[MK3] Powrót do korzeni czyli "Sztrucel" po Polsku |
Autor |
Wiadomość |
DemptD
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 4 Lip 2014, 17:47
|
|
|
z kontrolą poduszki jest faaajnie moja kiedyś nawaliła w inną stronę czyli poduszka świeciła się bez przerwy :} nie pomogło nawet przelutowanie wszystkich elementów, pomogła wymiana licznika |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 4 Lip 2014, 18:45
|
|
|
acti357 napisał/a: | Po prostu licznik sugeruje Ci zamontowanie jakiejś fajnej kierownicy | Wolę jakiś fajny silnik, niż kierownicę, ta mi nawet pasuje, mała i wygodna
DemptD, a ja licznika już zmieniać nie będę, co najwyżej powalczę z tym jeszcze, aż będzie działało poprawnie
EDIT 01.08.2014
No i Fiesta nie wstawiona niestety na warsztat z braku miejsca, ale będę robił na raty, zawsze prace pójdą do przodu
Póki co to zakupiłem maskę bez szpachli i z wygłuszeniem, fakt faktem trochę zdezelowana, ale się wyklepie i pomaluje
Zrobiłem kontrolkę AirBaga, nie świeciła, teraz świeci to, że cały czas to inna bajka Będzie to zrobione, mam już koncepcję jak to naprawić
Wyczyściłem też silniczek krokowy czy tam biegu jałowego, bo dziad jeden w ciula grał, a przy okazji odświeżyłem mocowanie, jak i sam silniczek, mocowanie poszło oczywiście w czarny mat, silniczek w złoty kolor, bo tylko taki został
Jeszcze przy okazji zamontowałem jedną z najprzydatniejszych rzeczy w samochodzie
Pozdro |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 1 Sie 2014, 23:20
|
|
|
to jest najważniejsza część każdego auta |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Sie 2014, 12:19
|
|
|
maska w najlepszym kolorze |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 2 Sie 2014, 15:39
|
|
|
luk-90 napisał/a: | maska w najlepszym kolorze |
Będzie lepszy, choć fakt faktem, to zastanawiam się czy takiego koloru na samej masce nie zostawić
A tak poza tym ruszyłem z robotą co nieco
Tragedii chyba nie ma, tak czy siak będzie więcej spawania niż myślałem. Zdjęć po nie mam, bo fotkopstrykacz się rozladował
A tak w ogóle to zastanawiam się czy montować czy nie póki nie będzie pakietu xrki. Na razie jeden, ale mam i drugi
Tak wiem, pas zdezelowany, ale będzie to zrobione
Pozdro |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 2 Sie 2014, 19:37
|
|
|
kurde... a ja zdrową budę na złom wywiozłem |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 2 Sie 2014, 20:41
|
|
|
Peedro, jak Ty wywoziłeś budę, to bodajże ja jeszcze Audicą się woziłem A poza tym, to transport od Ciebie łącznie z budą więcej by mnie wykosztował niż zrobienie tej budy
EDIT 03.08.2014
Tak w ogóle, to coś kierunki boczne mi ściemniały
Kontrast kiepski, bo foto robione na błotniku już w podkładzie
Pozdro
EDIT 15.08.2014
Staram się robić postępy, tylko jakoś czasu brakuje, ale coś tam już zrobione
Ogólnie rzecz biorąc to prawa podłużnica w porównaniu do lewej to cud miód i orzeszki, spawać nie muszę więc z tego zadowolony jestem. Natomiast prawy błotnik kwalifikuje się do wymiany co mi nie po drodze, ale da się przeżyć
Zdjęcia już po wyczyszczeniu rdzy i posmarowaniu Brunoxem czy tam Rustfillerem, następnie po podkładzie reaktywnym
A tak poza tym to kupiłem i założyłem wygłuszenia na tylne nadkola, tyko nie wiem po co zakładałem jak zaraz będę musiał je ściągać
Pozdro |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 15 Sie 2014, 22:57
|
|
|
pitu pitu a zeteca ni ma |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 34 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 15 Sie 2014, 23:20
|
|
|
ale nie w aucie |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 18 Sie 2014, 20:31
|
|
|
O mój Boże jestem zbożem, tym "autem" jeździł chyba rolnik, bo jak zdjąłem tylne siedzisko ukazało mi się mnóstwo siana i ziarna Ogólnie naa dzień dzisiejszy jest jakiś postęp. Trochę wybebeszyłem Sztrucla
Fakt faktem woda stała, jest więcej dziurek niż myślałem, ale zrobi się Tak poza tym nie wiedziałem, że jazda samochodem może być tak niekomfortowa mimo, że jeździłem wieloma niekomfortowymi samochodami. Tu jest gorzej niż w pól ciężarówce do wożenia węgla
Pozdro, jak jutro nie potnę Fiesty to będzie kolejny progress |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1871 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 18 Sie 2014, 21:59
|
|
|
Kolego ale walczysz
Powodzenia
Ps Ja bym przednie błotniki wymienił |
_________________
|
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 31 Sie 2014, 17:16
|
|
|
Mariox003 napisał/a: | Pozdro, jak jutro nie potnę Fiesty to będzie kolejny progress |
Jak mówiłem, tak zrobiłem Pociąłem trochę podłogę, fleks zdezelowany, ale jakoś dał radę
Ale, żeby nie było, że ciul jestem to i pospawałem trochę. Jak na moje pierwsze spawanie w życiu bez żadnego kursu to zadowolony jestem z efektu
Reperaturki już kupione, a na błotnik zbieram kasę
Jutro albo w przyszłym tygodniu postaram się zabrać za wymianę reperaturek i ogarnięcie progów, bo też rąbane się sypią, na dodatek zauważyłem, że leje mi się woda do środka z dwóch miejsc, więc i to też ogarnąć trzeba. Mimo wszystko to się zrobi, choć motywacji brakuje zwłaszcza, że moje plany wraz z budżetem się trochę posypały
Pozdro |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 31 Sie 2014, 17:20
|
|
|
Mariox003, dałeś potem podkład na malowane miejsca? Czy zostało w czerwonym? |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 31 Sie 2014, 18:19
|
|
|
Zeszlifowałem, rustfillerem pomazałem i podkładem reaktywnym maznąłem. Później się będę zastanawiał co z tą podłogą dalej zrobić, myślę nad pomalowaniem podłogi barankiem, ale nie wiem czy to odpowiednia opcja, bo w podkładzie reaktywnym nie chcę zostawić. |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 1 Wrz 2014, 02:00
|
|
|
Mariox003, imho reaktywny na gołą blache, a potem trzeba to pokryć akrylem. Czemu? Bo akryl blokuje przepuszczanie wilgoci. Sam reaktywny ją przepuszcza. I jeżeli dobzre pamiętam, to musi być akryl, bo epoksyd na reaktywny potrafi zgazować się. |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 10 Wrz 2014, 19:05
|
|
|
vegetagt napisał/a: | Bo akryl blokuje przepuszczanie wilgoci. Sam reaktywny ją przepuszcza |
To właśnie kiedyś ktoś mi mówił, z tym, że reaktywny jest lepszy od epoksydu, a epoksyd jeszcze bardziej bierze wodę. W każdym bądź razie zapamiętam
Ogólnie rzecz biorąc to ostatnio mam czas na robienie Sztrucla tylko w soboty, a że roboty się nazbierało więcej niż było planowane to nawet nie wiem czy do końca września skończę. W każdym bądź razie wymiana błotnika zostanie przełożona na przyszły rok tak jak i malowanie auta w docelowy kolor, teraz pomaluję chyba jakimś renolakiem czy czymś w te gusta, może to i lepiej, bo przynajmniej jak ruda przez zimę wyjdzie to nie będzie szkoda lakieru, a lakier trochę mnie wyniesie.
Nowości z placu boju są takie, że jedną stronę wyciąłem i przyszykowałem reperaturkę, będę spawał nadkole.
Progi wołają o litość, choć z zewnątrz to tylko tylna część, a co w środku progu to tragedia. Tak czy inaczej będę pruł progi ze względu na zgniliznę progu wewnętrznego i środkowego czy jak im tam. Jak się bawić to się bawić, może i trochę budę obspawam
Pozdro |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 10 Wrz 2014, 19:57
|
|
|
Epoksyd na bank ani nie bierze, ani nie przepuszcza wody :> |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 10 Wrz 2014, 20:20
|
|
|
vegetagt, a ja mam inne doświadczenia. Na warsztacie stoi citroen c15 pomalowany epoksydem i chłonie wodę bardziej niż fiacik 850 pomalowany reaktywnym, a spawane z tej samej blachy były i tak samo przygotowane. Moim zdaniem lepszym podkładem na blachę jest podkład reaktywny czy jak to niektórzy mówią "Minia", lepiej zabezpiecza blachę przed korozją, ale to tylko moje zdanie. |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
Pablosss
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Paweł
Wiek: 30 Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Lubin
|
|
|
|
|
|