| Przesunięty przez: szynszyl 6 Kwi 2014,  14:41
 | [MK3] Połączenie dwóch wtyczek-swap | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Łukasz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: SX
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 29
 Dołączył: 04 Lut 2014
 Posty: 40
 Skąd: Ostrężnica
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2014,  21:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | http://i837.photobucket.c...37/100_2100.jpg Tu masz jak wygląda EDIS, a obok jest 12-pinowa wtyczka do niego. Jeżeli nie masz takiej wtyczki to wiązkę masz od tego kompa.
 Mail poszedł.
 No i pamiętaj sprawdzić ile pinów masz na wtyczce do ECU
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łukasz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: SX
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 29
 Dołączył: 04 Lut 2014
 Posty: 40
 Skąd: Ostrężnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2014,  21:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Miałem to w starej instalacji w tej nie mam, ale te i tak muszę wymienić bo trochę ją okrojono między innymi z sondy. To szukać instalacji z 95 w dół z escorta bez edeisa na instalacji i aby ilość pinów się zgadzała tak? A ja myślałem, że to tylko dodatek do immo jak więcej pinów jest i, ze jak kompa podmienię to na łajcie podłącze.. |  
				| _________________ Planowany swap!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2014,  22:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Generalnie tak, masz znaleźć wiązkę bez edisa z 60 pinami na wtyczce do ECU, ale nie wiem, czy na Twoim miejscu nie prościej byłoby znaleźć wiązkę i ecu z zewnetrznym edisem. Chociaż z drugiej strony chyba nie było 1.6 16V z zewnętrznym edisem, przynajmniej w Fieście. Z tego co się orientuję to wiązka bez edisa, to dość deficytowy towar w przypadku Fiesty. Może z escortem jest inaczej. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łukasz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: SX
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 29
 Dołączył: 04 Lut 2014
 Posty: 40
 Skąd: Ostrężnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Mar 2014,  17:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Panowie, nowa wiązka, wszystko podłączone oprócz wtyczki do kabiny oraz jednej wtyczki 2 pinowej, która wychodzi z wiązki razem z wtyczką 1 pin, a ta wtyczka 1 pin jest wpięta z tyłu bloku silnika. A co do wtyczki do kabiny to tak: Wtyczka Fiesta od kabiny:
 1. brązowy
 2.zielony
 3.brązowy
 4.czarny
 5.czarno-czerwony
 6.czerwony
 7.brązowy
 8.brązowy
 9.---
 10.---
 11.---
 12.brązowy
 Wtyczka z Escorta od silnika:
 1.Czarny
 2.brązowy
 3.zielony
 4.brązowo-biały
 5.czarno-zielony
 6.brązowo-zielony
 7.czerwony
 8.czarno-czerwony
 9.brązowo-biały
 10.czarno-żółty
 11.brązowo-zielony
 12.brązowo-biały
 
 Jak to połączyć?
 |  
				| _________________ Planowany swap!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.