[MK3] 1.8 ZETEC - szarpanie na zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 20:52
|
|
|
Noo, czuje, ze u mnie bedzie to samo, tez mam goracy silnik ale do wczoraj nie laczylem tego ze zbyt uboga mieszanka. Szukam narzedzia do wymiany pompy na slonko ;d |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 21:27
|
|
|
Panie stabilne ręce i gumówką nacinasz słoneczko. Układ chłodzenia był napęczniały i w wężu między termostatem i chłodnicą było powietrze i tym samym wysokie ciśnienie, teraz wszystko ok jest |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 21:48
|
|
|
Niestety za dużo kawy i stresu, ze swoimi stabilnymi rękami nie jestem w stanie zrobić normalnie zdjęcia może uda mi się przerobić wyrzynarkę :p |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 21:49
|
|
|
nożyce do blachy i ładnie ponacina |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 22:42
|
|
|
luk-90 napisał/a: | nie chciałem, ale czlowieka łapał już czarny scenariusz |
przeważnie łapie. Przynajmniej można się mile zaskoczyć, jeżeli jednak padło coś łatwiejszego i tańszego do wymiany |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 23:29
|
|
|
Dzieki temu, cały układ wtryskowo-zapłonowy sprawdzony i przebadany. Co do słoneczka, to ja wilgotną szmatę upchałem na bak przez dziurę pompy paliwowej i delikatnie gumówką nacinałem, zresztą widać trochę na zdjęciu akusa w moim temacie jak to wygląda, jak trzeba wyjąć pompę odginam blachę i wyciągam, potem składam jak słonecznik blachy z powrotem i zakładam ori gumową osłonę |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 23:44
|
|
|
No ja uszczelki nie mam bo escortowa jeszcze mniejsza niż z Fiesty a nie chciało mi się ciąć. Tak czy siak będę musiał to zabezpieczyć żeby komuś się krzywda po cięciu nie stała. |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
 |
mefis_radom
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 19 Cze 2012, 11:07
|
|
|
Miałem identyczne objawy, przepatrzyłem wszystko, sporo powymieniałem nie zdążyłem sprawdzić pompki paliwa właśnie bo mi na rozrządzie przeskoczył motor. Teraz już wiem, że z nowym silnikiem nowa pompka musi wskoczyć. |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.