Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 20:19
[MK2] Nie trzyma obrotów gaśnie ;/
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 39
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 11457
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Sty 2012, 22:27   

Szpila napisał/a:
Bo głowice trzeba oddać do planowania chociaż 0,01 mm, przed każdą wymianą uszczelki
Wypadało by, ale znam przypadki domowej roboty gdzie było rozebrane i złożone i dobrze było,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 28
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 14 Sty 2012, 01:25   

van81 napisał/a:
kupuj uszczelkę, lekkie liźnięcie głowicy, śruby nowe ale nie koniecznie i jedziesz dalej o ile rzeczywiście to uszczelka.
Olej masz w układzie chłodzenia?
Wodę w oleju?
Węże twarde czy miękkie po nagrzaniu układu ?


Weze miekkie , pali chyba płyn chłodniczy bo jest taki specywficzny zapach.
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 38
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2228
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Sty 2012, 10:07   

zapach płynu może być od starości nawet na nowym płynie który wypłukał jakiś stary syf, jak miękkie to dobrze,
coś mi się wydaje, że znów gdzieś coś Ci się zrobiło z rurkami np. masz zapchaną odmę a nie walniętą uszczelkę, mocno dymi na biało z rury? może benzyna była słaba i zawierała wodę co by tłumaczyło mułowatość i takie zachowania silnika.

Tak sobie dumam ale niech jakiś mechanik się wypowie
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Fiesta MK2 1.3 - Fiesta
Escort Mk5/6 1.8 - Esiok
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva V70XC i inne
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 28
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 14 Sty 2012, 15:57   

Zalałem teraz 5 litrów z orlenu i nie szarpie nic ale ma taką "turbo dziure" wczesniej tego nie było np od do 2,5 tys ciągnie i dziura nic i nagle przy około 3300 ciągnie znowu , moze jeszcze resztki tego paliwa są starego , gdzie jest filtr paliwa w fiescie bo nie moge nigdzie znalezc a na pewno by sie przydało wymienić.
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.