[MK4] Pasek napędzający pompę wody i wspomaganie |
Autor |
Wiadomość |
mattstop
Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Wiek: 42 Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 17 Skąd: pw
|
Wysłany: 16 Sie 2012, 14:45
|
|
|
a czy ktoś wymieniał ten pasek w mk6 1.25,czy wygląda to tak samo jak w mk5 1.25 i jak wygląda sprawa z tym automatycznym napinaczem jak długo może śmigać? |
|
|
|
 |
mattstop
Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Wiek: 42 Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 17 Skąd: pw
|
Wysłany: 16 Sie 2012, 14:58
|
|
|
a tak na wstępie to chciałem sie ze wszystkimi przywitac,korzystam z porad waszego forum od jakiegos czasu i postanowiłem do was dołączyć i nie tylko korzystać ale i może i uda mi się coś dać od siebie posiadam mk5 i mk6 i lubię robić wszystko sam o ile dom rade pozdrawiam |
|
|
|
 |
mattstop
Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Wiek: 42 Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 17 Skąd: pw
|
Wysłany: 16 Sie 2012, 19:48
|
|
|
doczytałem ze w mk6 nie ma napinacza czyli inaczej jak w mk5, a moze ktoś ma sposób na założenie paska bo w mk5 to była łatwizna |
|
|
|
 |
szumi81
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33 Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 70 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16 Sie 2012, 19:51
|
|
|
A nie możesz odkręcić napinacz, założyć pasek i potem wkręcić napinacz i napiąć pasek? |
_________________

 |
|
|
|
 |
mattstop
Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Wiek: 42 Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 17 Skąd: pw
|
Wysłany: 16 Sie 2012, 20:01
|
|
|
skoro nie ma napinacza to nic sie nie do odkrecić ponoć przecina sie stary pasek i jakimś przyrządem zakłada nowy |
|
|
|
 |
szumi81
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33 Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 70 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
szumi81
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33 Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 70 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16 Sie 2012, 20:10
|
|
|
to jest wielorowkowy pasek samonapinający, nie potrzebny jest napinacz. Jeśli więc napinacza nie ma to zdemontuj alternator, załóż nowy pasek i skręc alternator. |
_________________

 |
|
|
|
 |
mattstop
Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Wiek: 42 Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 17 Skąd: pw
|
Wysłany: 16 Sie 2012, 20:27
|
|
|
dzieki instrukcja na pewno sie przyda,a moze faktycznie łatwiej bedzie zdemontowac alternator jak zrobie dam znac ale narazie kiepsko z czasem to nie wiem kiedy sie za to zabiore |
|
|
|
 |
mattstop
Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Wiek: 42 Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 17 Skąd: pw
|
Wysłany: 7 Wrz 2012, 18:39
|
|
|
wymieniłem pasek demontując alternator gdybym wiedział ze to będzie takie proste zabrał bym się za to wcześniej zajęło to niecałe 30 minut brak napinacza sprawia że koszt ogranicza się tylko do paska (jakieś 60 do 120zł) ja kupiłem Gatesa za 80zł 6PK1042SF dla zainteresowanych wersja bez klimy dla mnie temat zamknięty |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.