| Wyciek płynu wspomagania kierowniczego | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Janusz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.3/58KM
 Dołączył: 05 Cze 2014
 Posty: 7
 Skąd: Nowy Tomyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Lip 2014,  19:23   Wyciek płynu wspomagania kierowniczego |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam serdecznie Wczoraj podczas jazdy usłyszałem dźwięk wyjącej pompy od wspomagania. Po szybkim dotarciu do domu okazało się że w ciągu doby wyciekł mi cały praktycznie płyn od wspomagania. Niezwłocznie zakupiłem nowy w celu zlokalizowania miejsca wycieku. Okazało  się że płyn wycieka z góry maglownicy ( z miejsca gdzie jest czarny plastik uszczelniający maglownice od góry tuż pod krzyżakiem) [ schemat miejsca wycieku zaznaczony na czerwono]
 
   
 https://imageshack.com/i/iqOwr43dj [ podaję link bo widzę że coś nie poszło wstawianie
 
 Pytanie czy winę ponosi ten górny oring i czy jego wymiana pomoże zatamować wyciek płynu, czy może cała maglownica jest do wymiany? Chyba że macie inne diagnozy.
 
 Jutro jak przestanie padać wstawię zdjęcia tej maglownicy i miejsca wycieku.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dual   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Dołączył: 03 Lis 2012
 Posty: 168
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Lip 2014,  20:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wymień ten simmering i powinno być ok (chyba że wałek jest bardzo wytarty i zrobił się rowek wtedy będzie problem. A i przy wymianie koniecznie nowy płyn jak wyjmiesz simmering to płyn zacznie leciec postaw coś, pokręć kierownicą na sucho(zgaszony samochod) niech zleci sobie jak najwięcej! 
 Od razu mówie że mogłeś zatrzeć pompę wspomy ale nie koniecznie może będzie głosna ale pochodzi jeszcze swoje a może będzie wszystko ładnie chodziło, zależy ile km nakręciłeś itd
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Lip 2014,  20:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tylko trzeba zwrócić uwagę na nowe uszczelniacze bo powinny być przeznaczone do wysokich ciśnień. Możesz pogadać z zakładem regenerującym przekładnie, bo oni maja dużo zestawów naprawczych. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DemptD   Moderator
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 36
 Dołączył: 11 Lis 2007
 Posty: 2231
 Skąd: Piekary Śląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Lip 2014,  20:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | no odpowietrzanie wspomy to pare dobrych godzin   |  
				| _________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
 Czerwono-czarna®
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Janusz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.3/58KM
 Dołączył: 05 Cze 2014
 Posty: 7
 Skąd: Nowy Tomyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Lip 2014,  04:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przejechałem na niskim stanie płynu max 1km a jak dolałem to już nie jęczała więc sądzę że pompa uratowana:) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.