Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:30 |
[MK3] Fiesta Nieruchomość... ST 170 |
Autor |
Wiadomość |
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 21 Sty 2012, 23:52
|
|
|
No ładnie, oby dalej też szło tak szybko |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22 Sty 2012, 01:20
|
|
|
Tak jak wyżej, rękawice zabrane nie bez powodu. W końcu nie po to pojechałem, aby gilgotać st'ka po misce olejowej. Poza tym zostało rozwiązanych kilka kwestii nie tylko w moim silniku, ale i w twoim Spotkanko jak najbardziej pozytywne, dowiedzieliśmy się na prawdę dużo, czego w życiu nie przeczytalibyśmy na google.
Wrócimy na wiosne jak nie będzie ślisko i śnieżnie pokazać okolicznym napinaczom, że ich a3 i land rovery wcale nie odpychają się tak szybko jak o tym piszą w gt tuning |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 22 Sty 2012, 09:23
|
|
|
ciekaw jestem ile Ci sie zejdzie ze zrobieniem wiązki.
fajny poganiacz będzie. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 22 Sty 2012, 13:22
|
|
|
Wiazka silnika zostaje praktycznie bez zmian, piny wszystkie mam rozpisane, mozliwe ze nie dlugo bede juz kladl instalacje jak tylko skoncze czesc mechaniczna, dalej pozostanie czekac na stand alone, bo bez tego nie poganiam...
Na teraz brakuje mi troche czesci do poskladania tego tak jak bym to widzial no i siana bo teraz zaczna sie o wiele wieksze wydatki, a nakulac od tak 8000... to chwile zejdzie...
No chlopaki z A3 troche zdziwieni byli |
_________________
|
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1094 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 22 Sty 2012, 13:30
|
|
|
Fordon napisał/a: | a nakulac od tak 8000... to chwile zejdzie... |
Spokojnie, ja Ci pewnie w tym roku swoje dołożę |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22 Sty 2012, 18:44
|
|
|
ze ci sie chce tyle razy wkladac i wyciagac silnik...... |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 30 Sty 2012, 22:59
|
|
|
I jak tam, ruszyło coś?
P.S znalezione w necie
Sorki ale nie znalazłem jak dac miniature tego, to niestety nie imageshack |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31 Sty 2012, 03:08
|
|
|
phiiii bezimenny, jeżeli wyjdzie wszystko według planu Konrada, to ten widok z pod maski co wkleiłeś to słabo wypadna Będzie grubiej, mocniej, szybciej |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 31 Sty 2012, 10:52
|
|
|
Silnik wyciagac i osadzac to akurat najmniejszy problem bo jest od tego wyciagarka
Auto stoi pod poznaniem a ja jestem w bydgoszczy teraz wiec narazie nic nie ruszam, raz ze ciumek strasznie a dwa brakuje elementow ukladanki...
Ktos sobie strzelil ladnego babola z kolektorem ssacym bo ST ma o wiele wieksze seryjna przepustnice i zmienna geometrie ukladu dolotowego.
Na + strzal mokrego NX-a ...
Zobaczymy jak to bedzie szlo, bo wszystko robija sie o czas i kase... |
_________________
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 14 Lut 2012, 11:41
|
|
|
Uaha amorki dwa
W koncu mam, wlasnie dojechaly De Carbon Performance, widac od razu ze maja odrobine inna budowe niz seria....
Amorki monotubiczne zbudowane identycznie jak Bisltein B8.
THX Luk-90. |
_________________
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Lut 2012, 12:09
|
|
|
no miałem napisać, zebyś w wolnej chwili pochwalił się paczuszką
Zacne, jednak baaardzo znajome
Chcę zobaczyć ten beton jaki bedzie
Trzeba by sie też zainteresowac tym fantem co go upolowałem w bydzi. Bo coś mi sie wydaje podpasuje do twojego także |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Cristodius
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 36 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 119 Skąd: Toruń
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Lut 2012, 17:19
|
|
|
bilstein wykupił patent od deplhi i bardziej zainwestowal w rozwój tej technologii, przez co jets ona teraz bardziej dopracowana.
B8 ma skrócony skok, te delphi w porównaniu do moich starych amorów twon tube są minimalnie krótsze, Ja uważam, ze bardziej im do b6, co nie zmienia faktu, ze są zajebiste jak na możliwości |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 14 Lut 2012, 20:35
|
|
|
Fajowe te amorki Jak bede kiedys zmienial to się nimi zainteresuje
luk-90, Twoje nie były czasem pomarańczowe? |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Lut 2012, 21:28
|
|
|
heh, pomarańczowe to już w hucie. Przecież jeden pogiąłem przy robieniu poduszkowca i wtedy zawitały nowe, takie same, tylko czarne. Z tą różnicą, ze do Kondzia poszła paczka z amorami do mk3,5 |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 14 Lut 2012, 23:45
|
|
|
Nijak te delphi sie maja do b6 przynajmniej w wersji sport, b6 sport jest skrocony o 5 cm w porownaniu do serii a te delphi sa prawie o identycznym skoku jak seria Nie wspominajac o tym ze sama firma delphi zbyt dobry amortyzatorow nie robi, juz polroczne potrafia sie rozciekac Przy kazdych odwiedzinach intercarsu widze ze delphi leza na zwrotach hehe |
_________________
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Lut 2012, 23:59
|
|
|
jeżdże, korzystam, dają rade, nie kosztują tyle co bilstein i to mi wystarcza |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 15 Lut 2012, 00:16
|
|
|
Marek napisał/a: | Przy kazdych odwiedzinach intercarsu widze ze delphi leza na zwrotach hehe |
Tez mi jakosto wpadło w oko, ze jak jestem w IC to na zwrotach leza jakies amory delphi, nie wiem nawet dlaczego
Ale tez słyszałem ogolnie dobre opinie o tych amorkach, tak jak luk powiedział-daja rade Ale im faktycznie blizej do b6, bo do b8 nie ma ichnawet co porownywac... |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 15 Lut 2012, 01:02
|
|
|
Widocznie to jest tak jak z narzędziami od Covala, trzeba trafić bo jak nie to zostaje tylko siąść i płakać. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 15 Lut 2012, 02:34
|
|
|
Panowie zapomnieli o jednym, budowa samego amora delphi de carbon comfort to budowa Twin tube a nie mono tube, jak w przypadku serii 5100 i serii B8 na tor oraz dla aut ciezarowych....
http://www.youtube.com/watch?v=u8ssqkIIjLo
Budowa monotubiczna jest obecna w rajdach jak i off road oraz co najzabawniejsze w autach ciezarowych typu MAC...
Nie robmy tu 2 zwiazku radzieckiego z czegos czego bym nie przetestowal nawet na zawiasie -60mm i nie slyszalem do teraz o zadnym wylanym amorku od 2007r z serii Performance, wiec o czyms to swiadczy... po mimo ze jedzi taka jedna fiesta na -60mm i to na co dzien walac po 20k km rocznie... od 2007r... majac 2012r... karwa 5lat x 20k km 100 tys km, w tym wymienione 2 razy tuleje wahaczy OE forda... podstawa w montazu to nie uzywanie klucza pneumatycznego do skrecania amorkow bo potrafi zerwac tloczyska, i to samo bylo w przypadku KYB... zawsze klucz w dlonie a nie pneumat. |
_________________
|
|
|
|
|
|