Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Łożysko koła mk3 vs mk3,5
Autor Wiadomość
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Lut 2015, 13:48   Łożysko koła mk3 vs mk3,5

Siema, mam pytanie czy ktoś rozważał, kombinował jak by tu połączyć piastę, łożysko mk3,5 ze zwrotnicą mk3?
MK3 ma słabe dwa łożyska jednorzędowe, a mk3,5 jedno duże mocniejsze łożysko dwurzędowe.

Odpowiadałaby mi taka kombinacja, bo mógłbym zostać przy całym swoim zawieszeniu jednocześnie montując mocniejsze łożysko i przeguby zewnętrzne.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Cyk 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 52
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Lut 2015, 17:49   

jak kupisz łożyska dobrej firmy a nawet oryginalne to pojeździsz długo . Ja kupiłem do swojej fiesty firmy cx za ok 50 zł jak zawiozłem do mechanika do powiedział ze to najgorszy syf ,oddałem je do sklepu zamówiłem oryginalne takie jak montują przy produkcji i o dziwo zapłaciłem tylko 30 zł więcej. Zrobiłem ponad 50 tys km i jest wszystko dobrze . Ale decyzja należy do Ciebie
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Lut 2015, 18:12   

ehe, to nie temat o jakości łożysk.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 2 Lut 2015, 00:08   

Ale jak Ty chcesz to zrobić? Przecież MK3,5 ma inną konstrukcję zwrotnicy. W MK3 łożyska wprasowujesz jedno od zewnątrz, a drugie od wewnątrz zwrotnicy. W MK3,5 masz w innym miejscu chyba te występy w zwrotnicy, bo łoże wprasowujesz od zewnątrz i jest jedno szerokie, bo 2rzędowe.
Wydaje mi się że tak jak w linku wyglądają wnętrza zwrotnic, gdzie montuje się łożyska
http://www.fotosik.pl/pok...5563b0603e.html

Wg mnie samą piastę dałoby radę, ale łożyska już nie, ze względu budowy gniazd łożyska w zwrotnicy.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.