|
[MK3] turbo rs -family by liman |
Autor |
Wiadomość |
liman
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK
|
Wysłany: 1 Sty 2014, 22:25 [MK3] turbo rs -family by liman
|
|
|
1. NICK: liman
2. IMIĘ: Krzysiek
3. MODEL: fiesta
4. WERSJA: family
5. ROCZNIK: 1994, mk3,5
6. SILNIK: 1400
7. OPIS AUTA: kupione za 1400zł w 2008r, w kiepskim stanie , ledwo zipała na gazie ,dosyc
dosyć bogato wyp.:elektr. szyby,szyberdach, 2xpp,abs-esc,podgrz szyba prz.
wspomaganie,elektr.bagażnik,
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: przywrócenie do 100% oryginalu , blaszka bez korozji , prosciutka jak stół,
czerwona jak ferrari fotele uszaty,
b. mechaniczne:budowa silnika 1,6 turbo ( baza nie byl cvh turbo)mocno zmodyfikowany,
zasilany wyłącznie sekwencją lpg , hybryda t2+gt1549+porting zeliwa
doladowanie 1,2 peak i 1,0 do odcięcia
wydech 2,25" +2xprzelot,
skrzynia xr2i, zawieszenie delphi de carbon + rs -35mm, hample mondeo+
big serwo........
c. audio:kenwood kmdps971r + głosniczki sony
d. inne:
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: alu rs7 diamond cut +195/45/16 , moze nizszy spring ......
b. mechaniczne: garrett gt2056 + wiekszy cooler, stab i rozporka xr2i, utwardzenie
delphiego......
c. audio:
d. inne + wszystko co najlepsze dla mojej fiestki
zaraz po zakupie 2008r
poczatki modów silnika jeszcze 1,4 -2010r
zdjęcie z pod maski z białym aku. jest robione przedwczoraj |
Ostatnio zmieniony przez Parzych 5 Sty 2014, 13:27, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 1 Sty 2014, 23:51
|
|
|
Łooojapierdziu, grubo pod maską - sleeper z wierzchu, bezawaryjności i radości z jazdy, jeszcze tylko zdjęcia wrzuć w formie miniatur i będzie ok |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 1 Sty 2014, 23:55
|
|
|
Ładnie. Wygląd seryjny czy pod xr2i będą jakieś mody? Tylko lpg i to przy turbo? |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
liman
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 00:06
|
|
|
Parzych napisał/a: | Łooojapierdziu, grubo pod maską - sleeper z wierzchu, bezawaryjności i radości z jazdy, jeszcze tylko zdjęcia wrzuć w formie miniatur i będzie ok |
stopniowo bede juz dokladał mini - mam jeszzce tego sporo
w obecnym setupie to lata juz bezawaryjnie 2 lub 3 lata, tylko na lpg, z zewnątrz ma byc ładna mk3,5 , rdzawa juz nie jednego bumowca zaskoczyła
pełny setup silnika to :
doł xr3i + frezowane denka +ceramika denka
głowica rs turbo +porting , powiekszone gniazda, odelzone zawory o 8g in. i 6g ex, zmiana ksztaltu grzybka polerowanie i wyważanie do 0,02g , wrzecionowe sprezyny i super lekkie talezyki zaworowe ( na zdjeciach bedzie widać róznice w wagach), przeróbka na mechanike wedlug mojego projektu ( regulacja małą zgrabna srubką ), walek przesunięty w strone kólka rozrządu o 1,5mm ( wymusza obrot popychacza i naciska bliżej jego osi ). układ rozrzadu dzieki tym mod. jest mega lekki , pozwala silnikowy na blyskawiczna reakcje i nie sciera krzywek.walek xr3i nowy robiony u swiatka na +1,5mm wzniosu i inne czasy ( ale tych nie pamietam juz) + azotowanie, rozwiert dolnego kolektora+porting z gora, przepustnica rqb + porting, nawierty dysz lpg mozliwie najbliżej gniazda zaw.
wtryski hana zielone ( za duże ale bedą na przyszlośc) , red.kme silver + mod,miedz fi6, mod. wielozaworu. zamach -60% + wyważenie, mod. zaworka cisnienia oleju, chlodniczka wodna oleju + mod.
elektronika : eec4 z essa 1,6 16v 90KM, big maf ( nie wychodzi poza 4v przy max doładowaniu), stag300 premium , ac tap 01 ( zaplon od +7 do 30*), wskazniki stri x ,zaplon na 4 cewkofajkach denso
turbo: kolektor erst, żeliwo turbiny porting + flansza t3, wirnik ex t2 z r19 ( nieco wiekszy niż ori frst) wirnik in. gt1549 , dp 3" i reszta 2,25" i dwa krotkie przeloty ,cooler z kia clarus ,moc nieznana |
Ostatnio zmieniony przez liman 2 Sty 2014, 00:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Dual
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 00:26
|
|
|
Dobrze myśle że tylko lpg zestrojone pod turbo czy jak to jest ?
Pytam bo wleciał mi ostatnio taki pomysł do głowy wleciał.
Uturbić zeteca i tylko mapę pod lpg zrobić, pb tylko do odpalania. |
|
|
|
|
liman
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 00:58
|
|
|
Dual napisał/a: | Dobrze myśle że tylko lpg zestrojone pod turbo czy jak to jest ?
Pytam bo wleciał mi ostatnio taki pomysł do głowy wleciał.
Uturbić zeteca i tylko mapę pod lpg zrobić, pb tylko do odpalania. |
tak to jest, tylko wystroic to, to jest zabawa , bardzo dużo zagadnien trzeba wziasc pod uwage przy lpg:
zaczynajac od butli - przy mocnym przyspieszaniu brakuje gazu bo ten sie przelewa trzeba kombinowac z zasysaniem gazu, to samo tyczy sie gwałtownego boostu - tez brakuje gazu ( trzeba kombinować) butla musi być walec w bagazniku przewod lpg tez wewnatrz żeby mu nie bylo zimno, termika w turbo jest inna -szerszy zakres temperatur płynu od którego zalezy temp gazu ( pływajace cisnienie), wystrojenie tak lpg żeby pb nie widzialo bledow składu mieszanki po lambdzie, experymentalne dobory miejsc nawiertow dysz itp...., generalnie masa zabawy , spalanie u mnie 18-20 l lpg przy bucie w podlodze , plus jest taki że nie ma spalania stukowego , nie topi tłokow ani swiec i turbina szybciej wstaje , na stacji trzeba pytac o skłąd gazu tak żeby bylo jak najwiecej propanu ( mają karty do kazdej dostawy) |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 01:06
|
|
|
liman, super, że jest ktoś, komu to działa. Też o tym myślałem, bo jest to tania alternatywa dla całej zabawy z piggybackiem/sa, a i paliwo tańsze.
Fakt większej ilości oktanów lpg jest jakoś wykorzystany? Czy taka różnica nie wpływa na strojenie? A może sama ilość oktanów to nie wszystko? |
|
|
|
|
liman
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 01:14
|
|
|
generalnie gaz spala sie mniej detonacyjnie niż pb , dzieki temu przy małym boost mozna zostawić wiekszy stopien sprezania , lub przy duzym boost podjechac zapłonem i bedzie bezpieczniej dla silnika, niestety jest mniej kaloryczny i trzeba go wiecej podac i szybciej wtrysnąć |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 01:24
|
|
|
Ponawiam prośbę o miniaturki w pierwszym poście, tak jak nakazuje regulamin, bo będę musiał usunąć zdjęcia... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
liman
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 09:30
|
|
|
Parzych napisał/a: | Ponawiam prośbę o miniaturki w pierwszym poście, tak jak nakazuje regulamin, bo będę musiał usunąć zdjęcia... |
prosze przymknac oko na to niedopatrzenie z mojej strony -juz sie to wiecej nie powtorzy, per...lenia z tymi hostingami moge nerwowo nie wytrzymac |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 14:23
|
|
|
liman, TUTAJ masz instrukcję zamieszczania miniaturek... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
liman
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 14:41
|
|
|
to miały być miniaturki na zapodaj.net - a wyszło jak widać, w 2 temacie wyszły prawidłowe na iv.pl |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 2 Sty 2014, 15:38
|
|
|
liman napisał/a: | w 2 temacie wyszły prawidłowe na iv.pl | To w tym temacie też wrzuć z iv.pl... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|