| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
			| [MK3] Ile jest warta używana instalacja |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Grax   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Courier
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Mariusz
 Wiek: 42
 Dołączył: 26 Sie 2011
 Posty: 359
 Skąd: Gloskow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Sty 2013,  10:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | czyli uzywanej instalacji gazowej nie kupuje się tym bardziej nie zalegalizują jej w samochodzie podczas przegladu dobrze mysle ?? Tylko nowe instalacje ?? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | AccessX   
 Model: Ford Fiesta Mk2`84
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.3/66KM
 Imię: Radek
 Dołączył: 18 Mar 2010
 Posty: 669
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Sty 2013,  16:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Grax no skoro nie można montować używanych części z  instalacji do innego auta, a taką chce sprzedać "założyciel" tematu to nie można  . 
 Z drugiej strony, jakbym u siebie zakładał Gaz to również wolałbym kupić nowe części, zapłacić dużo ale mieć pewność że na którymś zakręcie nie zmienię się w Apollo 13. Oczywiście  nowe instalacje itp, też na 100% bezpieczne nie są(jak wszystko), ale jakoś ryzyko jest mniejsze niż z używaną
  . |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | zdaszek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Stasiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 214
 Skąd: Łódź/Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Sty 2013,  23:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | W tej chwili pozmieniały się przepisy na SKP. Wiem, bo pracowałem tam jakiś czas temu i byłem na bieżąco   W tej chwili jeśli macie w aucie lewy gaz, diagnosta nie może nie podbić wam dowodu jeśli tylko auto jest sprawne.
 Ma obowiązek was pouczyć, że jeśli w przypadku rutynowej kontroli, policjant zczai się, że macie instalację gazową a w dowodzie jej nie ma, to zatrzymuje dowód i kieruje na badanie techniczne w SKP z kwitkiem w który to jest napisane co diagnosta ma sprawdzić.
 
 Jak pojedziecie na SKP po takiej przygodzie z instalacją w aucie i kwitów dalej nie będziecie mieli, to oczywiście nie dostaniecie papieru, że jest cacy.
 Prościej wtedy wyjąć butlę i parownik, wyjąć bezpiecznik od sterownika gazowego (jeśli to sekwencja) i udać się na badanie.
 Za miedzianą rurkę pod autem i listwę wtryskową w kolektorze ssącym badania wam nie może nie podbić
   
 W praktyce wygląda to tak, że butla pod bagażnik, wentylek od tankowania pod klapę i wszystko w temacie.
 Jak nie ma klapki, to nadal można założyć wentylek stosowany pod klapkę pod zderzakiem na przykład. Plastikowa zaślepka fi 25 którą można psikąć sprejem pod kolor zderzaka rzuca się mniej w oczy niż duży wentylek jakie zwykle się w zderzakach montuje.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |