| Zmiana z 1.1 na 1.3 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | MATIO998   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/55KM
 Wiek: 27
 Dołączył: 14 Mar 2018
 Posty: 14
 Skąd: krakow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Maj 2018,  16:09   Zmiana z 1.1 na 1.3 |   
 |  
               | 
 |  
               | WItam mój silnik 1.1 padł mam okazje kupić silnik 1.3 to to samo czy trzeba coś przerabiać i czy dużo? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zwardek   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Dołączył: 19 Kwi 2010
 Posty: 325
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Maj 2018,  17:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | monowtrysk czy gaźnik? |  
				| _________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
 MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
 MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
 SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
 MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
 VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
 Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MATIO998   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/55KM
 Wiek: 27
 Dołączył: 14 Mar 2018
 Posty: 14
 Skąd: krakow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Maj 2018,  21:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mój silnik to 1.1 gaźnik a chce włożyć 1.3 na monowtrysku i czy dużo przerabiania ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zwardek   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Dołączył: 19 Kwi 2010
 Posty: 325
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Maj 2018,  22:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zostaw gaźnik, w 1.3 patrzysz czy jest nowszy blok i zaślepiony otwór na mechaniczną pompę paliwa na stałe. Jeśli nie to przekładasz wszystko tak jak jest. W przeciwnym razie kupujesz zewnętrzną, elektryczną pompę paliwa o niskim ciśnieniu, fuel trap np z Sierry żeby był powrót paliwa i działa elegancko - tak miałem u siebie po zmianie z 1.1 na 1.3. Monowtrysk to niepotrzebne komplikacje   |  
				| _________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
 MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
 MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
 SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
 MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
 VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
 Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Maj 2018,  22:35 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | zwardek napisał/a: |  	  | fuel trap np z Sierry | 
 
 chodzi o koszyk w baku/swirl/surge, czy to coś innego?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zwardek   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Dołączył: 19 Kwi 2010
 Posty: 325
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Maj 2018,  22:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Chodzi o puszkę na paliwo przed gaźnikiem z 1 wejściem i 2 wyjściami, gdzie jedno z nich odprowadza nadmiar paliwa - powrót do baku. Było to stosowane w Sierrach i Capri, ale teraz nie mogę tego znaleźć. Bez fuel trapa nadmiar paliwa powodował rozszczelnienie elektrycznej pompki paliwa - ciśnienie wypychało paliwo przez uszczelki i łączenia, co nie było zbyt bezpieczne.
 Jest to niepotrzebne w przypadku, gdy gaźnik ma przelew/powrót do baku lub gdy stosujemy oryginalną pompkę mechaniczną, która ma powrót
 |  
				| _________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
 MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
 MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
 SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
 MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
 VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
 Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez zwardek 14 Maj 2018,  22:50, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Maj 2018,  22:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | aa ok. Bo myślałem, że to jakiś patent na odpływające paliwo spod ssaka przy gaźnikowych bakach i elektropompie   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zwardek   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Dołączył: 19 Kwi 2010
 Posty: 325
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Maj 2018,  22:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nigdy nie miałem takiego problemu, chyba że na rondzie, a paliwo było poniżej rezerwy |  
				| _________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
 MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
 MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
 SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
 MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
 VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
 Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MATIO998   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/55KM
 Wiek: 27
 Dołączył: 14 Mar 2018
 Posty: 14
 Skąd: krakow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Maj 2018,  06:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czyli wystarczy odkręcić monowtrysk i zakręcić gaźnik i po problemie wszystko bd git? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zwardek   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Dołączył: 19 Kwi 2010
 Posty: 325
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Maj 2018,  09:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak, tylko zorientuj się jaką pompę paliwa możesz zastosować |  
				| _________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
 MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
 MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
 SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
 MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
 VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
 Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.