Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Muł
Autor Wiadomość
yoyo72 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 45
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 985
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Sty 2018, 14:19   Muł

Fiesta MK3 2.0 po nagłym dodaniu gazu muli go ,jeżeli dodaje powoli jest ok. Co to może być? Pomocy. 😠
_________________
Jest MK3 1994r 1.1/2.0 136KM ;)
Jest MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą ;) (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)

PRINCE OF RADOM 2016 ;) ;) ;)
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 416
Skąd: Witkowice
Wysłany: 22 Sty 2018, 20:16   

Może kable, świece,:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
yoyo72 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 45
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 985
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Sty 2018, 20:52   

Kable i świece podobno ok 😠
_________________
Jest MK3 1994r 1.1/2.0 136KM ;)
Jest MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą ;) (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)

PRINCE OF RADOM 2016 ;) ;) ;)
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2424
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Sty 2018, 21:09   

Ja bym się zastanowił, jeżeli swiece i przewody są ok, komputer nie potrafi zaaragować w przypadku nagłych zmian stanów pracy, na tapetę bym wziął TPS'a oraz przepływomierz. Choć najszybszym sposobem określenia byłoby podpięcie fordiaga i live data
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
yoyo72 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 45
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 985
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Sty 2018, 21:33   

Przeplywka zmieniona od mojej i dalej to samo. .. na luzie jest ok tylko jak chce przybierd.... np.na 3 to jest buuuu u i dopiero jak delikatnie odejdę gazu i dam jeszcze raz w palnik to jest ok. .
_________________
Jest MK3 1994r 1.1/2.0 136KM ;)
Jest MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą ;) (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)

PRINCE OF RADOM 2016 ;) ;) ;)
 
 
 
yoyo72 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 45
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 985
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Sty 2018, 21:34   

luk-90, takie głupie pytanie ale... co to to takie TPS ???
_________________
Jest MK3 1994r 1.1/2.0 136KM ;)
Jest MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą ;) (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)

PRINCE OF RADOM 2016 ;) ;) ;)
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2424
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Sty 2018, 22:32   

Czujnik położenia przepustnicy, bo on też pokazuje komputerowi, ze nastapił nagle but w podłogę i trzeba cos z tym zrobić :) A luki nie ma fordiaga, żeby się dogadać?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1672
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 24 Sty 2018, 19:04   

Z tą fiestą od początku są takie problemy, podmienione wszystko włącznie z kompem, wiązką, iat, cpp, pompa paliwa, kable, świece, rozrząd, przepływki, wtryski. Po prostu walniesz w pełny gaz i ma muła przez chwile. Albo ma "za długi" dolot, ( duża odległość między przepływką a przepustnicą). Innych pomysłów nie mam, filtrów stożkowych też kilka różnych było i dalej to samo. Silnik 2,0 silver, komp DEEP, wiązka futura odpowiednio zmodzona, cały osprzęt mdo.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3637
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24 Sty 2018, 19:06   

mi sie auto ksztusiło przy gwałtowym denpięciu w gaz jak regulator paliwa zdechł. Ale wtedy ewidentnie było czuć z wydechu, że jest bogato.
 
 
yoyo72 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 45
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 985
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Sty 2018, 20:39   

luki, przepływka jest tutaj z 1.6 !!!😠(zmieniłem z 2.0) dolot może i długi ale też już został zmieniony. Pompa paliwa jest coś srutututu bo nie zbiera paliwa od dołu tylko dopiero od max czerwonego pola i pod górkę gaśnie. qarwa masakra. A badales ciśnienie tej pompy? (Tak się dowiedziałem przypadkiem)

vegetagt, a ten regulator to gdzie jest?
_________________
Jest MK3 1994r 1.1/2.0 136KM ;)
Jest MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą ;) (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)

PRINCE OF RADOM 2016 ;) ;) ;)
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3637
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24 Sty 2018, 21:18   

wkład przepływki musi być od 2.0 (ew. 1.8 RKC ma chyba taką samą)

Regulator masz na listwie paliwowej. Takie coś z podłączonym podciśnieniem z kolektora. Jest tam też wentyl do sprwadzania ciśnienia manometrem.
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1672
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 24 Sty 2018, 21:35   

Zarówno listwy jak i same wtryski były zamieniane, jest tam kolektor ssący z mdo 2,0, przeplywka juz nie wiem ktora jest, z pompa to nie wiem, ja w żadnym aucie nie wyjeżdżam paliwa do końca, kwestia podgiecia plywaka lub opuszczenia pompy
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3637
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24 Sty 2018, 21:40   

luki, ja mialem chyba wszystkie regulatory kopnięte. Ten co brałem z 1.6 od Fordona najmniej, ale i tak daje 0.5 bara wiecej. Ale jakoś ecu to ogarnia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] Obroty, gaśnie, muł
adrian242424 Mechanika 4 14 Lis 2010, 16:13
KxL
Brak nowych postów [MK3] Biały muł by sowa87
sowa87 Nasze auta 11 5 Sty 2012, 16:57
sowa87
Brak nowych postów Wysokie spalanie, muł, i dla odmiany brak błędów
mundek9098 Mechanika silnika 27 6 Lis 2014, 16:21
mundek9098
Brak nowych postów Stożek (gdzie i jak) i muł przez ok 2 sec. od ruszenia
fiesta 1,1i
Nwd Tuning mechaniczny 10 1 Wrz 2006, 22:14
jackrzec


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.