| Przesunięty przez: szynszyl 6 Kwi 2014,  14:41
 | [MK3] Połączenie dwóch wtyczek-swap | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Łukasz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: SX
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 29
 Dołączył: 04 Lut 2014
 Posty: 40
 Skąd: Ostrężnica
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | acti357   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Wiktor
 Wiek: 35
 Dołączył: 16 Lip 2009
 Posty: 259
 Skąd: Lubań
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łukasz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: SX
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 29
 Dołączył: 04 Lut 2014
 Posty: 40
 Skąd: Ostrężnica
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Mar 2014,  23:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Znajdź pdfa Haynes (angielskie sam naprawiam) do fiesty mk3. Tam są wszystkie schematy elektryczne, razem z opisami kolorów i co do czego   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łukasz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: SX
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 29
 Dołączył: 04 Lut 2014
 Posty: 40
 Skąd: Ostrężnica
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łukasz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: SX
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 29
 Dołączył: 04 Lut 2014
 Posty: 40
 Skąd: Ostrężnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Mar 2014,  13:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Co to znaczy z EEC-V? Nie wiem czy nie wszystkie zajęte, fotki nie mam ale wzrokowo tyle pamiętam. Kurde ale i tak mam problem, bo sonda nie podłączona, wiązka idąca do niej odcięte, ten kawałek odcięty to 6 przewodów i jest tam miedzy innymi jeden do grzania sondy- wywnioskowałem to z nr pinu wtyczki raz nie mam wtyczki do skrzyni od przodu. I myślę czy nie jechać na szrot zdjąć całą instalacje z escorta, tylko nie wiem czy muszę też te wiązkę co jest na silniku z wtryskami, tps i inne, czy połączenie na wtyczce dwóch części instalacji pod maską będzie takie samo. Ale sprawa zagmatwana.. I tak nie wiem co do czego we wtyczce idącej do kabiny. Oto kostka Escorta
 
 1 -Fioletowo-Niebieski
 2 -Niebiesko-Czarny
 3 -Biało-Czarny
 4 -Czarno-Czerwony
 5 -Fioletowo-Niebieski
 6 -Czarno-Zielony
 7 -Pomarańczowo-Niebieski
 8 -Fioletowo-Żółty
 9 -Puste
 10-Fioletowo-Czarny
 11-Czarno-Niebieski
 12-Puste
 To sie zgadza takie kolory mam ale ta z fiesty sie nie zgadza
 |  
				| _________________ Planowany swap!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Mar 2014,  15:50 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Łukasz napisał/a: |  	  | Co to znaczy z EEC-V? | 
 
 zerknij, czy wtyczka do kompa ma 60, czy 104 piny.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łukasz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: SX
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 29
 Dołączył: 04 Lut 2014
 Posty: 40
 Skąd: Ostrężnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Mar 2014,  16:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak ma 104 to co wtedy? |  
				| _________________ Planowany swap!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Mar 2014,  16:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | to masz wiązke od auta z kompem eec5 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łukasz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: SX
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 29
 Dołączył: 04 Lut 2014
 Posty: 40
 Skąd: Ostrężnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Mar 2014,  16:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | No dobra to jutro sprawdzę czy mam 104 czy 61 i co jak mam 104 to muszę jechać po wiązkę z innego escorta? |  
				| _________________ Planowany swap!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Mar 2014,  21:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zagadaj do klubowicza Peedro, może będzie miał wiązkę z fiesty pod zeteca co prawda z zewnętrznym edisem ale i tak  będzie znacznie mniej rzeźby niż twoje kombinowanie. albo szukaj wiązki essa  najlepiej z początkowych lat produkcji 92-95zeteca wtedy najczęściej bez immo.
 |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łukasz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: SX
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 29
 Dołączył: 04 Lut 2014
 Posty: 40
 Skąd: Ostrężnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Mar 2014,  22:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Musi być bez immo? |  
				| _________________ Planowany swap!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Mar 2014,  22:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | u siebie mam wiązke z escorta 97rocznik z immo i edisem wewn. Żeby włożyć kompa bez immo (w moim przypadku z forda mondeo), trzeba przełożyć bodajże 9 pinów we wtyczce. 
 Tylko trzeba zidentyifkować wkoncu, co to za wiązka. Bo jak eec5 to ja wymiękam totalnie, jak i pewnie większość tego forum. Z eec4 można jeszcze jakoś walczyć schematami i miernikiem.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łukasz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: SX
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 29
 Dołączył: 04 Lut 2014
 Posty: 40
 Skąd: Ostrężnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Mar 2014,  22:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czyli wiązkę z escorta mk6 do 95r? |  
				| _________________ Planowany swap!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2014,  03:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Co do schematów, chodziło mi o tę konkretną książkę: http://vk.com/doc-5002954...613b3cd81cf1c0b
 od strony 250 zaczynają się schematy elektryczne.
 
 Jeżeli wiesz z czego dokładnie masz wiązkę i ECU, to w Autodacie możesz sprawdzić pinouty.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łukasz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: SX
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 29
 Dołączył: 04 Lut 2014
 Posty: 40
 Skąd: Ostrężnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2014,  20:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | A jak mam ECU z escorta 95r nie wiem jakiego i teraz dobiore instalacja z mk VI to ogarnie się to tak? I skąd ja Autodate wezmę? |  
				| _________________ Planowany swap!
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Łukasz 17 Mar 2014,  20:51, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2014,  20:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Najważniejsze co musisz sprawdzić to ilość pinów na ECU i ilość pinów na wtyczce do ECU. Jeżeli ilość jest taka sama to dobrze. Jeszcze fajnie jakbyś znał oznaczenie ECU. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łukasz   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: SX
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 29
 Dołączył: 04 Lut 2014
 Posty: 40
 Skąd: Ostrężnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2014,  20:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | No to nie problem kod to HAWK
 Escort/Orion 1.6 litre 16 Valve
 94 on
 Ford EECIV
 94AB12A650HB
 XEF4ABHB
 HAWK
 Jednak z 94r komp, jak szukałem kompa bez patsa to nr sprawdzałem.
 |  
				| _________________ Planowany swap!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2014,  21:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podaj maila na pw, to Ci wyślę pinout dla tego ECU. Z tego co rozumiem, to jest to ECU z wewnętrznym EDISem, teraz kwestia tego, czy Twoja wiązka będzie gadać p&p z tym ECU. Musisz sprawdzić, czy masz EDISa na wiązce silnikowej. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |