FAQ - Turbo |
Autor |
Wiadomość |
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 19:08
|
|
|
kuba87 napisał/a: | a ja mam pytanie odnosnie 1.1 HCS
mam mozliwosc i sprzet
gdzie wpiac przewody olejowe do turbo w silniku 1.1? |
To jakaś prowokacja. W 1,1 turbina nie pójdzie, bo się silnik rozleci. (w 1,3 zresztą też) Wcale nie chodzi tu o pojemność, a o konstrukcję tego złomu. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 29 Maj 2009, 22:24
|
|
|
konstrukcja konstrukcja ale chodzi mi o to zeby sie pobawic i zobaczyc czy warto
zalezy w jakim stanie jest silnik |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 1 Cze 2009, 23:09
|
|
|
no i słusznie, przynajmniej będizemy mieli odpowiedz na to czy hcs da się uturbić. działaj i chwal się zdobytą wiedzą |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 1 Cze 2009, 23:53
|
|
|
kuba87, - odpowiedź brzmi - nie warto . Osiągniesz moc porównywalną z seryjną ikserką przy pomocy 5-6 krotnie większych nakładów , a do tego skracając żywotność silnika o około 75 %
stafcio, - da się uturbić . Tylko po co ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 2 Cze 2009, 13:36
|
|
|
Żółwik Tuptuś, tak samo jest z mk1. Da się wsadzić turbo. Ty dla sportu i frajdy, on dla przyjemności i frajdy |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
Grand
Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 119 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 5 Cze 2009, 22:35
|
|
|
zetec turbo ma prawo pojechać, a 1.1 T pojedzie gożej niż zetec wollossający więc POCO ? |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 5 Cze 2009, 22:56
|
|
|
Grand napisał/a: | więc POCO ? | jak kolega chce mi może niech robi ja jestem za |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 6 Cze 2009, 22:20
|
|
|
Grand napisał/a: | więc POCO ? |
chłopak chce uturbić hcs więc niech to robi. po co komentarze w stylu "po co?"
glab |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 11 Lis 2012, 13:04
|
|
|
PumaRST napisał/a: | Elektronika:
- seryjna z FRST pozwoli nam ładować 0,6 bara przy użyciu wydajniejszych wtrysków, |
PumaRST napisał/a: | AD1) do odpalnia wystarczy oryginał z FRST a na co pozwoli to sie okarze. inna jest charakterystyka pracy 8v i 16v. raczej trzeba bedzie mapować |
Czy może ktoś testował w praktyce takie rozwiązanie? |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Lis 2012, 19:08
|
|
|
vegetagt, - np Puma
Chcesz się bawić w Turbo w mk2?
Przejrzyj mój temat znajdziesz parę rozwiązań jak to upchnąć i ogólnie OCB. |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 11 Lis 2012, 23:33
|
|
|
Żółwik Tuptuś, właśnie przejrzałem pobieżnie w poszukiwaniu jednej informacji: miałeś 8v. Ja się martwie, jak elektronika z 8v zareaguje na moje 16v. Czy np nie zareaguje wcale i trzeba bawić się w jakieś ecumastery bądź komputery standalone. A z tego co sobie wymysliłem, to im rozwiązanie bardziej seryjne, tym tańsze ;-)
Co do miejsca to fakt, będe musiał porządnie przestudiować i temat wanny i kilku angielskich fiest, jeżeli będe wkładał turbo do siebie. |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 12 Lis 2012, 09:37
|
|
|
a co tu studiowac, każde turbo jest inne a bezzewnetrznego ecu, to bez sensu to składać. |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 12 Lis 2012, 21:59
|
|
|
Daras84 napisał/a: | a co tu studiowac, każde turbo jest inne a bezzewnetrznego ecu, to bez sensu to składać. |
święta racja, a zapłon z 8v do 16v to nie najlepszy pomysł. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
|