Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Klapki w kolektorze
Autor Wiadomość
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 27
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 24 Lut 2013, 21:36   [MK4] Klapki w kolektorze

Witam, czy Fiesta 1.3 ma w kolektorze jakieś klapki które moga stukać?? Przeczytałem o czymś co zwie się "twinport" ale nie znajduję potwierdzenia czymże są te magiczne klapki i czy w ogole są w HCS? Czytalem, że można odpiąć jakiś wężyk podciśnienia sterujący klapkami w celu sprawdzenia czy nie stukaja. Gdzie ten wężyk ? Zmagam się z metalicznym stukotem, jedni twierdzą że popychacze, inni że rozrząd, inni że tłok. Sam już nie wiem.
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 27
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 24 Lut 2013, 22:21   

Jakie klapki i w którym kolektorze ?
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
kuba87 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Jakub
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 2999
Skąd: Roskilde
Wysłany: 24 Lut 2013, 22:23   

w silnikach HCS, ENDURA 1.3 nie ma czegoś takiego jak kolektor ssący o zmiennym przepływie. daj silnik do osłuchania dobremu mechaniorowi a nie partaczom
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 38
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1448
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 25 Lut 2013, 18:24   

Co najwyżej to stukają ci niewyregulowane zawory. Ten silnik konstrukcyjnie jest prosty. Wzięty go z mk3 i trochę przy osprzęcie pogrzebali. Faktycznie zmień partacza..
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
 
 
 
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 27
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 25 Lut 2013, 19:10   

zmieniłem, juz na trzeciego i każdy powtarza błędny poprzedniego, a to rozrzad, a to tłok, a to zawory, a to popychacze. Jakbym tak pozwolił kazdemu po kolei wymienić to co uważał za usterkę to wywaliłbym już ze 2,5 na darmo , zakładając, że chociaż jeden z nich "trafił" w usterke. Bo odnoszę wrazenie, że mechanicy nie umieją naprawiać, tylko wymieniać. Ja to sobie wyobrażałem, że mechanik eznie silnik na warsztat i sprawdzi, czy to to, czy to to, a gdy znajdzie usterkę to powie "tyle i tyle się nalezy, wymieniamy to i to i dowidzenia", a tu jest 3 minuty ruszania przepustnica i "rozrząd. 100 slizg, 150 łańcuch, 400 napinacz, 250 zł robota"," popychacze , wyjecie silnika 500zł , cześci 400zł ". taaa... a jeśli to nie to , to czy ktoś mi wtedy zwróci pieniądze?
no ale wracając go tych klapek, myślałem ze to to, a raczej łudziłem się. bo dzwięk chyba na to nie wskazuje...
http://www.youtube.com/watch?v=S6dAAAesilM
 
 
kuba87 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Jakub
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 2999
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Lut 2013, 19:24   

DewREW, zdejmij pokrywe zaworow, zobacz czy dzwigienki nie maja nadmiernego luzu, potem pokrywe rozrzadu i sprawdz stan łańcucha
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 38
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1448
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 26 Lut 2013, 19:09   

Regulowałeś zawory?
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
 
 
 
kuba87 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Jakub
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 2999
Skąd: Roskilde
Wysłany: 26 Lut 2013, 19:11   

Marcinowaty, mi to wygląda na puki okołorozrządowe może jak glowice robili szklanka krzywo stanela albo co
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 26 Lut 2013, 21:56   

ustawić zawory...lub 2 opcja droższa ale tańsza niż mechanicy zmienić silnik swoją drogą teraz niema mechaników...są sami wymieniacze...
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
Toledo mk1 1.9 TDI +
Peugeot 106 szatan 1.1 lpg
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 0 8 Lut 2014, 21:05
peugeot40619tdi
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK3] Demontaż klapki wlewu paliwa
Mody9216 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 1 21 Kwi 2011, 21:15
mihor
Brak nowych postów [MK3] wymiana klapki od maski pod kierownicą
Lucek Mechanika 2 15 Kwi 2009, 20:05
Lucek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.