Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Korektor siły hamowania do XR2i 1.8
Autor Wiadomość
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 28
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 8 Lut 2019, 20:01   [MK3] Korektor siły hamowania do XR2i 1.8

Witam, mam ciągle problem z tym że za mocno mi hamuję fiesta tyłem i myślę nad zakupem dwóch takich korektorów :

https://allegro.pl/oferta/sportowy-korektor-sily-hamowania-drift-kjs-bmw-e36-7486207375#productReviews

Ktoś używał i ma opinie o tym?
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 483
Skąd: Witkowice
Wysłany: 8 Lut 2019, 22:45   

Ja mam i śmiga. Wszystko działa jak należy:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3782
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 8 Lut 2019, 22:56   

Markz, a jakie teraz masz korektory? Czy po prostu nieseryjny hebel z tyłu?
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 28
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 9 Lut 2019, 08:40   

Korektory i hamulce tył mam seryjne, jedynie z przodu mam większe tarcze.
W sumie od kiedy mam fiestę to ciągle coś z tymi hamulcami mi nie pasuje, wymieniłem już pompę z serwem, zaciski+ tarcze+klocki przód, szczęki+ tłoczki tył, przewody wszystkie nowe mam zrobione i przekładałem nawet korektory. Hamulce były odpowietrzane już wiele razy różnymi sposobami i dalej jest to samo więc chyba to taka wada fiesty?
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3782
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 9 Lut 2019, 15:42   

a przy demontażu korektorów nie uszkodziłeś/wygiąłeś stelaża?
Te korektory montowane przy podlużnicy są czułe na kąt montażu. W jednym położeniu puszczają więcej na tył, w drugim mniej. Ja kiedys tak zamontowalem, że w ogole tyłu nei było :P
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 28
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 9 Lut 2019, 15:46   

Mocowanie jest ok, chyba spróbuję te korektory z allegro wstawić w miejsce oryginalnych
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 28
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 9 Lut 2019, 15:49   

Zastanawiam się jeszcze czy mechanik który robił przewody hamulcowe dobrze je podłączył do pompy, jak ktoś może niech wrzuci które koło w które miejsce pompy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.