Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
9 Paź 2011, 23:50
[MK2] Mam swój kawałek podłogi, 16V :))
Autor Wiadomość
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3345
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30 Wrz 2017, 14:22   

Dobra, mam :D


Ale to i tak chyba od poczatku bylo pomylone, bo ori walki mialy tak poniszczone gladzie, ze masakra
 
 
Dual 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 159
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Wrz 2017, 14:23   

Na stopach masz I oraz E intake oraz exhaust.
Jak masz dwie duże położone właściwie, resztę łatwo ułożyć.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3345
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30 Wrz 2017, 14:29   

Nic takiego nie mam. Wszystkie na gorze maja HB i 3cyfrowy numerek, a po boku kazda jest numerowana od 0 do 9. 0 to pierwsxy na wydechowym, 5 pierwszy na ssacym
 
 
Dual 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 159
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Wrz 2017, 14:46   

No to jest tak:
Zaczyna się od kolektora wydechowego od lewej do prawej od 0 do 4
Ssący tak samo od 5 do 9 też od lewej do prawej.
Numery muszą wypadać na zewnątrz głowicy w stronę kolektorów jeśli dobrze pamiętam.
W pierwszej fazie dokręca się 10Nm następnie 17-22 od strony termostatu w stronę kółek.
Ostatnio zmieniony przez Dual 1 Paź 2017, 00:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3345
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30 Wrz 2017, 15:27   

To reszta instrukcji sie zgadza. Chociaz ja mialem 20nm w drugiej fazie
 
 
kuba87 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Jakub
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 2999
Skąd: Roskilde
Wysłany: 30 Wrz 2017, 16:19   

za zdiagnozowanie ukrojonego wałka należy się 500 cebulionów :) fakturę czy paragon pan sobie życzy?
:rotfl:
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3345
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30 Wrz 2017, 16:29   

Przecie nie zgadles xd
 
 
kuba87 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Jakub
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 2999
Skąd: Roskilde
Wysłany: 30 Wrz 2017, 17:39   

przeca przez telefon ci mówiłem że może ktoś ci zrobił psikusa i wałek ukroił :hahaha:
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3345
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30 Wrz 2017, 18:17   

Lol,l odpalil :P


Edit: ale blok ma juz dosc zycia [*]
 
 
Jaszczur 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 616
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 30 Wrz 2017, 19:17   

:( Brak mi słów
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Paź 2017, 12:22   

Skąd ja to znam...ukręcony wałek :|
Czy to auto jeździło bez problemów dłużej niz pół roku?
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3345
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2 Paź 2017, 13:01   

A nie jeździło? :P
2009-2011 1.1,
2011-2014 1.6
przerwa była pomiędzy kittem na żółtkiem, na żółtku ponad rok przejezdzilem, jakoś od poprzedniej jesieni :P Nie licząc fuckupu ze szperą :-)

...czyli w sumie z 25tys km! :D

Tera tez ogolnie bangla, ale trzeba jezdzic jak dieslem, bo sie pierscienie skonczyly na amen i dymi przy obrotach
 
 
kuba87 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Jakub
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 2999
Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Paź 2017, 05:00   

Vegeta, ale pierścienie się nie kończą od tak podczas zdjęcia i założenia głowicy :P
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3345
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 3 Paź 2017, 10:29   

kuba87, bo skonczyly sie pewnie wczesniej :P

Jak masz inny pomysl to przedstaw go ;)
 
 
kuba87 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Jakub
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 2999
Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Paź 2017, 19:08   

który gwint masz uszkodzony w bloku? i może po prostu olej pompuje
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3345
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 3 Paź 2017, 19:13   

ten, gdzie wydmuchało mi uszczelke. Pod wałkiem ssącym, pierwszy od rozrządu.

Już wcześniej były problemy z pierścieniami. Jak teraz zalewałem nafte, to schodzi duzo szybciej niz wczesniej.
Może go dobiłem ostatnimi kilometrami na odcince :-P
 
 
kuba87 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Jakub
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 2999
Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Paź 2017, 19:14   

vegetagt napisał/a:
ten, gdzie wydmuchało mi uszczelke. Pod wałkiem ssącym, pierwszy od rozrządu.

Już wcześniej były problemy z pierścieniami. Jak teraz zalewałem nafte, to schodzi duzo szybciej niz wczesniej.
Może go dobiłem ostatnimi kilometrami na odcince :-P

:rotfl: :hahaha:
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Konserwacja nadkoli, podłogi, profili zamkniętych
Ryba88 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 6 5 Wrz 2013, 18:29
Brykal
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.