| 
		[MK3] hydrauliczny ręczny | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Markz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 34  Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Maj 2015,  18:09   [MK3] hydrauliczny ręczny
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Załozylem do mojej fiesty hydrauliczny ręczny na dwie pompy, wpiełem go w orginalny układ. Problem mam następujący ze ten hydrauliczny ręczny jest bardzo słaby a z tyłu wszystko nowe w hamulcach. Juz zwykły ręczny jest mocniejszy od hydraulicznego | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tommirs  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Maj 2015,  17:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jaki to ręczny? jakie pompy? średnica? | 
             
						
				_________________ ...były XR2i i RS1800
 
 
__________________
 
 
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Markz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 34  Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Maj 2015,  19:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a korektory siły hamowania są ominięte? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Markz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 34  Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Maj 2015,  09:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | no ręczny mam wpięty za korektorami | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Puff  		  
		 
         Forumowy Maruda
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.8DI/75KM 
                  Imię: Dawid 
                  Wiek: 38  Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Maj 2015,  13:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie wiem jak to tam popodpinałeś, ale z tego, co widziałem w takich projektach, dokłada się dodatkowy zacisk po przeciwległej stronie tarczy z tyłu, na który działa tylko i wyłącznie ręczny.
 
 
Jeśli jakoś spinasz to razem z oryginalnym układem (nie wiem jak, ale gdyby), to ciśnienie pójdzie Ci zawsze tam, gdzie mniejszy opór - czyli możesz wpychać płyn do pompy zamiast naciskać na okładzinę. | 
             
						
				_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
 
 
Wierny osiołek pochłania jedynie   
 
     | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Markz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 34  Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Maj 2015,  15:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pompy ręcznego działają tylko w jedną strone i kazda fiesta mk3 ma z tyłu bębny więc ciezko o dokładanie dodatkowego zacisku    A ręczny mam wpiety tak ze przewody z pompy idą przez korektory, potem do ręcznego i z ręcznego do cylinderków na tyle. Działanie ręcznego polega na tym ze jeśli go nie zaciągasz to płyn hamulcowy swobodnie płynie do tylnych kół a jeśli go zaciągasz to robisz cisnienie w jednym kierunku czyli na tylne koła. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tommirs  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Maj 2015,  16:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Puff napisał/a: | 	 		  Nie wiem jak to tam popodpinałeś, ale z tego, co widziałem w takich projektach, dokłada się dodatkowy zacisk po przeciwległej stronie tarczy z tyłu, na który działa tylko i wyłącznie ręczny.
 
 | 	  
 
  
 
 
ok, tak się czasem robi, przeważnie w autach tylnonapędowych o sporej masie. Nie ingerujemy wtedy w ogóle w oryginalny układ hamulcowy. Ma to plusy i minusy...nieważne
 
 
W Twoim przypadku w Twojego opisu masz wszystko połączone prawidłowo.
 
Problemem jest podejrzewam jakosć zestawu...niestety za ta cenę to tylko samoróba, choć czasem może być zrobiona dobrze..
 
Inną sprawa i najbardziej istotną jest średnica cylinderków, nie dośc , że masz dwa to jeszcze za dużej srednicy.
 
Do ręcznych stosuje sie średnicę mniejszą, 0,625 cala. | 
             
						
				_________________ ...były XR2i i RS1800
 
 
__________________
 
 
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Puff  		  
		 
         Forumowy Maruda
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.8DI/75KM 
                  Imię: Dawid 
                  Wiek: 38  Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Maj 2015,  16:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | tommirs napisał/a: | 	 		  | ok, tak się czasem robi, przeważnie w autach tylnonapędowych o sporej masie. Nie ingerujemy wtedy w ogóle w oryginalny układ hamulcowy. | 	  
 
Informacyjnie: widziałem jak facet tak robił w mk6 przerobionej na ganianie po rajdach jakichś.    | 
             
						
				_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
 
 
Wierny osiołek pochłania jedynie   
 
     | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Markz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 34  Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Maj 2015,  19:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | tommirs czemu za duza srednica? i jak to wplywa na dzialanie? wydawało mi sie ze czym wieksza tym lepszy efekt | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |