Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Dławi się przy dodawaniu gazu
Autor Wiadomość
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Wrz 2006, 23:07   

U mnie krokowiec chodzi jak złoto, na wolnych to możesz mu szklankę z wodą na silniku postawić, a przydławi sie jak mu nagle wcisne jak zimny.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
TicTac 


Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomasz
Wiek: 37
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 71
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Wrz 2006, 23:14   

A ja nie pomyslalem zeby po takich wymianach jakich dokonalem zresetowac komputer... jutro przed odpaleniem to zrobie i moze zapali bez gazu, bo dzis jak troche postal to musialem delikatnie wcisnac gaz zeby zapalil i podczas jazdy na nierownosciach sie przyduszal
 
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 8 Wrz 2006, 20:15   

hbr napisał/a:
Napisz koniecznie o efektach wymiany

No i se wymieniłem, kurka wodna!
Efekt następujący:
- odpaliłem na benzynie (żadnego LPG, myślę zobaczę co się będzie działo)
- poczekałem aż się rozgrzeje
- rozgrzał się, noga gwałtownie w pedał i ...... buuu i dopiero! Żeby cię szlag!
- co lepsze (tamte przewody mi iskrzyły), te nówki oryginał motorcrafta i nówki świece a po zgaszeniu światła w garażu, widać delikatną poświatę u dołu tzw. "fajki" (na wszystkich garach), którą się na świecę zaklłada. No nie!! ;-(
Nie wiem jak się będzie zachowywać podczas jazdy, bo nie jeździłem (browarek był ;-) ) Ale to co zobaczyłem w garażu to nie wróży euforii. 260 PLN na kable i świece poszło! :sad:
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 8 Wrz 2006, 20:46   

no cóż uparłeś się na zakupy gdzie indziej..
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 8 Wrz 2006, 21:11   

A ten swoje! Myślisz, że to przewody? To nie przewody, przyczyna leży gdzie indziej. Kupiłbym od ciebie Championy i też byłaby kicha i co wtedy?? Powiedziałbym, że niema jak oryginał i trzeba kupić motorcrafty :D . Rozumię, że firma "krzak" wypuściła na rynek badziewie (dwie świece złom), ale motorcraft nie sypnołby 4 sztuk na raz! Szczególnie, że na każdy gar się kupuje oddzielnie. :yes:
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 9 Wrz 2006, 10:52   

bo ja bym sie najpierw zastanowił dlaczego poprzednie kable padły za 2 miesiące. a nie kupował co chwile nowych.. wina jet tylkoiwyłącznie w układzie zapłonowym skoro padaja kable czy tam świece. ty masz podwójną cewkę, troche mi się jeszzce we łbie mąci :D .. zaczcznij od niej
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 9 Wrz 2006, 15:12   

No ta.... Tylko jak ją sprawdzić? Bo nie ma żadnych "cewkowych" objawów. Czy po nagrzaniu, czy jakoś tak nic mu nie dolega.
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 9 Wrz 2006, 15:34   

napiszę tak... w elekrtyce dokłądnie ostatnimi czasy diodalodz tłumaczył jak tą cewkę sprawdzic.choć na spokojnie myśląc to zostawiłbym ją w świętym spokoju
z drugiej strony jednak zaczynam sie zastanawiać czy przez dlawienie na ułamej sekundy jak napisałeś, jest sens robić sobie problemy? wolałbyś wziąć kobiete na jakiś wypad za miasto :D
zastanowiłbym sie jeszce nad innymi kwestiami: filtry, czujniki, może jakiś test diagnostyczny. a tak szuakanie igły w stogu siana. nie pamietam czy ten cały krokowiec sparwdzałeś? przepustnicy bym nbie ruszal skoro obroty i inne sparwy są ok.
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 9 Wrz 2006, 19:58   

No właśnie Szynszyl, poruszyłeś dobry temat. :-P
Bo z tymi kobitkami, to też bym ją chętnie zabrał. :D
Ale to przez nią mam te problemy, bo jak ona jeździ to jej czasem przez to przydławienie na ułamek sekundy strzeli gaz. Ja "umię" jeździć, żeby nie strzelało. Ale ona??? No i scenariusz wygląda tak:
- auto strzela, np. na światłach i gaśnie, bo gumka spada z zabezpieczeń i ......
- otworzyć maskę to już problem :D
- a zlokalizować gumke (sto razy mówione) uuuu!
- założyć?? przecież to gorace :D
- a za nia korek na pół kilometra
- a ten kolektor wkońcu kiedyś nie wytrzyma
 
 
K@mil
[Usunięty]

Wysłany: 9 Wrz 2006, 21:52   

Temat który bardzo mnie zainteresował ciekaw jestem czy po wymianie świec i kabli dalej będzie "strzelał"(pytanie do ciastussa) jak u mnie przy nagłym dodaniu gazu ale żadko :( mk4 96, przypuszczam że wina leży po stronie nieorginalnego metalowego kolektora. Nawet po zwilżeniu wodą iskier na kablach WN nie zauważyłem. Kable i świece nieorginalne ale stosunkowo nowe.
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 10 Wrz 2006, 10:50   

K@mil, pojeździłem troszkę i raczej na razie (na razie :!: ) nie ma szarpania i strzelania. Co do metalowego kolektora, to znajomemu właśnie po załozeniu metalu przestała strelać :D . A na plastiku waliła jak najeta.
A tak z innego wora - K@mil, nie masz problemów z wolno schodzącymi obrotami w 1.3 endura na gazie?????? A może na plastiku miałeś???
 
 
K@mil
[Usunięty]

Wysłany: 10 Wrz 2006, 21:09   

Miałem plastik ale sie rozleciał było to dawno. Obroty sie zawieszały też ale to wina silniczka krokowego po jego zaślepieniu(brak kasy na nowy) problem obrotów znikł.
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 11 Wrz 2006, 10:16   

A mógłbyś dokładniej napisać coś o tym "zaślepieniu" krokowca???
Byłbym bardzo wdzięczny. Jeśli nie na forum, to mo że na maila: ciaastus@wp.pl
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 8 Paź 2006, 22:44   

Powrócę z pytaniem o krokowca:
Silnik na wolnych chodzi spokojnie i równo. Auto nie szarpie, obroty nie falują. Ale powoli zchodzi z obrotów. To znaczy obroty nie spadają od razu jak wcisnę sprzęgło tylko po chwili.
Ten typ tak ma czy mam znowu wyciągać i czyścić krokowca?
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 8 Paź 2006, 23:29   

FKP Piter napisał/a:
Ten typ tak ma czy mam znowu wyciągać i czyścić krokowca?
Tym razem wygląda na CPP, chociaż może jest zły kontakt przy styku przepustnicy (tym w środku) i dlatego nie reaguje od razy na nacisk na bolec.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 8 Paź 2006, 23:44   

cytuje sam siebie z 1 strony tematu:
madek napisał/a:
Mam dokładnie to samo. Przewody i swiecie nowiutkie (ngk v-line i champion). Ale towarzyszy temu falowanie obrotow na luzie wiec mysle ze to krokowiec. Z tym ze jak sie troche rozgrzeje to wszelkie objawy ustaja. Bede musial go przeczyscic i sprawdzic miernikiem, a jak cos to mam zapasowy. Dam znac czy objawy ustaną


Wiec tak krokowy dokładnie wyczyszczony, na luzie juz nic nie faluje i ssanie działa jak nalezy. Ale co z tego, dalej dławi się jak jest zimny i nie mam pojecia co jest przyczyna. Moze wleje jakis specyfik do czyszczenia wtryskiwaczy? Albo to czujnik. temp. cieczy (od kompa) szwankuje? :he:
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 9 Paź 2006, 20:46   

jackrzec napisał/a:
FKP Piter napisał/a:
Ten typ tak ma czy mam znowu wyciągać i czyścić krokowca?
Tym razem wygląda na CPP, chociaż może jest zły kontakt przy styku przepustnicy (tym w środku) i dlatego nie reaguje od razy na nacisk na bolec.


jackrzec napisał/a:
może jest zły kontakt przy styku przepustnicy (tym w środku)

Co to znzczy? Gdzie?
CPP czyściłem tak jak opisałeś. Na mierniku działa OK.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 9 Paź 2006, 21:53   

FKP Piter napisał/a:
Ale powoli zchodzi z obrotów. To znaczy obroty nie spadają od razu jak wcisnę sprzęgło tylko po chwili

Ale podczas jazdy, na postoju czy jak??
Na benzynie??

[ Dodano: Pon Paź 09, 2006 20:56 ]
madek napisał/a:
Moze wleje jakis specyfik do czyszczenia wtryskiwaczy

Gdy chodzi cały czas na benzynie (chyba, że masz gaz ) to nie będzie falowania na zimnym raczej.
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 9 Paź 2006, 21:56   

Na postoju.
Nie mam gazu.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 9 Paź 2006, 22:07   

No właśnie, ja mam dokładnie tak samo na benzynie. Wolno schodzi a podczas jazdy O.K. (bo na LPG to zupełnie odwrotnie :D )
Ale skoro na postoju, to czemu jak sprzęgło wciśniesz???
Ja krokowego znów czyściłem w sobotę. I jakby jszcze wolniej schodzi, ale równiutko pracuje i nie gaśnie itp.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Ku przestrodze, czyli zdejmij nogę z gazu
Tutaj zamieszczamy linki i zdjecia dla piratow drogowych
Mafios Linkownia 583 30 Paź 2015, 14:54
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Chciałem/chciałam się przywitać....
Gość Hyde-Park 2067 19 Sie 2023, 15:14
bosscarpl
Brak nowych postów Przyklejony: CZYM SIĘ WOZI TEAM ZACHÓD
:) czyli nasza galeria i przywitalnia ;)
sowa Team Zachód 38 1 Maj 2013, 18:37
Howser


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.