Fiesta 1.6 XR2I |
Autor |
Wiadomość |
AWzP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 31 Dołączył: 27 Kwi 2014 Posty: 6 Skąd: Poronin
|
Wysłany: 23 Maj 2014, 11:56 Fiesta 1.6 XR2I
|
|
|
Witam mam lekki problem z moją Xrka. Pojeździłem pół roku i zaczyna brakować mi w niej mocy. Silnik to seria która na hamowni wykręciła 104koni.
Prosze o jakieś rady żeby podnieść moc ale nie zbyt dużym kosztem :D |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 23 Maj 2014, 12:03
|
|
|
do ~1000-1500zł masz swap na 1.8 130km 16v. Do 1500-2000 (albo i więcej, jakby sie pechowy silnik trafił) masz swap na 1.6 Turbo 130km 8v, gdzie czipem możesz dobić do 160-180KM. |
|
|
|
|
AWzP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 31 Dołączył: 27 Kwi 2014 Posty: 6 Skąd: Poronin
|
Wysłany: 23 Maj 2014, 12:17
|
|
|
Właśnie nie chce robić swapa bo startuje w kjs w klasie do 1.6 i chciałem podciągnąć żeby miała tak 120 130 kucyków |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 23 Maj 2014, 12:18
|
|
|
porting, ostry wałek regulowane kółko, kolektor 421, porządny wydech. |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 23 Maj 2014, 12:20
|
|
|
no to tak jak wyżej, ale nie kojarze by ktoś to w praktyce na forum przetestował |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 23 Maj 2014, 12:41
|
|
|
Rzufff miał taki miks ale chyba na seryjnym wałku
a jak chcesz nieduzym kosztem.... to mozesz mu jedynie olej zmienić na lepszy, i załozyc chłodnice oleju. |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
Ostatnio zmieniony przez kuba87 23 Maj 2014, 12:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 23 Maj 2014, 12:42
|
|
|
A było to odhamione? Bo nie kojarze takiego wykresu |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 23 Maj 2014, 12:43
|
|
|
nie było, Rzuff polegał na jedynej w swoim rodzaju i najbardziej miarodajnej dupohamowni |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 23 Maj 2014, 13:03
|
|
|
Nie zrobisz konie nieduzym kosztem bez swapa/turbo. To nie honda niestety. Sprawdzone, probowane, testowane. XR2i nigdy nie bedzie konkurencyjna do saxo czy hondy. Albo idz w mase i odhudzaj co sie da albo zmien fure.
Sam szykuje teraz fieste mk5 do sprintow i z gory ide w klase 2.0 z silnikiem mondeo bo po prostu ford nie ma silnika 1.6 ktory dawalby szanse walki. No chyba ze z najnowszych mk7 ale to kosmiczne pieniadze kosztuje. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
AWzP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 31 Dołączył: 27 Kwi 2014 Posty: 6 Skąd: Poronin
|
Wysłany: 24 Maj 2014, 14:41
|
|
|
Odchudzona jest do maxsa :( Myślałem nad wymianą kolektora wydech. z czegoś większego np escorta rs itp...
I oczywiście pójdzie dolot k&n i stumienica łuskowa.
Mam jeszcze możliwość kupna rozwierconej głowicy i kolektora ssącego:)
Co wy na to ?? |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 24 Maj 2014, 17:03
|
|
|
Kolektor zrobić na wzór Ashley-a, potem puszka rozprężna i 2 przelotowe tłumiki 2-2,25 cala.
Seryjna głowica z EFI ma sporo do zebrania:
np kanały wydechowe:
http://imagizer.imageshac.../zdjcie030e.jpg
Ale jak masz możliwość zakupu gotowca to dlaczego nie |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
AWzP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 31 Dołączył: 27 Kwi 2014 Posty: 6 Skąd: Poronin
|
Wysłany: 26 Maj 2014, 18:09
|
|
|
Dzieki za pomoc:) na pewno coś sie tam uda zrobić |
|
|
|
|
|