MK4 1.25 - jaka skrzynia |
Autor |
Wiadomość |
Roni71
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 52 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 142 Skąd: Warszafka
|
Wysłany: 10 Kwi 2014, 19:09 MK4 1.25 - jaka skrzynia
|
|
|
Witajcie , naszła mnie taka refleksja (bo sprzęgło mi się kończy) czy jest możliwość SWAPU jakiejś skrzyni 6 biegowej do mojej Fiesty? jeśli tak to jaka i co potrzeba do tej wymiany? |
_________________ Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1098 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 10 Kwi 2014, 19:15
|
|
|
6 biegów + 1,25/75KM?
Na 6 biegu ten silnik będzie zwalniać... |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Roni71
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 52 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 142 Skąd: Warszafka
|
Wysłany: 10 Kwi 2014, 19:22
|
|
|
Wiesz , ewidentnie jadąc na 5 tce brakuje 6 tki co by obroty i ekonomikę poprawić. Zadałem pytanie czy ktoś robił taki swap bo w świecie klubowym nie takie rzeczy się robiło ha ha h.... |
_________________ Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 10 Kwi 2014, 19:33
|
|
|
Fordowska skrzynia sześciobiegowa występowała chyba w Focusie ST i Mondeo ST, tylko to nie są tanie rzeczy... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 10 Kwi 2014, 19:44
|
|
|
chyba już troszkę logiczniej by było zrobić swap silnika na mocniejszy, lub jeśli chodzi o ekonomikę w sensie kosztów to założyć LPG
edit w stosunku do twojego drugiego tematu może sprzęgło ci się wcale nie kończy wystarczy poprawnie zdiagnozować |
_________________
|
|
|
|
|
Roni71
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 52 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 142 Skąd: Warszafka
|
Wysłany: 10 Kwi 2014, 19:59
|
|
|
TSRules Tu nawet nie chodzi do końca o ekonomikę bo LPG mam a i w garażu mam potworka który pali pod 20 l/100 km i to mnie nie przeraża ale jak by była taka 6 tka to by nie trzeba było na 5 tce tak wysoko kręcić silnika na trasie, a może i skrzynia było by dłuższa. Ale widzę że gra nie warta świeczki .
Co do drugiego tematu to też mam dziwne wrażenie że to nie strikte sprzęgło ale coś jest nie tak i do tego ten wyciek mnie zastanawia, ale to dopiero stwierdzę jak auto zobaczę i do warsztatu odstawię ,bo dziś to dopiero do kraju wróciłem i nie miałem kiedy się "Perłą" zająć... |
_________________ Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.