Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Blokada wału - wymiana uszczelniacza.
Autor Wiadomość
murgrabia 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 112
Skąd: metropolia
Wysłany: 9 Kwi 2019, 22:25   Blokada wału - wymiana uszczelniacza.

Jak zablokować wał. Potrzebuję wymienić uszczelniacz wału. Ten pod tym kółkiem z paskiem klinowym. I w którą stronę się odkręca?
 
 
damianisko5 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 296
Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Kwi 2019, 18:58   

Blokadą koła zamachowego do silników benzynowych i Diesel w miejsce rozrusznika. Niestety w opisach brakuje Twojego silnika.
1.25 16V
1.4 16V
1.6 16V
1.7 16V
1.8 16V
2.0 16V
1.6 Ti-VCT
1.8 TDDI, TDCI
2.0 TDCI
2.0 D
2.2 D tak to wygląda, zastosowanie m.in Zetec/Ecoboost. Odkręca się pewnie w lewo.
https://kbglobal.pl/sklep/pl/ford/787-blokada-kola-zamachowego-ford-c010044.html
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3735
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 10 Kwi 2019, 19:24   

5ty bieg i hamulec...
 
 
murgrabia 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 112
Skąd: metropolia
Wysłany: 11 Kwi 2019, 12:11   

vegetagt napisał/a:
5ty bieg i hamulec...

To może lepiej wsteczny? Bo chyba najmocniej trzyma? A przy mocowaniu się z przedłużką 1 metrową. Nie zerwę łańcucha rozrządu? Nie mam pneumatycznego klucza nasadowego.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3735
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11 Kwi 2019, 15:20   

no to wrzuć wsteczny czy jedynkę i próbuj auto utrzymać, gdy ktoś będzie próbował odkręcić koło pasowe ;-)
A potem powtórz test z biegiem piątym i sam się przekonaj, ile łatwiej :D .

Łancuch sie nie zerwie, bo przecież żadnych obciążeń nie przenosi. Chyba, że nie chcesz odkręcać koła na wale, tylko jakieś inne. Ale w 1.1/1.3 chyba innego nie było :>
 
 
Jaszczur 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 848
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 11 Kwi 2019, 22:06   

zaprzeć klucz o beton/zawieszenie i parę strzałów z rozrusznika ;)
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 0 8 Lut 2014, 21:05
peugeot40619tdi
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Brak nowych postów [mk3 1.8D] Wymiana uszczelniacza wału korbowego
n0n1ck Mechanika 1 16 Paź 2008, 19:50
Laskosz
Brak nowych postów [MK4] Wymiana uszczelniacza wału i sprzęgła.
mario3991 Mechanika silnika 12 2 Lis 2013, 20:18
mick1973


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.