| Pasek rozrządu w 1.4 TDCi Duratoq | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Peterka   
 Model: Ford Fiesta Mk7`10
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.4DuratorqTDCi/70KM
 Dołączył: 06 Maj 2015
 Posty: 3
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2015,  15:09   Pasek rozrządu w 1.4 TDCi Duratoq |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, 
 To mój pierwszy post,wiec,mam nadzieje,że nie zostanę postawiony pod pluton egzekucyjny za (oby nie) złą kategorie postu ,ale do rzeczy ;D
 
 Mam prośbę.. chodzi o wymianę rozrządu.
 
 Początkowo w sersie mówili ,ze po 240 tys / 10 latach , teraz mówią,że po 200 tys
 
 Obecnie auto ma ok 140 tys.
 
 Wymieniać, czy nie ?
 
 Czytałem, ze nie którzy przy okazji wymiany rozrządu  wymienia tez p.wodną..
 
 Co o tym sądzicie ?!
 
 Dziękuje z góry.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blind227   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 44
 Dołączył: 21 Sty 2011
 Posty: 330
 Skąd: Wawa/Strubiny
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2015,  17:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wymienia się wszystko co na pasku aby potem znowu paska nie wymieniać jak coś padnie. Jak nic głośno nie chodzi możesz poczekać do 200tyś. |  
				| _________________ Córka Frankensteina
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2015,  19:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Peterka, jak nie masz kasy na wymiane to kontroluj tylko pasek co jakiś czas. Ja bym wymienił   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blind227   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 44
 Dołączył: 21 Sty 2011
 Posty: 330
 Skąd: Wawa/Strubiny
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2015,  21:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | U żony w mk6 przy 160 tyś  tylko rolka okazała się pewniakiem do wymiany pasek i pompa jeszcze by pojeździły ale dla pewności poleciało wszystko i jest spokój. |  
				| _________________ Córka Frankensteina
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peterka   
 Model: Ford Fiesta Mk7`10
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.4DuratorqTDCi/70KM
 Dołączył: 06 Maj 2015
 Posty: 3
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Maj 2015,  11:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | No to chyba czas na wymianę (wszystkiego)   
 Dzięki za pomoc..
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | olo_r   
 Wersja: FX Silver
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Dołączył: 29 Sie 2016
 Posty: 40
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2016,  20:24   Pasek rozrządu w 1.4 TDCi Duratoq |   
 |  
               | 
 |  
               | jak to ten sam silnik i osprzęt napędu osprzetu to w c2 1.4 HDI kazali wymieniac przy 160-180 w mieście i 240 max. Ja zmieniłem przy 180 i nic się do tej pory nie działo.
 
 140 to szkoda kasy - za wcześnie.
 
 Pompę wymień bo drugiego interwału prawdopodobnie pompa nie wytrzyma i stąd sugestia by wymienić przy pierwszej wymianie rozrządu.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.