Przesunięty przez: van 2 Lip 2017, 20:20 |
Fiesta Mk3 by Mały:) |
Autor |
Wiadomość |
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 2 Sty 2018, 22:13
|
|
|
MBC epman, mam taki jak z obrazka powyżej a podłaczony jest tak ze gdzie czarna strzałka to tam jest wlot z muszli a z drugiego wylot do gruszki. To czyli mbc moze byc podlaczony tez zaraz przed przepustnica czy moze tez byc za przepustnica w kolektorze ssacym? Ale kurde zastanawia mnie to dlaczego ori gruszka ma upuszczac przy 0,7 bara a juz upuszcza przy 0,3 a probowalem regulowac ta sztanga gruszki i ch.... to dalo. Hmmm moze za malo skrecilem sztange. Bede jeszcze probowal ja skrecic delikatnie i zobacze czy doladowanie sie podniesie |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 3 Sty 2018, 00:11
|
|
|
A próbowałeś zdjąć sztangę z wastegate i zobaczyć jak chodzi zawór? |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 3 Sty 2018, 10:08
|
|
|
Tak. Luźno chodzi tam i nazot wydaje mi sie ze poprostu mialem za malo naciagnieta sztage gruszki bo moze z 0,5 cm zachodzilo oko na bolec od zaworu. Moze poprostu musze bardziej naciagnac:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 4 Sty 2018, 20:21
|
|
|
Dzis wsadzilem spowrotem ori gruszke do turbiny i podciagnałem jeszcze o 0,5 cm sztange i jest git...:-) troszeczke za mocno bo ładuje okolo 0.9 bara ale juz jest wiadomo o co chodzi wiec doregulować jeszcze można na 0,7:-) tylko szkoda że jak nie urok to sraczka, wysrała sie chlodnica wody, pękła dość konkretnie ale już sie z niej lało. Musze teraz kupic chlodnice, mysle o tej z 1.8 diesla:-)moze ktos ma na stanie? troche fiesta zaczeka na wymiane bo dopiero jak bede malowal komore silnika bo nie chce mi sie turbiny wyciagac bo duzo roboty jest hehe:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 19 Sty 2018, 16:40
|
|
|
Dotarła dziś do mnie nowa chłodnica Valeo z Fiesty diesla 34mm dzieki znojomosci Bobsona--->> dzięki wielkie. Na dniach myśle ze zabiore sie za prace nad komora silnika, m.in. trzeba omalować i przenieść aku do bagażnika przerobić dolot do turbiny i kilka rzeczy jeszcze zrobić. |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29 Sty 2018, 23:02
|
|
|
Rozwiązałeś te problemy z potencjometrem? |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 30 Sty 2018, 14:11
|
|
|
Szczerze to tak naprawde nie wiem do konca bo mialem jechac jeszcze na korekte na stacje ale nie doczekalo sie bo mi chlodnica jebla. Teraz czekam bo nie mam czasu tego ogarnac. Ale zdecydowanie przestala truc po pierwszej próbie regulacji jak wyjade z garazu po malowaniu komory i poskladaniu juz wszystkiego do kupy to pojade jeszcze raz to ustawic:-) a co tak pytasz ZWARDEK? |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 27 Lut 2018, 10:27
|
|
|
Witam ponownie. Fiesta wjechala wczoraj na warsztat:-) bedziemy dzialac dalej. Bede chcial teraz przenieść aku do bagaznika, bede tez chcial wymalowac komore silnika, wymienimy zawieszenie gwintowane na to z regulacja twardosci, zobaczymy czy spasuja lagi bo nawet nie mierzyłem.
Myśle też dojść do ładu z tylnymi hamulcami, chce zalożyć zaciski z mondeo mk2 zeby byl komplet przód i tył do tego zastanawiam sie nad serwem hebli, mam luzem z mondeo mk2 tylko co da mi wieksze serwo z pompa od mundka? Jak podłączyć gdyz w mondeo sa dwie sekcje przod i tyl. Pompa w mondeo ma dwa wyjscia.
Co jest do przerobienia z serwem bądź mocowaniem serwa zeby to zagrało w mk3?
Zastanawiałem sie jeszcze nad hydraulicznym ręcznym zrobionym na wysprzęgliku z jakiejś skrzyni. Oczywiście głośno myślę nie wiem co z tego wyjdzie.:-)
Tak apropo to wie kto może jak gruby kabel (średnica wewnętrzna) mi trzeba od aku przy przeniesieniu do bagażnika? Taki sam jak jest ori od aku do rozrusznika?:-) za wszelkie info dzięki z góry |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 1 Mar 2018, 20:06
|
|
|
wersja bez abs miała 4 wyjścia i daje sporo, bo pompa jest calowa, względem 18,xx mm serii |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 1 Mar 2018, 21:08
|
|
|
<<luki>> mówisz żeby zalozyc serwo z pompa od mundka bez abs? Ok. A z jakiego modelu konkretnie poszukac?:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
deejay
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 82 Skąd: Myślachowice
|
Wysłany: 5 Mar 2018, 19:51
|
|
|
A po co Ci ręczny hydrauliczny? Driftowoza robisz? Dobry zwykły ręczny też daje rade. |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 5 Mar 2018, 20:38
|
|
|
Robie booo...bo chce:) Uwierz że te kapcie miałem biede zblokować co mam teraz:) Zobaczymy co z tego będzie. Działam jak narazie z czymś innym, ręczny na końcu. Jak narazie z tym głośno myślałem z tym ręcznym:) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
deejay
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 82 Skąd: Myślachowice
|
Wysłany: 6 Mar 2018, 18:53
|
|
|
Przy oponie 195/40/16 i 8 calach szerokości i bębny 203mm i spokojnie blokuje, |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 6 Mar 2018, 20:03
|
|
|
Jak tak twierdzisz to ok:) bede myślał ale to dopiero na koniec jak wymaluje komore i włoże silnik:) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 14 Mar 2018, 20:41
|
|
|
działamy dalej: wycięty górny pas, będzie domontowalny wraz z chłodnicą i wentylatorami, stelaż na wentylatory zrobiony, można wyciągać w całości i jest fajny dostęp do wszystkiego od przodu:)
A tu mały tjunink zderzaka
|
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 27 Mar 2018, 21:08
|
|
|
Majstry jest ktoś na forum kto montował sobie siłowniki maski w fieście mk3:-) chciałbym zamontować tylko nie mam pomysłu jak to zrobić. nie chce spawać zadnego mocowania do korpusu maski zeby mi lakieru nie przygrzalo:-) zostaje zawias. Tylko jak...:-):-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 27 Mar 2018, 22:35
|
|
|
ja miałem chwile "dedykowany" kit z allegro ale to kupę czasu temu.... maskę łamało i gięło zawiasy, nie polecam. |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 28 Mar 2018, 06:51
|
|
|
Wszystko jasne. Dzieki:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 26 Kwi 2018, 22:30
|
|
|
Prace nad fiesta trwaja cały czas, do przodu, zaspawalem kilka fabrycznych otworków, m.in. otwór gdzie wychodzą przewody od skrzynki bezpieczników, przewody będą delikatnie skitrane, pójdą całkiem w innym miejscu. Zawias zostal w calosci wypiaskowany, pozostaje mi tylko wszystko wymalować, poskładać, musze jeszcze przedłużyć dolot zimnego powietrza do turbosprezarki, mysle dac stozek zaraz za lewą lampe. Kilka zdjec z prac nad fiescina za jaki dzień:-):-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
|