|
Przesunięty przez: szynszyl 15 Sty 2012, 10:15 |
[MK3] SWAP z 1.1 na gaźnikowe 1.6 z escorta |
Autor |
Wiadomość |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 15 Sty 2012, 21:36
|
|
|
1. ledwo da sie czytać to co piszesz
2. "silniczek" mam rozbierać pompe żeby wstawić do niej rurke zamiast silniczka? błagam. co nowszy wafel to lepsze pomysły, określenia, teksty |
|
|
|
|
piotrek1289
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 129 Skąd: DST
|
Wysłany: 15 Sty 2012, 21:56
|
|
|
Czlowieku pomysl. Kiedy wywalisz silniczek pompki (znaczy sie lopatologicznie oderwiesz od dekla cala pompke czyli caly silniczek wraz z sitkiem) i wstawisz tam rurke na ktorej koncu zamocujesz to sitko, aby zanieczyszczenia ze zbiornika nie dostawaly sie do pompki mechanicznej, to bedziesz mial to o co wlasnie chodzi. Poszukaj sobie w necie jak wyglada smok od diesla jesli nie potrafisz sobie tego WYOBRAZIC i ZROZUMIEC o czym sie mowi, to bedziesz wiedzial o co biega. Swoja droga koles napisal o co mu konkretnie chodzi a dowiedzial sie samych smieci przez takich wlasnie jak ty. Prosze cie pomysl najpierw zanim zaczniesz sie udzielac a nie obrazasz ludzi korzy chca pomoc. i odpowiadaja na konkretne pytania bo waflem moze sam jestes ale na pewno nie ja wiec sory, ale skoncz i sie schowaj bo mi ciebie zal zwyczajnie. I to jest wlasnie wasza polityka. Zamiast pomyslec i przeanalizowac cos co jest proste jak konstrukcja cepa to wolicie sie miesem obrzucac zamiast zajac sie konkretnie tym o co chodzi. |
_________________ Mk1 - czerwona - 1981r. - 1.0 -> R.I.P.
Mk3,5 - czarna - 1995r. - 1.3i
Mk3,5 - zielona - 1995r. - 1.3i -> 1.6 XR2i
WV Golf I - biały - 1981r. - 1.6
WV Golf II - srebrny - 1987r. - 1.3
WV Golf II - granatowy - 1991r. 1.3
Fiat 126p - pomarańcz - 1983r. - 650
MOJE ŚLICZNOTKI! |
Ostatnio zmieniony przez piotrek1289 15 Sty 2012, 22:13, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
piotrek1289
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 129 Skąd: DST
|
Wysłany: 15 Sty 2012, 22:21
|
|
|
http://zapodaj.net/6d6f521bd3d5.jpg.html Dla osob ktore w dalszym ciagu nie rozumieja tak wlasnie to powinno wygladac. |
_________________ Mk1 - czerwona - 1981r. - 1.0 -> R.I.P.
Mk3,5 - czarna - 1995r. - 1.3i
Mk3,5 - zielona - 1995r. - 1.3i -> 1.6 XR2i
WV Golf I - biały - 1981r. - 1.6
WV Golf II - srebrny - 1987r. - 1.3
WV Golf II - granatowy - 1991r. 1.3
Fiat 126p - pomarańcz - 1983r. - 650
MOJE ŚLICZNOTKI! |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15 Sty 2012, 22:26
|
|
|
Najważniejsze to łapy silnika. Odnośnie układu zasilania - nie wiem co ma gaźnikowa mk3 w baku (na pewno nie pompę, kupisz to na szrocie i włożysz do siebie). Kupujesz elektryczną pompę paliwa, o małym ciśnieniu (100 na allegro), ona ląduję pod maską + zaworek zwrotny. Do tego, tzw. fuel trap (jak masz gaźnik bez powrotu, ja dałem za nowy ~50 ze sierry/capri), żeby zrobić powrót co jest bardzo ważne! Wyregulować gaźnik i jazda. Jak chcesz foto pompy, fuel trapa daj znać.
Oczywiście nie zapomnij o lepszym zawieszeniu i HAMULCACH!
Pzdr
EDIT:
Nie musisz robić kombinacji, bo przecież mechaniczna pompa paliwa ma od razu wyjście na powrót. Wywal elektryczną z baku |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Sty 2012, 09:18
|
|
|
Stunt_Man napisał/a: | mam rozbierać pompe żeby wstawić do niej rurke zamiast silniczka? błagam. co nowszy wafel to lepsze pomysły, określenia, teksty |
piotrek1289 napisał/a: | Czlowieku pomysl. Kiedy wywalisz silniczek pompki | A pomyśl Ty po co to ogóle ruszać, jak na wyjście dostępne pod maską podłączysz mechaniczną pompkę paliwa to będzie już działać,,, po co ruszać tą w zbiorniku to nie wiem, chyba że masz za dużo czasu i za mało kasy i chcesz ją opylić,,,
Gdyby się okazało ze jednak nie chce tak działać, to można równie prosto - wyjście pod maską wkładamy w filter, za filtrem wkładamy trójnik, jeden koniec do powrotu, drugi koniec do mechanicznej pompy przy silniku, zasilanie pod zaworek biegu jałowego. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Sty 2012, 17:00
|
|
|
Fordon napisał/a: | Pany to nie jest temat kto komu i jak upindoli przeguby... albo na temat albo wcale... |
ja to wogole podziwiam ludzi ktorzy mu odpisali , temat do olania, tak samo jak gosc olal nas nie chcialo mu sie dobrze poszukac, temat wałkowano klikanascie razy |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
piotrek1289
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 129 Skąd: DST
|
Wysłany: 16 Sty 2012, 17:42
|
|
|
JoeMix napisał/a: | A pomyśl Ty po co to ogóle ruszać, jak na wyjście dostępne pod maską podłączysz mechaniczną pompkę paliwa to będzie już działać,,, po co ruszać tą w zbiorniku to nie wiem, chyba że masz za dużo czasu i za mało kasy i chcesz ją opylić,,, |
Wiesz ok, mozna zrobic tak jak piszesz ale dla mnie to np jest oszczednosc kasy kiedy zrobidsz to sam. Wydaje mi sie ze nie potrzebne sa kombinacje, kiedy mozna zrobic to prosciej. Bez wydawania kasy. Mozna to zrobic tak jak dodalem foto i wtedy jedyne koszty jakie ponosisz to tarcza do flekxy zeby zrobic sobie dostep do pompki paliwam, zeby przerobic cale urzadzenie. Na pewno kazdy ma w domu kawalek rurki ktory mozna wstawic zamiast pompki ( jak wyzej mnie upomiano, a dla mnie pompka to jest calosc, a to co trzeba wyrzucic to caly silniczek pompki z obudowa) i wstawic rurke i to w zupelnosci wystarczy. Moim zdaniem. Ja osobiscie wlasnie tak bym zrobil wlasnie dla oszednosci kasy. Ale to nie moj bajzel. Rubta co chceta. I tak jak powiedziane ten post powinien byc dawno usuniety. Ale nie. Chcemy pomoc mimo wszystko. Poza tym nie orientuje sie, czy jak wyzucisz kompa z wiazka to pompa elektryczna bedzie dzialac. Wydaje mki sie ze nie ale pozostawiam to bardziej zorienowanym PoZdRo |
_________________ Mk1 - czerwona - 1981r. - 1.0 -> R.I.P.
Mk3,5 - czarna - 1995r. - 1.3i
Mk3,5 - zielona - 1995r. - 1.3i -> 1.6 XR2i
WV Golf I - biały - 1981r. - 1.6
WV Golf II - srebrny - 1987r. - 1.3
WV Golf II - granatowy - 1991r. 1.3
Fiat 126p - pomarańcz - 1983r. - 650
MOJE ŚLICZNOTKI! |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Sty 2012, 17:58
|
|
|
piotrek1289 napisał/a: | Wydaje mki sie ze nie ale pozostawiam to bardziej zorienowanym |
JoeMix napisał/a: | zasilanie pod zaworek biegu jałowego. | Więc nie wiem gdzie problem, kawałek rurki wsadzony do baku raczej nie zda egzaminu trzeba by całego smoka z gaźnika przełożyć,,, tylko po raz kolejny, po co te zabawy skoro wszystko można bez cięcia i kombinacji z pod maski zrobić w 3 minuty,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|