to gratuluje wam samozaparcia i wkladu pracy. Ja niestety nie podjalbym sie na razie sam spawania ramy i sie do tego bez bicia przyznaje. A szczegolnie do pojazdu ktory pojedzie od 0-100 w okolo 5 sekund hehe ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 5 Cze 2008, 16:02   

szczerze ja też nie xD albo z dokładnymi planami i megalną umiejętnością spawania. A kumpel robi rame można powiedzieć na oko i sam spawa :) ale w sumie dobrze wyszło bo na przekątnych tylko 1cm uciekł na całej długości ale dało sie to zniwelować bez problemu. Postaram się pstryknąć jakąs fotke jak będe przy okazji
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 5 Cze 2008, 16:10   

No spoko - mozesz pokazac jego wypociny :) Choc nie nazwalbym 1cm jako "tylko" ;) Ale jak na taka robote jak mowisz to i tak swietny wynik hehe ;)
Ok - koncze bo OT sie robi :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Bartosz
[Usunięty]

Wysłany: 27 Wrz 2008, 18:40   Od serca, od producenta KIT-CAR

Witam serdecznie.
Chciałbym się przedstawić ponieważ jestem nowym użytkownikiem na tym forum. Nazywam się Bartosz Cieluch, i temat tutaj rozpatrywany dotyczy mojej firmy.
Po pierwsze w pełni zgadzam się z przedmówcami że terminy dostaw zostały znacząco przekroczone i są one powodem opóźnień osób budujących (opisywany zestaw nie jest w chwili obecnej jedynym składanym). Co do tego nie ma żadnych wątpliwości i należy mi się za to nagana.
Wynika to z głównie z chęci jak najpełniejszego przygotowania zestawów dla przyszłych klientów. Te które wzorcowo zostały mi dostarczone z GB nie mają szans na sprzedaż na naszym rynku. NIe pasuje nic a zawieszenia stosuje się od Taunusa, który już u nas dawno wyginął!. Poza tym nigdy nie jest to kompletacja tak dokładna (no może poza Caterham) jak u nas. Rama którą tutaj oglądacie jest pierwszą odebraną z nowej serii, choć jak powiedziałem nie jedyną w chwili obecnej składaną. Oczywiście zdarzają się wtopy jak podczas mojego urlopu gdzie do kolegi trafiły niepasujące wahacze ale to akurat jest w miarę szybko rozwiązywane :)
Jest natomiast drugie dno, o którym niewiele osób wie. Otóż jako posiadacz wielu replik LOTUSA Seven (Westfield, DAX, Tiger a obecnie CATERHAM) muszę odnieść się do chęci zakupu w Anglii. Otóż zestawy stamtąd sprowadzane wcale nie są szybciej gotowe. Na Westfielda czekałem 5 miesięcy a na same ramy Tigera 4. Dodatkowo mogę powiedzieć że jakość tamtejszych wyrobów pozostawia wiele do życzenia nawet w przypadku Wetfielda czy Caterhama ( obecnie po raz 3 wymieniam tylny most, kulki wachaczy oraz silnik krokowy... o pracy młotkiem przy zawieszeniu nie wspomną). Gdy laminarze dostali tworzywo do poprawek firmy TIGER zastanawiali się dlaczego nie przywiozłem im ramy od plastików dostarczonych :) Polecam linki:
http://jonstigeravon.blogspot.com/
http://westfield.devocht....1&gallerypage=1
oraz cytat z korespondencji na temat mojego tylnego mostu w Caterhamie

Please do not dismantle or open up the diff in any way as this will void the warranty on the part. We are currently looking at the set up etc of our diffs with our supplier and will hopefully see some amended units shortly.

Please re check with me in a week or so for the latest info.

A to jest firma sprzedająca 500 aut rocznie!!!

Reasumując... opóźnienia są i mam nadzieję że już ich nie będzie bo kolejne zestawy zamówione a co do Anglii... wszędzie pięknie gdzie nas nie ma :)
Pozdrawiam wszystkich... a dla składającego kolegi... linka się mierzy im będzie na początku następnego tygodnia.
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 27 Wrz 2008, 21:01   Re: Od serca, od producenta KIT-CAR

Bartosz napisał/a:
............ a co do Anglii... wszędzie pięknie gdzie nas nie ma :) .


Już Cie polubiłem Panie Bartku :yes: A do sedna jest to kolejna wypowiedż na tym Forum potwierdzająca nasze spostrzeżenia (Żółwia i moje) po pobycie na zlocie Fiesta in the Park.

Ich tak naprawde od nas różni zasobnośc portfela, a poza tym mogą sie tylko uczyc od nas :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 27 Wrz 2008, 21:58   

Witamy Witamy :)

Niestety czesto bywa tak że z przyczyn od nas niezależnych coś kuleje . Nie ma w tym niczyjej winy - po prostu takie jest życie . Poza tym projekty realizowane w przeciągu tygodnia to na ogół domena ludzi posiadających stałą wejściówkę do placyku wokół damskiej toalety .

Pozdrawiam i życzę udanej dalszej walki z przeciwnościami :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 28 Wrz 2008, 12:18   

Witam Panie Bartku. Dziekuje za wypowiedz na tej stronce bo pewnie wiele osob chcialo uslyszec rowniez opinie z drugiej strony. U nas troszke sie ruszylo, autko stoi na kolach, jednak musielismy dac przerobic miske olejowa bo silnik stoi na otrzymanych lapach na razie na ziemi. Ale gdyby nie bylo duman to nie byloby zabawy. Krotsza miska i tak jeszcze nie pasuje do konca bo jedna z dospwanych czesci sie nie miesci ale to juz robimy we wlasnym zakresie , no i trzebabylo przerobic smok. Obecnie ze wzgledu na to ze mnie firma wyslala na dluga delegacje do wroclawia Jarek robi uklad paliwowy a z elektryka czeka na mnie.
Z anglii sciagnelismy w miedzyczasie korektor sily hamowania, mechanizm cofajacy dzwignie zmiany biegow o 12cm oraz maly hicior - tiger ma zamontowane czterotloczkowe magnezowe zaciski hamulcowe, sportowe klocki i tarcze :) Wszystko przyszlo szybciutko i zgodnie z zamowieniem. Cena za calosc 400 funtow wiec taniutko jak za to co otrzymalismy :)
Co do 5 miesiecznych terminow realizacji w anglii to nie moge sie wypowiedziec ale my zestaw zamowilismy w styczniu :) Wiec mija juz 9. takze wiemy ze wyjedzimy tigerem dopiero w przyszlym roku...
Jak tylko bede mial okazje to porobie pare fotek stanu obecnego.
Pozdro
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.