| Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015,  21:30
 | [MK3] Fiesta Nieruchomość... ST 170 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sie 2012,  22:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | Fordon, a jaki rozmiar felgi będzie do tak dużych hamulców? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sie 2012,  23:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | Pewnie minimum 15"... |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Igraszki   
 Model: Ford Fiesta Mk6`08
 Wersja: ST
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Radziu
 Wiek: 35
 Dołączył: 12 Gru 2008
 Posty: 186
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sie 2012,  23:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | dla większosci minimum 16'', ale on i tak to wcisnie w 15;D |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sie 2012,  23:47 | 
 |  
               | 
 |  
               | ty Fordon, nie to żebym się czepiał ale, 
 1) czy przez przypadek ST170 nie ma w serii komprechy 10,5:1 ?? tak mi się coś kojarzy
 2) ta komprecha to tak troche bida jak na mocne n/a. Ja daje u siebie 11,7:1 i jeszcze się się zastanawiamy czy nie dowalić głowicą na 12,1-12,4:1 co by jeszcze na seryjnym paliwku latać. gdzie w serii mam 10,0:1.
 
 A już tak ogólnie to coraz lepiej się zapowiada twój projekt, podoba mi się i życzę postępów dalszych.
 
 BTW; pogłaskaj Psinę ode mnie
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Igraszki   
 Model: Ford Fiesta Mk6`08
 Wersja: ST
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Radziu
 Wiek: 35
 Dołączył: 12 Gru 2008
 Posty: 186
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sie 2012,  23:52 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | PumaRST napisał/a: |  	  | ty Fordon, nie to żebym się czepiał ale, 
 1) czy przez przypadek ST170 nie ma w serii komprechy 10,5:1 ?? tak mi się coś kojarzy
 2) ta komprecha to tak troche bida jak na mocne n/a. Ja daje u siebie 11,7:1 i jeszcze się się zastanawiamy czy nie dowalić głowicą na 12,1-12,4:1 co by jeszcze na seryjnym paliwku latać. gdzie w serii mam 10,0:1.
 
 A już tak ogólnie to coraz lepiej się zapowiada twój projekt, podoba mi się i życzę postępów dalszych.
 
 BTW; pogłaskaj Psinę ode mnie
   | 
 jako ze przeczytalem o tym silniku juz chyba wszystko, to sie wtrace, ze seryjnie ma 10,2:1
   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sie 2012,  23:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | 10,1:1 ma seria, ford na 11:1 stuka jak diesel... Cossi skompi info o silnikach zetec i nic nie chce powiedziec... :(
 Maja setupy pod turbo, pod N/a jest tylko info o 10,5:1 + zestaw walkow + sprezyn + talezykow do krecenia na 9k rpm... z czego 8700 moc szczytowa a 9000 dokrecasz od bo ich sprzeta na to pozwala :(
 Tloki z sa z wloch na zamowienie ( w zestawie piescienie), cossi miga sie od sprezyn i talezykow bo napisalem ze do polski chce takowy zestaw... a jak nie to do UK i z UK kolega mi przywiezie... to milcza jak ehhh...
 Ze sprezynami nawalczylem sie tez 3 miesiace (Eibach)...
 Wnerwia mnie to...
 
 PumaRST,  bułka pogłaskany
     |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sie 2012,  00:01 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Igraszki napisał/a: |  	  | jako ze przeczytalem o tym silniku juz chyba wszystko, to sie wtrace, ze seryjnie ma 10,2:1   | 
 
 no to się pierdzielnąłem o 0,3:1 bo pamiętałem ze ma więcej niż BT który ma 10,0:1, co nie zmienia faktu ze zmiana tłoków trochę nie trafiona moim zdaniem. chociaż na 11,0:1 to już byłby progres
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sie 2012,  00:05 | 
 |  
               | 
 |  
               | Fordon, na SA stuka przy 11,0:1 proszę nie przesadzaj. to jeszcze nie jest HC. tak na prawdę to te 10,5:1 przy kutym dole to by można było dmuchnąc z 0,5 bara z jakiegoś GT2871RS i też by żyło. |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sie 2012,  00:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ha malo tego dla duratec 2.0, 2.3 i 2.5 podaja od 10,5 do 12:1... ciekawe czemu nie podaja nic dla STV zetec czy zetec... EDIT:
 To SA musi najpierw obslugiwac seryjny uklad z EDIS wewnetrznym... Jadzwin nad tym dziala, bo iskra idzie co 3 obroty walem...
 O ile kalibracja czujnikow IAT, ECT jest juz OK, TPS, synchronizacja walka z walek OK to cewka cofa mi czasy ladowanie o 2ms... i jest jazda po mimo rozpiski dla tego typu rozwiazania...
 Na teraz i tak i tak stoje... sondy SLU 4,2 posiadam lecz nic z softu ktory by dzialal bez zarzutu...
 Stad tez u mnie testowe EMU, jako jedno z pierszych a za razem jedyne na teraz w kuj-pom...
 |  
				| _________________ 
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez Fordon 5 Sie 2012,  00:13, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sie 2012,  00:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | głowę już obrabialiście?? jak nie to odezwij się przed obróbką  to ci coś podpowiem   
 walcz dzielnie ale z moim z daniem to przy takich modach powinno być 240-250KM a nie 200 bo te 30 brakujące da sie tam dorobić z połową kosztów.
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sie 2012,  00:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jeszcze nie, bo auto nie dojechalo na punkt docelowy (laweta)... |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sie 2012,  00:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | A że tak z pewną dozą nieśmiałości zapytam, Igraszkowa w końcu hula czy niekoniecznie   |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sie 2012,  11:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | Igraszkowa bangla, sklada sie caly makaron kabli do wnetrza... EDIT:
 
 Tłoki:
 
   
 Chłopaki pracują nad nimi bo to jest pod "serie" a ja biore z zakladki Custom.
 Brak odpowiedzi odnosnie walkow rozrzadu i sprezyn pod to... Chyba kogos opierdziele w cossim... Bo zestawy dla SVT (na EU ST170) sa niby ale nie o takich wzniosach jakie podalem i czasach otwarcia, oraz nie maja plytek do regulacji, lecz sprezyny niby sa...
 Czy kazdy chamburger to taki debil, czy takich graja... ?? :/
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |