
|
[MK3] gaznik tldm 23-21 fiesta 1.4 - problem z przepustnica |
Autor |
Wiadomość |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 12 Mar 2012, 14:05
|
|
|
oprocz tego auto mialo za wysoki poziom paliwa w gazniku. w czasie jazdy po nacisnieciu pedalu gazu do konca przerywalo szarpalo. wpadlem na ten pomysl odcinajac doply paliwa pstryczkiem od gazu pare razy odcinalem co chwile jadac na benzynie. po ustawieniu na pozycje "0" (gaz i benzyna odciete) auto zaczelo isc normalnie tak jak powinno chodzic..., chodzilo tak roweniez jak konczyla sie benzyna w baku, problem rozwiazany |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 12 Mar 2012, 14:20
|
|
|
No to gites jak się udało rozwikłać problem,,, pływaczki podtopione? czy po prostu źle ustawione? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 12 Mar 2012, 15:47
|
|
|
nie mialem na razie czasu patrzec, ona na benzynie nigdy mi dobrze nie chodzila mechanik rece wsadzal, bo gaznik byl rozbierany i tak kupilem. narazie tylko zrobilem przeszczep organu na gotowy przygotowany wczesniej z essiego '87 wkrecilem dysze 1 gardzieli o 10 mniejsza i drugiej o 20 wieksza i powietrza tez o 20 wieksza co by osiagi miala ok i malo palila na niskich obrotach, a jak przycisne buta zeby milo jechalo na drugiej przepustnicy otwartej, gaznik byl od 75 konnej wersji gaznik skladalem 2x bo w oryginale osiagi mial gorsze. jak narazie moja stara dalej kreci kolami... niedlugo 300 na blacie, pompke przyspieszenia na razie odlaczylem zobacze czy spali wiecej jak 7, jak beda problemy z odpalaniem zimnego to wsadze zawleczke i podlacze jak byla, dzieki za pomysla z ta pompka moze zejde do malego spalania, podobno te dwugardzielowe potrafia w miare oszczednie jezdzic na benzynie |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 12 Mar 2012, 21:28
|
|
|
Pawełos666 napisał/a: | podobno te dwugardzielowe potrafia w miare oszczednie jezdzic na benzynie | Tak, jak jeździsz delikatnie że druga się nie otwiera |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 12 Mar 2012, 21:55
|
|
|
da sie wyczuc kiedy zalacza sie TURBO - gardziel 2 , jedyna rzecz ktora podoba mi sie w mk3 z gaznikiem |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 12 Mar 2012, 22:32
|
|
|
W HCSie 1,1 z mk3 w budzie mk1 na trasie schodziłem do 4 litrów, w mieście niewiele więcej |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|