[MK3] Any Grzechota :) |
Autor |
Wiadomość |
Ana

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013 Posty: 23 Skąd: SZA/STA/SY
|
Wysłany: 27 Lip 2013, 22:25 [MK3] Any Grzechota :)
|
|
|
WIęc zacznijmy od schematu (zawsze ze mnie nie pokorna dusza była )
1. NICK: Ana
2. IMIĘ:Anna
3. MODEL:Fiesta
4. WERSJA:calassic
5. ROCZNIK: MK3 1996r
6. SILNIK:1.1 i ( w dok, jakies kat.MR89 (?) )
7. OPIS AUTA:poniżej. Ogólnie moje cudeńko
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne:umyte
b. mechaniczne: w trakcie napraw
c. audio: jakieś rejdio z taśmom (radio na kasety )
d. inne:wszystko co trza po niży
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: załatanie nadkola lewego tylniego, może jakies podpicowanie?
b. mechaniczne:naprawa tego co trza
c. audio:puki co niech se gro
d. inne brak
10. FOTKI AUTA
   
Postanowiłam założyć swój temat. Mam nadzieję ze tu bedziecie mi pomagali, doradzali Abym nie musiała skakać po całym forum.
Na początek historia mojej Fieściny (musze sobie wymyślić imię dla niej jak dla każdego mojego poprzedniego autka ) Jak wiadomo to Mk 3 z 96 r. poj. 1.1
W 2002 r. została sprowadzona do PL z niemiec. Jeździła po wrcławskich okolicach. Nastęnie trafiła w okolice Zawiercia, no i teraz do mnie.
Jej stan całkiem nie zły Wizualnie, jedynie z lewej str nadkole z tyłu ruda z leksza bierze. Z mechanicznej str. łożysko z tyłu po prawej str do wymiany, chyba szczotki też trzeba wymienić. Rozrząd na łańcuszku. Nie jest picowana. Niepozorne autko
Zdjęcia dodam, jak w końcu aparat dorwę
Z problemów.
Czytałam na forum co nieco i zastanawiam się czy regulowac zawory czy nie.
na biegach 1, 2 chodzi jak diesel na 3 przy wyższych obrotach czasami jest ciszej, na 4 biegu chodzi całkiem fajnie. Najlepiej jak sie rozkula od 70 wzwyż. Spalanie tez dla mnie jest wazne, jeszcze nie zdążyłam sprawdzić ile pali.
2 problem, wytłumaczę jak typowa kobieta
Przed odpaleniem silnika, trzeba przekręcić kluczyk, słychac buczenie i jak je słychac to samochód odpali, jak nie słychać to ni ma szans. No i czasami nie słychac i nie odpala(wiem ze chodzi o doprowadzenie paliwa ). Czy to może być wina szczotek? Jezeli będzie trzeba spróbuję przybliżyć objawy
Np dziś odpalała Fiska bez problemu, wczoraj z rana nie odpaliła (wszystkie kontrolki które trzeba swieciły się) nie było słychac tego czegoś , czego nazwy zapomniałam. No i nie odpaliła.
(czuje się jak rasowa blondina ) |
Ostatnio zmieniony przez Freeman 16 Wrz 2013, 18:16, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 27 Lip 2013, 22:42
|
|
|
Ana napisał/a: | Przed odpaleniem silnika, trzeba przekręcić kluczyk, słychac buczenie i jak je słychac to samochód odpali, jak nie słychać to ni ma szans. No i czasami nie słychac i nie odpala |
pompka.
Popraw temat wedle schematu |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
Ana

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013 Posty: 23 Skąd: SZA/STA/SY
|
Wysłany: 27 Lip 2013, 22:46
|
|
|
Czyli, co ta pompka do sprawdzenia?
Temat poprawię jak schemat znajde |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 27 Lip 2013, 22:57
|
|
|
Nasze Auta i u góry czerwonym drukiem Regulamin
Pompka ci w zbiorniku szwankuje, ale może to być również wina przekaźnika. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
Ana

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013 Posty: 23 Skąd: SZA/STA/SY
|
Wysłany: 27 Lip 2013, 23:13
|
|
|
Jakie to mogą być koszta ?
A co z zaworami? doczytałam ze 1.1 tak mają, ze to ich urok, no ale wole się upewnić |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 28 Lip 2013, 08:11
|
|
|
Anka tylko wymienisz/sprawdzisz pompke u mechanika i bedzie smigac
zaworami, pierscieniami, panewkami etc cala inna masa czesci sie nie przejmuj
te silniki poprostu sa mega odporne na zle warunki pracy, jak odpali to pojedzie a odpali jak wymienisz pompke |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
Ana

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013 Posty: 23 Skąd: SZA/STA/SY
|
Wysłany: 28 Lip 2013, 09:01
|
|
|
Wczoraj cały dzień odpalało cudeńko. Przed wczoraj tylko raz cudeńko moje nie odpaliło.
Czyli pompka szaleje |
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 28 Lip 2013, 09:42
|
|
|
śląsk wita zapraszamy na spota bo STA i SY ma blisko |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
 |
Ana

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013 Posty: 23 Skąd: SZA/STA/SY
|
Wysłany: 28 Lip 2013, 20:33
|
|
|
DemptD - no niestety w tej chwili tyko SZA Puki co nie wybieram się ani do SY ani do STA
Freeman- dodam, na pewno dodam, ale np, dziś cały dzień w pracy byłam. Nie ma kiedy dorwać aparatu. Tak więc prosze o wyrozumiałość
Może jest ktoś z Zawiercia- okolic, kto mógł by oględzić to moje cudeńko?
p/s dziś też nie było problemów z odpalaniem :0 |
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 28 Lip 2013, 20:42
|
|
|
Ana, chyba jednak Ci zostanie przyjazd na prawdziwy Śląsk |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
Ana

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013 Posty: 23 Skąd: SZA/STA/SY
|
Wysłany: 28 Lip 2013, 23:13
|
|
|
DemptD - co jakiś czas wracam w moje strony Sy moze uda mi się trafić na jakis spocik |
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 38 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
Wysłany: 29 Lip 2013, 18:12
|
|
|
Ana napisał/a: | (musze sobie wymyślić imię dla niej |
Proponuję: hiszpanka.
Masz VIN:
Kod: | Fiesta 1989-1996, HCS 1.1 CFI, Niebieski Ontario 93
Numer VIN: VS6BXXWPFBTB80419
Główne funkcje
Data produkcji: 19.01.1996
Model pojazdu: Fiesta 1989-1996
Typ nadwozia: 3-Drzw.Sedan
Wersja: C
Silnik: HCS 1.1 CFI
Przekładnia: 5-biegowa ręczna - B5/IB5
Napęd: LHD FWD
Przełożenie przekładni głównej: 4.06
Norma emisji spalin: Emisja 83 Usa Benzyna/Usa Diesel
Klimatyzacja: Bez Układu Klimatyzacji
Obszar: (+)"D"
Lakier: Niebieski Ontario 93
Kolor wnętrza: Wnętrze Raven
Materiał we wnętrzu: Midnight B-C (CB) |
pozdro |
_________________
Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
Ana

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013 Posty: 23 Skąd: SZA/STA/SY
|
Wysłany: 1 Sie 2013, 22:18
|
|
|
No i wiem już, co szwankowało przy odpalaniu.... A teraz prosze o nieśmienie się .... Pakowałam w stacyjkę nie ten kluczyk co trzeba W sumie sama nie wiem od czego on jest, ale jest mniejszy od pozostałych dwóch
Jak łapałam za kluczyk, tak wsadzałam w stacyjkę
No cóż i tak się zdarza |
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1120 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 1 Sie 2013, 23:55
|
|
|
Ana napisał/a: | a dodatkowo jeżdżę tez na pogorię w DG |
Napisz kiedy będziesz na Pogorii, to cyknę całą sesję |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
 |
hanysek
Arbuzowy artysta FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 40 Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 861 Skąd: Kalety
|
Wysłany: 12 Wrz 2013, 02:49
|
|
|
bo Ci ze Świnoujscia przyjada i ci ciulna zdjecie skarpetą żeby było tak do sztuki |
_________________ Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 |
Ostatnio zmieniony przez Parzych 4 Sty 2014, 01:36, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Dual

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Wrz 2013, 23:50
|
|
|
Ooo kolor jak moja i nawet zdrowo się prezentuje
Niech służy jak najdłużej |
|
|
|
 |
Ana

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013 Posty: 23 Skąd: SZA/STA/SY
|
Wysłany: 15 Wrz 2013, 23:53
|
|
|
Jedynie lewa str. tył,nadkole ruda łapie. Ale to w planach do zrobienia, niestety chyba dopiero na wiosnę. Ogólnie ładnie wygląda. Mam nadzieję ze długo posłuży, nawet jako autko dojazdowe. Puki co nie narzekam przeciwnie
Edit
Łożysko wymienione. Juz nie buczy i huczy
Oleju z leksza żre, ale czego się spodziewać po tym roczniku.
Chyba ze da się cos z tym zrobić?
Zastanawiam się co mi stuka w trakcie jazdy. Ja to słyszę. Mam wrażenie że coś z tyłu. MOze tłumik?
Zapasówkę przeprowadzić do bagażnika, czy zostawić pod autem, tak jak jest?
Zawory musze chyba jednak wyregulować, bo dość głośna moja grzechota. |
|
|
|
 |
hanysek
Arbuzowy artysta FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 40 Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 861 Skąd: Kalety
|
Wysłany: 16 Wrz 2013, 09:10
|
|
|
Skarpetą bo skarpetą ale są a dobrze widza czy ty mosz tam grilla miedzy maską a zderzakiem? działej dziołcha działej |
_________________ Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 |
|
|
|
 |
|