| Przesunięty przez: trzeci 2 Paź 2012,  22:32
 | [MK3] RS1800 wymiana amorków na jakie ? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Markz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 34
 Dołączył: 16 Mar 2012
 Posty: 251
 Skąd: Zdzieszowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Paź 2012,  19:43   [MK3] RS1800 wymiana amorków na jakie ? |   
 |  
               | 
 |  
               | Zblirza sie powoli końcówka żywotu moich amorków i myśle na co je zmienić. Moja fiestka  lata w kjs po różnych nawierzchniach i dobry zawias to podstawa. Moze ktoś coś doradzi żeby się sprawowało, troche dziur wytrzymało i niezjadło mi portfela   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Paź 2012,  22:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kup sobie Delphi De Carbon Performance dedykowane do RS`ki, koszt ok. 160/szt Na forum znane i lubiane (w moim temacie jest też fotka)
 |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Markz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 34
 Dołączył: 16 Mar 2012
 Posty: 251
 Skąd: Zdzieszowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Paź 2012,  23:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak się sprawują podczas kjs po szutrach, dziurach itp ? Przeżyją dłuższy czas bo cena dość fajna? 
 sory za link z innego forum ale temat ukazuje jakie katorgi moja fiesta przezywa
  ostatni rajdzik jaki bylem: http://tuning.opole.pl/ph...hp?f=20&t=15051 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Paź 2012,  23:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | mam je krótko z niebieskimi eibachami, ale jedno co już mi się podoba to że się utwardzają przy większych prędkościach na nierównej drodze. nie ma jakiegoś efektu pływania itp. no i w zakręcie fajnie trzymają, duużo lepiej niż poprzednie gazówki które miałem
 
 a jak się sprawują w sporcie to niech sie inni wypowiedzą - Piter, luk
 |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Markz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 34
 Dołączył: 16 Mar 2012
 Posty: 251
 Skąd: Zdzieszowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Paź 2012,  20:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | bylem dzisiaj na klepakach i sie okazalo ze z przodu niema tragedi, ale z tyłu jeden amorek powiedział papa, na tył tez z tej firmy dobre? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Paź 2012,  22:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tył jest też dostępny z tej serii Performance więc na pewno będą wytrzymałe. A jak działają to nie wiem bo mam tylko przody   |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Paź 2012,  22:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na tył miękkie, bo przy twardych dupa ci będzie skakała. |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Paź 2012,  22:19 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Tommur napisał/a: |  	  | Na tył miękkie, bo przy twardych dupa ci będzie skakała. | 
 Dokładnie tak miałem w poprzedniej fieście na amorach Koni Sport i sprężynach Weiteca. Tył dosłownie latał w powietrzu na dziurach, setup dobry ale chyba tylko na tor
   Teraz mam zwykłe amorki + sprężyny Eibach RS niebieskie i jest git
   |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | FiFa   Klubowicz
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Futura
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kamil
 Wiek: 36
 Dołączył: 22 Lut 2007
 Posty: 1118
 Skąd: Panki/Cze-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2012,  09:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | sorry ale podepne sie pod temat, bo widze ze poszedł temat amorkow ostatnimi czasy bardzo lubianych na naszym forum   Nie wiecie moze jak sie sprawuja te amorki z nizszymi sprezynami, jaki zakres pracy maja te amory? Bo ja poszukuje dobrych amorow, do nizszego zawieszenia
     |  
				| _________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
 Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.