Przesunięty przez: van 2 Lip 2017, 20:20 |
Fiesta Mk3 by Mały:) |
Autor |
Wiadomość |
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 13 Cze 2017, 21:24
|
|
|
Ja mam peak nie wiem czy jest różnica między nimi, we wskazniku od tylu jest potencjometr na imbusa i tam się to ustawia. Ja podpialem manometr i ustawiłem jak ma być. Deczko było przestawione i temu ciulato pokazywał. Teraz jest git...no prawie bo te obroty mnie wkur...i to że gaśnie jak zimny nie wiem czym to może być:-) a najdziwniejsze jest to że na takich dużych wtryskach z volvo na wolnych idzie równiutko |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Cze 2017, 17:19
|
|
|
W serii warning nie ma tam z tyłu żadnego imbusa, ale to dobrze, ma działać i koniec, a do tego czujnik jak się zbombie to kosztuje 75 zł a nie 200 |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 14 Cze 2017, 22:14
|
|
|
no własnie...;/ kurw:) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 26 Cze 2017, 22:18
|
|
|
Ehh...jak sie sypie to sie sypie;/ map sensor jest do wyjebki:(:( fiesta gaśnie, z tego co patrzyłem to nigdzie go nie ma do dostania:/ i co teraz?;/ da sie to jakoś obejść??? nie no już nie mogę;/ |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26 Cze 2017, 22:58
|
|
|
no jak nie ma? |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 26 Cze 2017, 23:04
|
|
|
no nigdzie nie znalazłem...:( ponoć towar deficytowy...hm? |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 26 Cze 2017, 23:10
|
|
|
nie widze na tej stronce do rst:) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26 Cze 2017, 23:11
|
|
|
przecie dałem bezposredni link do dwóch czujników do rst Vemo i Facet. |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 26 Cze 2017, 23:14
|
|
|
wiem ale to nie te:) musi być z takim numerem: v90fb-9f479-aa. Chyba ze zamienniki maja inne numery ale to wygladem nie przypomina nawet tego do rst:) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26 Cze 2017, 23:24
|
|
|
fakt.
Ciekawe czemu są dwa w takim razie |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 26 Cze 2017, 23:26
|
|
|
Nie wiem...a do aso to aż strach dzwonić i pytać o cene:-( gorzej będzie jak nie będzie wogole |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26 Cze 2017, 23:31
|
|
|
i tak byś postawił to na jakims ecu standalone, a nie Walka z seryjnym ecu Które i tak chyba sie nie przyda, co? |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 27 Cze 2017, 06:34
|
|
|
Właśnie mialem pytac bo mnie to ciekawi: gdy kupie deta3 z map sensorem to ten seryjny będzie wypiety. Tak?:-)
Dzwoniłem do aso i map sensor niedostępny a jak gdzies jest to ponad 1200zl
I co teraz? Części nie ma to co? Silnik do wyrzucenia? Nie podejdzie z innego forda map? Wie ktos ilu barowy jest ori map sensor w frst? póki co nie mam deta bo jak kupie i podłącze to od razu pójdzie do strojenia ale musze jeszcze pojeździć troche |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 27 Cze 2017, 13:13
|
|
|
Trza szukać po internecie, ebayach albo forum fiest rst z uk
Takie coś znalazłem:
http://www.ebay.co.uk/itm...=item2f040361b7 |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27 Cze 2017, 21:47
|
|
|
Czy będzie pracować tylko na mapsensorze wbudowanym w deta 3 to zależy od trybu pracy w jakim pójdziesz. Jeżeli pracuje w trybie piggyback to tylko oszukuje oryginalny czujnik, jednak jego praca jest niezbędna, jeżeli natomiast pójdziesz w fuel implant to map sensor ori ecu nie będzie wymagany. A i tak z perspektywy czasu stwierdzisz, że zamiast det3 lepiej było pójsć w EMU. |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28 Cze 2017, 22:14
|
|
|
Post bobsona wiele wnosi do dyskusji.
Robiłeś diagnostykę? |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Cze 2017, 23:23
|
|
|
podlacz kompa od 110 i map sensor z xrki i zobacz czy chodzi |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 29 Cze 2017, 17:10
|
|
|
"BOBSON" sam nie wiem juz co jest grane...po odpaleniu na tych duzych wtryskach co kupilem bylo ok. Nic sie nie dzialo i mozna bylo jezdzic bo jechala do okolo 4000obr...tylko problem byl jeden bo paliwo moglo uciekac do oleju bo bylo czuc jak ja przylewa. Wiec zamienilem na zwykle wtryski. Nie chciala chodzic na wolnych obrotach wtedy po odpaleniu. Gdy jej troche pogazowalem delikatnie i sie rozgrzala to cos tam chodzila na tych wolnych obrotach ale tyrkolila...i oroty skakaly w te i nazot wiec stwierdziłem ze zobacze co bedzie jak bede odpinal poszczegolne czujniki: odpialem najpierw na odpalonym silniku czujnik temp cieczy w kol ssacym i obroty byly rowniutkie tylko ze byly 2000 i nie spadaly, wrzucilem nowy czujnik i nic dalej to samo, czyscilem krokowca dalej nic, odpinalem ten drugi czujnik chyba temp powietrza w kol ssacym i bez roznicy dalej. No i ostatnio wlasnie tez na odpalonym silniku juz troszke rozgrzanym odpialem map sensora i silnik zgasl, podpialem spowrotem odpalilem i sciagnalem podcisnienie z map sensora i zaslepilem w ssacym i obroty sie ustawily nic nie tyrkolilo bylo wporzadku...zgasilem motor i spowrotem podpialem podciśnienie i zas to samo. O to moja diagnoza. Znajomy mechanik twierdzi ze moze mi to podpiac pod cos tam i sprawdzic co go boli...nie wiem czy sie da cos takiego ogarnac.
"LUK-90" nie stac mnie na emu narazie bo kosztuje sobie sporo...bo ponad 2200 a na decie ma duzo ludzi postrojone i nie narzekaja jeżdżą i jest ok. Nie stac mnie póki co na emu bo mam inne wydatki tez
"MAFIOS" nie posiadam zwyklego kompa 1,6 niestety i nie mam jak sprawdzic, mam tylko z 1,4 cvh |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
|