| Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008,  20:17
 | ZABEZPIECZENIE SAMOCHODU | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Skolmi   
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.4i16V/80KM
 Wiek: 43
 Dołączył: 10 Gru 2004
 Posty: 32
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Sie 2005,  09:21 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | malek napisał/a: |  	  | A czy to jest w ogóle skuteczne? Czy można załatwić w jakiś prosty sposób bo raczej o to mi chodziło. | 
 
 Jak powszechnie wiadomo 90% skuteczności to montaż!
 |  
				| _________________ FordClubPolska
 jest:
 Ford Fusion Gold X 1.4 16V '06
 były:
 Fiesta 100 1.3 8V '03 (2003-2009)
 Escort CLX 1.6 16V '97 (1997-2008)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pablonas [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Sie 2005,  23:15 | 
 |  
               | 
 |  
               | skoro kolega ma diesla to polecam taki sposób: kupujesz elektrozawór (taki jaki odcina paliwo w momencie przejscia samochodu na LPG) i montujesz go między filtrem paliwa a pompą wtryskową. włącznik chowasz i elektrozawór chowasz (trzeba wydłużyć przewody paliwowe). ot i wszystko 
 P.S. nie montować przed filtrem paliwa bo w filtrze jest troche paliwa i da rade odpalić i kawałek przejechać
  pozdrawiam |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Sie 2005,  05:42 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pablonas napisał/a: |  	  | skoro kolega ma diesla to polecam taki sposób: kupujesz elektrozawór.... | 
 A po co skoro w dieselu fabrycznie jest taki elektrozawór...
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pablonas [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Sie 2005,  08:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | tyle ze drugiego elektrozaworu sie raczej nikt nie spodziewa. niech robi jak chce. ja tylko proponuje sprawdzone rozwiązania. pozdrawiam |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Sie 2005,  15:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdzone to jest to iż take zawór bedzie widac - w koncu bedzie to nieorginalny element pojazdy - wystarczy na krótko podłaczyć do akumulatora - tak samo robi się obejście odcięcia zapłonu, czy zaworów w instalacji LPG... |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MATEUSZ   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: CL
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: mateusz
 Wiek: 44
 Dołączył: 14 Sty 2005
 Posty: 103
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Sie 2005,  16:19 | 
 |  
               | 
 |  
               | czyli co zrobić prosto i tanio?? |  
				| _________________ Fiesta rok 1990 1.8 D  sprzedany
 VW T4 rok 1991 2.4 D
 Seat Toledo 1994 1.8 B+LPG
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Sie 2005,  16:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | Można spróbowac kombinacje - odłaczenie świec żarowych (a napewno kontrolki) plus odcięcie paliwa... i miejmy nadzieję że złodziej widząc brak nagrzewania i niechęć silnika do pracy sobie daruje - a jeżeli zacznie kombinować to niech ze świecami kombinuje...   |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | maerik   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.4i/71KM
 Wiek: 42
 Dołączył: 13 Kwi 2005
 Posty: 722
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Sie 2005,  07:49 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Skolmi napisał/a: |  	  | Instalując KD-1 należy pamiętać, żeby nie nosić karty razem z kluczykami, a i noszenie w portfelu też nie jest wskazane.
 | 
 
 Trza sobie wszczepic w pupe tudziez inne tego typu miejsce
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | soryu [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Sie 2005,  10:45 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | maerik napisał/a: |  	  |  	  | Skolmi napisał/a: |  	  | Instalując KD-1 należy pamiętać, żeby nie nosić karty razem z kluczykami, a i noszenie w portfelu też nie jest wskazane.
 | 
 
 Trza sobie wszczepic w pupe tudziez inne tego typu miejsce
   | 
 
 he he he a wyobraź sobie wymiane baterii
   
 wcześniej padła odpowiedz o odcinaniu zasilania pompy paliwowej. czy w takim przypadku rowniez nie wystapi problem z paliwem ktore jest juz w filtrze? czy ktoś się orientuje jak dużo tego paliwa moze w nim zostawać (czy moze zalezy to wylacznie od samochodu i pojemnosci filtra
  ), na jak dlugi odcinek moze wystarczyc takie paliwko. 
 ja wlasnie myslalem o odcieciu pompy i cewki ewentualnie (tudzież obie opcje w polaczeniu)
 wiec wole zapytac nim to zrobie. czy za zasilanie cewki odpowiada taki cienku przewod do niej dochodzacy (moze pozniej wrzuce fote) czy moze szukac czegos grubszego?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | easy [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Sie 2005,  12:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie ważne ile jest paliwa w przewodach jak pompka nie daje ciśnienia to i tak nie leci, u mnie czasem jak mam ja wyłączoną to zapali i zgaśnie od razu a czasem nawet nie zapali. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | coccolino [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Sie 2005,  23:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | Mój qmpel ostatnio robił coś przy silniku w golfie (diesel) i potem nie mógł odpalić. Okazało się że spadł kabelek od pompy paliwa. Założył i ... brzdęk - chodzi. Zrób odcięcie na pompie.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.