[MK3] 1,1i -> 1,3i C by McLfan |
Autor |
Wiadomość |
Cristodius

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 37 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 119 Skąd: Toruń
|
|
|
|
 |
McLfan

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 199 Skąd: Opole
|
Wysłany: 8 Maj 2011, 00:44
|
|
|
Teraz priorytetem z poważnych rzeczy jest wstawienie nowych pasów z przodu i z tyłu. Przód pogięty po kolizji oraz pognity, a tył po prostu pognity. Krawędzi przy klapie bagażnika niemal nie ma. Uszczelka zamocowana jest na silikonie, by woda nie płynęła do środka. Także raz jeszcze- buda, buda, buda. A potem- pomyślimy. Kwestia tylko kasy, a ta jest zależna od tego, jak się odnajdę w nowej robocie. |
_________________ Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i |
|
|
|
 |
Cristodius

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 37 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 119 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 8 Maj 2011, 01:18
|
|
|
Widzę że podchodzisz do tego z pełnym zaangażowaniem, podziwiam i czekam na efekt końcowy. Ja moją Fieścine za jakiś tydzień skończę malować też miałem lekki problem z blacharką ale u mnie tylko ruda wychodziła i to była kwestia wstawienia nowych blach. no nic pozostaje mi tylko życzyć wytrwałości w dążeniu do końca operacji
Pozdrawiam! |
_________________ Zielony demon
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=56464 |
|
|
|
 |
cinek2439
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubięcin
|
Wysłany: 15 Maj 2011, 19:28
|
|
|
Witam mam zamiar zrobić taką samą przekładkę z 1.1i na 1.3i mam na oku taki sam silnik 1.3 jak ten na zdjęciach jakie kolega zamieścił i mam pytanie co zrobiłeś z tym ustrojstwem EGR od recyrkulacji spalin???Miałeś gdzie to podłączyć???Pozdro aaaa i jak tam osiągi dużo lepsze niż 1.1 i jaki max speed osiąga teraz Twoja strzała?? |
|
|
|
 |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 15 Maj 2011, 19:32
|
|
|
Wywalasz to wkręcasz coś w te miejsca, zaspawać i po problemie. |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
 |
cinek2439
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubięcin
|
Wysłany: 15 Maj 2011, 19:45
|
|
|
aha to good a tam jest jakiś zwykły gwint???żebym nie musiał się specjalnie męczyć z szukaniem specjalnie śrub z drobnym gwintem czy jakimś calowym czy inne dziadostwo:/ |
|
|
|
 |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 15 Maj 2011, 20:03
|
|
|
zwyły, a nie lepiej zostawić Ci Twój stary kolektor?
Jak coś załóż temat z tym lub poszukaj bo jest taki na forum.
Moda proszę o usuniecie postów nie odpowiedniego tematu |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
 |
cinek2439
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubięcin
|
Wysłany: 15 Maj 2011, 20:18
|
|
|
tak byloby lepiej ale te rurki nie są chyba w kolektor wkręcone tylko w głowice chyba że się mylę tak czy inaczej coś wymyślę by to zaślepić dzięki za wskazówki |
|
|
|
 |
McLfan

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 199 Skąd: Opole
|
Wysłany: 20 Maj 2011, 21:07
|
|
|
Takie tam miłe towarzystwo. Braciszek na F.
Zaparkowane z dużą odległością, by przypadkiem drzwiami nie przypierdzielić przy wysiadaniu.
A tak przy okazji, trytytki się przydają nawet w Ferrari. Tylna tablica jest nimi przymocowana. |
_________________ Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i |
|
|
|
 |
Hans

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Arek
Wiek: 32 Dołączył: 24 Mar 2011 Posty: 51 Skąd: Kamienna Góra
|
Wysłany: 21 Maj 2011, 14:52
|
|
|
McLfan napisał/a: | A tak przy okazji, trytytki się przydają nawet w Ferrari. Tylna tablica jest nimi przymocowana. | To jest dobre heh |
_________________ "Dostałem mandat za niedostosowanie się znaków do mojej prędkości" |
|
|
|
 |
McLfan

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 199 Skąd: Opole
|
Wysłany: 18 Cze 2011, 18:32
|
|
|
Tak więc kolejne rzeczy zostały zrobione.
Wymienione tylne łożyska, wahacze przód, dekiel nad zaworami przy okazji regulacji, krokowiec, wybierak biegów, kiera z XR2i, termostat, wlany nowy olej (którego reszta, niecały litr, wylała się z bańki w bagażniku chwilę temu, kurrrrrna...), no i przegląd zrobiony bez zająknięcia. No dobra, lewy tył przy awaryjnych nie świeci, nie wiem czemu.
Kolejny raz wielkie dzięki Marek za kawał dobrej roboty.
A tak przy okazji, zalałem STP Formułę do czyszczenia wtrysków. Wyjeździmy bak i zobaczym, czy się coś zmieni, czyt. poprawi. |
_________________ Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i |
|
|
|
 |
Arix

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Trend
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Dołączył: 11 Cze 2011 Posty: 35 Skąd: Wolbrom
|
Wysłany: 18 Cze 2011, 18:40
|
|
|
McLfan napisał/a: | A tak przy okazji, zalałem STP Formułę do czyszczenia wtrysków. Wyjeździmy bak i zobaczym, czy się coś zmieni, czyt. poprawi. |
Ja zalałem swoją 2 razy formułą do czyszczenia układu paliwowego i wyczyściło mi pięknie silnik aż zaczął mi brać olej |
|
|
|
 |
McLfan

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 199 Skąd: Opole
|
Wysłany: 26 Cze 2011, 23:46
|
|
|
Cały bak wyjeżdżony, silnik faktycznie lepiej się zbiera po tej formułce. Wcześniej nie było większego sensu kręcić powyżej 3 tysięcy, bo niewiele się działo, teraz na 3 odcinkę spokojnie, choć raczej bez wielkiej ochoty i przyjemności by złapał. Do 5 tysięcy dokręciłem przy wyprzedzaniu.
A czy zaczął brać olej jeszcze nie sprawdziłem. |
_________________ Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i |
|
|
|
 |
McLfan

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 199 Skąd: Opole
|
Wysłany: 9 Lip 2011, 22:13
|
|
|
Trochę dzisiejszych newsów.
- Założyłem dolną rozpórkę. Czuć różnicę przy ciasnym skręcaniu. Jest OK.
- rozkleiłem z silikonu szyberdach. Łącznie z silikonem rozlazła się uszczelka, która tam była. Ale cóż, temperatury, jakie obserwujemy, zachęciły mnie do tego ruchu i związanego z nim ryzyka.
I teraz ciekawostka. Jest to szyberdach, który na szybie ma napis Solar. Jest na środku jakby ogniwo słoneczne. Po zdjęciu całkowicie szybra, do budy nie idą jednak żadne kable. Wie ktoś może do czego to mogłoby służyć?
Jeśli ktoś spotkał się z czymś takim, proszę o informację. Druga sprawa. Czy uszczelka podejdzie do tego z seryjnego szybra? Jeśli ktoś ma na zbyciu uszczelkę, nawet seryjną, proszę o kontakt, chętnie kupię. |
_________________ Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i |
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 9 Lip 2011, 22:51
|
|
|
Bit1, miał czerwoną z solarem na dachu, podobno to miało samo coś tam robić czy coś tam, wbij do niego on był bardziej zorientowany w tej sprawie |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
McLfan

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 199 Skąd: Opole
|
|
|
|
 |
|