Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 17:53 |
[MK4] brak przyspieszenia kąta wytrysku |
Autor |
Wiadomość |
Binke
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 40 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 6 Lut 2012, 09:10 [MK4] brak przyspieszenia kąta wytrysku
|
|
|
Witam wszystkich. Mam następujący problem. Bez względu czy silnik jest ciepły czy zimny dźwignia wyprzedzenia kąta wytrysku jest w tym samym położeniu (lewym, brak wyprzedzenia). pompa to na 95% Bosch, z tego co udało mi się zauważyć, brak u mnie termostatu woskowego (linka od dźwigni biegnie pod akumulator). Teraz pytanie, czy w moim aucie zastosowano silnik krokowy do sterowania kątem wytrysku? Gdzie się ten silnik będzie sie znajdować? Wg nr VIN raczej powinien być termostat. Silnik to 1.8d Endura DE rocznik 98.
Pozdrawiam |
_________________ ---> www.AQQ.eu <--- |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 6 Lut 2012, 09:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Lut 2012, 11:44
|
|
|
Dzwignia na pompie przyspiesza kat wtrysku tylko na zimnym silniku...
Endura ma urzadzenie elektryczne ktore odpowiada za naciag w/w dzwigni, idac po lince dojdziesz do celu.
Brak sily moze byc (ale to nie jest regula) spowodowany zacietym zaworem EGR. |
_________________
|
|
|
|
|
Binke
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 40 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 6 Lut 2012, 12:24
|
|
|
Z mocą jest ok, problem mam z rozruchem z bardzo zimnym silnikiem (jak były mrozy -25). Na obecna chwilę wymieniłem świece żarowe, i chce zrobić zająć się tym wyprzedzeniem wtrysku.
Dzięki za podpowiedź. |
_________________ ---> www.AQQ.eu <--- |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Lut 2012, 12:45
|
|
|
Na upartego to mozna osadzic tam ten termostat woskowy i bedzie dzialac, ale to juz kwestia sprawdzenia czy aby jest jeszcze w endurze otwor na woskowego... |
_________________
|
|
|
|
|
drajcyss
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 31 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 9 Skąd: Zarzecze
|
Wysłany: 26 Sty 2013, 14:44
|
|
|
Fordon napisał/a: | Na upartego to mozna osadzic tam ten termostat woskowy i bedzie dzialac, ale to juz kwestia sprawdzenia czy aby jest jeszcze w endurze otwor na woskowego... |
Mam ENDURE DE i właśnie mam termostat woskowy. Więc nie do końca prawda z tym silnikiem krokowym. |
_________________ POWER OF DIESEL! |
|
|
|
|
skola
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 37 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 111 Skąd: Siemianowice
|
Wysłany: 5 Lut 2013, 20:00
|
|
|
Termostat woskowy kosztuje ponad 400 zł lepiej dac linke z roweru i poprowadzić ją do wnętrza kabiny |
_________________
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.