Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] 1,1i -> 1,3i C by McLfan
Autor Wiadomość
Cristodius 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 37
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 119
Skąd: Toruń
Wysłany: 8 Maj 2011, 00:07   

Niezłe cacko;) będziesz myślał później o większym silniku ? :-)
_________________
Zielony demon ;)
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=56464
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 8 Maj 2011, 00:44   

Teraz priorytetem z poważnych rzeczy jest wstawienie nowych pasów z przodu i z tyłu. Przód pogięty po kolizji oraz pognity, a tył po prostu pognity. Krawędzi przy klapie bagażnika niemal nie ma. Uszczelka zamocowana jest na silikonie, by woda nie płynęła do środka. Także raz jeszcze- buda, buda, buda. A potem- pomyślimy. Kwestia tylko kasy, a ta jest zależna od tego, jak się odnajdę w nowej robocie.
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
Cristodius 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 37
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 119
Skąd: Toruń
Wysłany: 8 Maj 2011, 01:18   

Widzę że podchodzisz do tego z pełnym zaangażowaniem, podziwiam i czekam na efekt końcowy. Ja moją Fieścine za jakiś tydzień skończę malować też miałem lekki problem z blacharką ale u mnie tylko ruda wychodziła i to była kwestia wstawienia nowych blach. no nic pozostaje mi tylko życzyć wytrwałości w dążeniu do końca operacji ;)
Pozdrawiam!
_________________
Zielony demon ;)
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=56464
 
 
cinek2439 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 30
Skąd: Lubięcin
Wysłany: 15 Maj 2011, 19:28   

Witam mam zamiar zrobić taką samą przekładkę z 1.1i na 1.3i mam na oku taki sam silnik 1.3 jak ten na zdjęciach jakie kolega zamieścił i mam pytanie co zrobiłeś z tym ustrojstwem EGR od recyrkulacji spalin???Miałeś gdzie to podłączyć???Pozdro :) aaaa i jak tam osiągi dużo lepsze niż 1.1 i jaki max speed osiąga teraz Twoja strzała??
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 15 Maj 2011, 19:32   

Wywalasz to wkręcasz coś w te miejsca, zaspawać i po problemie.
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
cinek2439 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 30
Skąd: Lubięcin
Wysłany: 15 Maj 2011, 19:45   

aha to good a tam jest jakiś zwykły gwint???żebym nie musiał się specjalnie męczyć z szukaniem specjalnie śrub z drobnym gwintem czy jakimś calowym czy inne dziadostwo:/
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 15 Maj 2011, 20:03   

zwyły, a nie lepiej zostawić Ci Twój stary kolektor?
Jak coś załóż temat z tym lub poszukaj bo jest taki na forum.
Moda proszę o usuniecie postów nie odpowiedniego tematu :)
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
cinek2439 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 30
Skąd: Lubięcin
Wysłany: 15 Maj 2011, 20:18   

tak byloby lepiej ale te rurki nie są chyba w kolektor wkręcone tylko w głowice chyba że się mylę tak czy inaczej coś wymyślę by to zaślepić dzięki za wskazówki
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 20 Maj 2011, 21:07   

Takie tam miłe towarzystwo. Braciszek na F. :2xf:



Zaparkowane z dużą odległością, by przypadkiem drzwiami nie przypierdzielić przy wysiadaniu. :hahaha:

A tak przy okazji, trytytki się przydają nawet w Ferrari. Tylna tablica jest nimi przymocowana. :rotfl:
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
Hans 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Arek
Wiek: 32
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 51
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 21 Maj 2011, 14:52   

McLfan napisał/a:
A tak przy okazji, trytytki się przydają nawet w Ferrari. Tylna tablica jest nimi przymocowana.
To jest dobre heh :ok: :ok:
_________________
"Dostałem mandat za niedostosowanie się znaków do mojej prędkości"
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 18 Cze 2011, 18:32   

Tak więc kolejne rzeczy zostały zrobione.

Wymienione tylne łożyska, wahacze przód, dekiel nad zaworami przy okazji regulacji, krokowiec, wybierak biegów, kiera z XR2i, termostat, wlany nowy olej (którego reszta, niecały litr, wylała się z bańki w bagażniku chwilę temu, kurrrrrna...), no i przegląd zrobiony bez zająknięcia. No dobra, lewy tył przy awaryjnych nie świeci, nie wiem czemu. :-P

Kolejny raz wielkie dzięki Marek za kawał dobrej roboty. :ok:

A tak przy okazji, zalałem STP Formułę do czyszczenia wtrysków. Wyjeździmy bak i zobaczym, czy się coś zmieni, czyt. poprawi. :)
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
Arix 


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Trend
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 35
Skąd: Wolbrom
Wysłany: 18 Cze 2011, 18:40   

McLfan napisał/a:
A tak przy okazji, zalałem STP Formułę do czyszczenia wtrysków. Wyjeździmy bak i zobaczym, czy się coś zmieni, czyt. poprawi. :)

Ja zalałem swoją 2 razy formułą do czyszczenia układu paliwowego i wyczyściło mi pięknie silnik aż zaczął mi brać olej ;/
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 26 Cze 2011, 23:46   

Cały bak wyjeżdżony, silnik faktycznie lepiej się zbiera po tej formułce. Wcześniej nie było większego sensu kręcić powyżej 3 tysięcy, bo niewiele się działo, teraz na 3 odcinkę spokojnie, choć raczej bez wielkiej ochoty i przyjemności by złapał. Do 5 tysięcy dokręciłem przy wyprzedzaniu.

A czy zaczął brać olej jeszcze nie sprawdziłem. :hahaha:
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 9 Lip 2011, 22:13   

Trochę dzisiejszych newsów. :-P
- Założyłem dolną rozpórkę. Czuć różnicę przy ciasnym skręcaniu. Jest OK.
- rozkleiłem z silikonu szyberdach. Łącznie z silikonem rozlazła się uszczelka, która tam była. ;-| Ale cóż, temperatury, jakie obserwujemy, zachęciły mnie do tego ruchu i związanego z nim ryzyka.


I teraz ciekawostka. Jest to szyberdach, który na szybie ma napis Solar. Jest na środku jakby ogniwo słoneczne. Po zdjęciu całkowicie szybra, do budy nie idą jednak żadne kable. Wie ktoś może do czego to mogłoby służyć?


Jeśli ktoś spotkał się z czymś takim, proszę o informację. Druga sprawa. Czy uszczelka podejdzie do tego z seryjnego szybra? Jeśli ktoś ma na zbyciu uszczelkę, nawet seryjną, proszę o kontakt, chętnie kupię. :)
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 9 Lip 2011, 22:51   

Bit1, miał czerwoną z solarem na dachu, podobno to miało samo coś tam robić czy coś tam, wbij do niego on był bardziej zorientowany w tej sprawie :P
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 8 Sty 2012, 20:47   

Bordo dobrze się nawet ma i postanowiła pomóc mi postawić pierwsze "rajdowe" kroki.

KJS WOŚP Opole. :ok:


Ostatni raczej nie byłem, ale pewnym być nie można. :hahaha:

TomeXowi500 dzięki za popilotowanie. :piwkowanie:

A przy okazji- udało się też bujnąć na prawym w tym oto potworze.
http://www.youtube.com/watch?v=4Vq4t8aBQ_w

:V:
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.